Makadi Bayn hintataso?

Eeva

Olemme lähdössä 15.2. Makadi Bayhin, Egyptiin.
Nyt on alkanut arveluttamaan pitäisikö ottaa puolihoito hotellista (Saraya).
Jos joku siellä käynyt voisi kertoa mikä on Makadin eri ravintoloiden hintataso? Matkaoppaan mukaan siellä näyttäisi olevan erilaisia ravintoloita, mutta ovatko kalliita/halpoja jne....???

4

911

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kävin siellä

      Ottakaa vaan puolihoito. Olimme Hurghadassa kk sitten ja kävimme tuttujen luona Makadissa juuri Sarayassa. Kiva ja rauhallinen paikka mutta tosiaan kallis verrattuna kaupunkiin. Ravintoloita ei niin paljon ole ja kiskurihinnat on.Tietysti tuo onmakuasia miten kukakin toimii. Kaupoissa siellä ei kovin kummoisia ruoka-aineksia ole tarjolla ja Hurghadassa hintataso sellainen, että ei kannata itse ruokia laitella vaikka olisi huoneistohotellissa. Mukavaa matkaa.

      • siellä jouluk

        Oltiin Makadi bayssä ja meillä oli all inclusiv hotelli. Oli mukava syödä hyvin ja juoda hyvää olutta... Kauppa jossa Sarayan lähellä kävimme (ainoa ruokakauppa jonka näin) oli tosi kallis ja vaatimaton tarjonnaltaan! Vähän ravintolatarjontaa ja erämaa ympärillä. Eli siis kannattaa ottaa ainakin puolihoito.


      • !!!
        siellä jouluk kirjoitti:

        Oltiin Makadi bayssä ja meillä oli all inclusiv hotelli. Oli mukava syödä hyvin ja juoda hyvää olutta... Kauppa jossa Sarayan lähellä kävimme (ainoa ruokakauppa jonka näin) oli tosi kallis ja vaatimaton tarjonnaltaan! Vähän ravintolatarjontaa ja erämaa ympärillä. Eli siis kannattaa ottaa ainakin puolihoito.

        Mutta siis matka oli ihana, tosi positiivinen yllätys. Ja ehdottomasti käykää Luxorissa, että tiedätte Egyptissä käyneenne. Hurghadan keskustaan riitti yksi käynti.


      • matkaaja
        !!! kirjoitti:

        Mutta siis matka oli ihana, tosi positiivinen yllätys. Ja ehdottomasti käykää Luxorissa, että tiedätte Egyptissä käyneenne. Hurghadan keskustaan riitti yksi käynti.

        Olin perheeni kanssa( 2 aikuista ja tyttäret 10v. ja 4 v) ko. hotellissa ja kohteessa 2 viikkoa sitten. Siisti paikka. Nuorimmaisen ruokailusta ei tarttenut maksaa. Siis: aamiainen 120 eyptin puntaa/ 20 euroa ja päivällinen 150 puntaa/37 eur bufeessa. Olut 25 puntaa. Kävimme alueen italialaisessa ja oli edullisempi( mutta huonompi) Suomen hinnoissa komeesti. No eipä saatu mahatautia!!

        Luxorin matka oli elämys. Ostakaa snorkkelit ja menkään rantaa. Ko. hotellin omassa rannassa on n. 15 m päässä koralliriutta, jossa näkee aika upean kalaston. Erää sukeltajan mukaan vetää vertansa maksavien snorklausmatkojen annille täysin.

        Ottakaa fleeset mukaan tuuli oli todella viileä 3 päivänä ja illat tosi kylmät joka ilta.

        Hyvää matkaa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4223
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3824
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2631
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1629
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1615
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1511
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe