Millä saisi kypärän visiirin kiilloitettua kun on naarmuinen ja pinttynyt?
Uuden voisi tietysti ostaa mutta eipä löydy sopivaa eikä viitsisi koko kypärää ostaa.
Olen kiitolline vinkeistä!
Kypärän visiirin kiilloitus
4
1399
Vastaukset
- Koetavaikkatätä
Puuilossa on myynnissä autojen lamppujen kirkastushiomiseen tarkoitettua Quixx-tahnaa. Maksaa noin 18 euroa.
Toimi ainakin pleksin kiillotuksessa melko hyvin.- Judusdelija1
Miksi spämmäät tuota samaa viestiäsi joka ikiseen ketjuun vaikkei kuulu aiheeseen millään tapaa?
- sinuhesimolainen
Arkki hienoa vesihiomapaperia ja kirkaslakkaa suihkeena ostat. Hiot reippaasti veden kanssa himmeäksi visiirin, peset hiontäpölyn pois ja lakkaat 2-3 ohutta kerrosta. Himmeitä autonvaloja ja mm. skootterin mittaritaulun muovi onnistuneesti kirkastettu.
- Herbertti
Visiirin kiillotus on aina hankala ja aikaa vievä homma, jonka lopputuloksena on yleensä pettymys. Suosittelisin visiirin vaihtoa. Jos hiukankaan löytyy käden taitoja, niin suosittelisin tekemään visiirin itse. Tähän on olemassa kolme päätapaa: 1)Jäädytetty elmukelmu 2)Kirkas palautuspullo 3)Läpinäkyvä teippi. Itse suosin ensimmäistä tapaa ja olenkin ollut aika ylpeä aikaansaannoksistani. Elikkäs ensin laitetaan vanhan visiirin päälle elmukelmua ja pakkaseen vuorokauden yli. Kakkosvaiheessa otetaan kelmu ja visiiri pakastimesta ja suihkutetaan pinnalle vesipisaroita sumutepullolla. Sitten laitetaan takaisin pakkaseen ja toistetaan muutaman tunnin kuluttua sama uudelleen. Tätä jatketaan kunnes olet tyytyväinen lopputulokseen. Pakastimen sijasta saman voi tehdäö talvipakkasilla ulkona mikäli ei omista pakastinta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1787933
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264338- 503968
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1513265- 513026
- 492689
- 442499
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262426Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2742086Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt552045