Millä saisi kypärän visiirin kiilloitettua kun on naarmuinen ja pinttynyt?
Uuden voisi tietysti ostaa mutta eipä löydy sopivaa eikä viitsisi koko kypärää ostaa.
Olen kiitolline vinkeistä!
Kypärän visiirin kiilloitus
4
1295
Vastaukset
- Koetavaikkatätä
Puuilossa on myynnissä autojen lamppujen kirkastushiomiseen tarkoitettua Quixx-tahnaa. Maksaa noin 18 euroa.
Toimi ainakin pleksin kiillotuksessa melko hyvin.- Judusdelija1
Miksi spämmäät tuota samaa viestiäsi joka ikiseen ketjuun vaikkei kuulu aiheeseen millään tapaa?
- sinuhesimolainen
Arkki hienoa vesihiomapaperia ja kirkaslakkaa suihkeena ostat. Hiot reippaasti veden kanssa himmeäksi visiirin, peset hiontäpölyn pois ja lakkaat 2-3 ohutta kerrosta. Himmeitä autonvaloja ja mm. skootterin mittaritaulun muovi onnistuneesti kirkastettu.
- Herbertti
Visiirin kiillotus on aina hankala ja aikaa vievä homma, jonka lopputuloksena on yleensä pettymys. Suosittelisin visiirin vaihtoa. Jos hiukankaan löytyy käden taitoja, niin suosittelisin tekemään visiirin itse. Tähän on olemassa kolme päätapaa: 1)Jäädytetty elmukelmu 2)Kirkas palautuspullo 3)Läpinäkyvä teippi. Itse suosin ensimmäistä tapaa ja olenkin ollut aika ylpeä aikaansaannoksistani. Elikkäs ensin laitetaan vanhan visiirin päälle elmukelmua ja pakkaseen vuorokauden yli. Kakkosvaiheessa otetaan kelmu ja visiiri pakastimesta ja suihkutetaan pinnalle vesipisaroita sumutepullolla. Sitten laitetaan takaisin pakkaseen ja toistetaan muutaman tunnin kuluttua sama uudelleen. Tätä jatketaan kunnes olet tyytyväinen lopputulokseen. Pakastimen sijasta saman voi tehdäö talvipakkasilla ulkona mikäli ei omista pakastinta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252480Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.531773Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup111134Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu2981044- 259982
- 146903
- 56874
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.110769Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua9767- 46745