Kypärän visiirin kiilloitus

prätkäkausialkaa

Millä saisi kypärän visiirin kiilloitettua kun on naarmuinen ja pinttynyt?
Uuden voisi tietysti ostaa mutta eipä löydy sopivaa eikä viitsisi koko kypärää ostaa.
Olen kiitolline vinkeistä!

4

1295

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koetavaikkatätä

Puuilossa on myynnissä autojen lamppujen kirkastushiomiseen tarkoitettua Quixx-tahnaa. Maksaa noin 18 euroa.
      Toimi ainakin pleksin kiillotuksessa melko hyvin.

• Judusdelija1

Miksi spämmäät tuota samaa viestiäsi joka ikiseen ketjuun vaikkei kuulu aiheeseen millään tapaa?

• sinuhesimolainen

Arkki hienoa vesihiomapaperia ja kirkaslakkaa suihkeena ostat. Hiot reippaasti veden kanssa himmeäksi visiirin, peset hiontäpölyn pois ja lakkaat 2-3 ohutta kerrosta. Himmeitä autonvaloja ja mm. skootterin mittaritaulun muovi onnistuneesti kirkastettu.

• Herbertti

Visiirin kiillotus on aina hankala ja aikaa vievä homma, jonka lopputuloksena on yleensä pettymys. Suosittelisin visiirin vaihtoa. Jos hiukankaan löytyy käden taitoja, niin suosittelisin tekemään visiirin itse. Tähän on olemassa kolme päätapaa: 1)Jäädytetty elmukelmu 2)Kirkas palautuspullo 3)Läpinäkyvä teippi. Itse suosin ensimmäistä tapaa ja olenkin ollut aika ylpeä aikaansaannoksistani. Elikkäs ensin laitetaan vanhan visiirin päälle elmukelmua ja pakkaseen vuorokauden yli. Kakkosvaiheessa otetaan kelmu ja visiiri pakastimesta ja suihkutetaan pinnalle vesipisaroita sumutepullolla. Sitten laitetaan takaisin pakkaseen ja toistetaan muutaman tunnin kuluttua sama uudelleen. Tätä jatketaan kunnes olet tyytyväinen lopputulokseen. Pakastimen sijasta saman voi tehdäö talvipakkasilla ulkona mikäli ei omista pakastinta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      25
      2480
    2. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      53
      1773
    3. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      11
      1134
    4. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      298
      1044
    5. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      259
      982
    6. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      146
      903
    7. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      56
      874
    8. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      110
      769
    9. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      9
      767
    10. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      46
      745
    Aihe