Tuli katselluksi viiden vuoden takaisia keskusteluja . Löytyi nikkejä, joutui ei ole näkynyt täällä aikoihin.
Missä lienevätkään palstan Katleija, MdK, fiiuliin, Susmorsian, texsanell ja eräät muut, joita ei viime aikoina ole näkynyt, Lienevätkö siirtyneet 80 .palstalle vai muihin piireihin?
viiden vuoden takaisia nikkejä
26
402
Vastaukset
- että.tuli.vastatuksi
Katleija, MdK, fiiuliin, Helena=Lorenaa, ovat aktiivisia kirjoittajia 70 palstalla, näin olen asian oivaltanut.
- Lorenaa
Vastaus tämäkin kun kerran kyselet. Nikkejä on ollut ja mennyt pitkän ajan saatossa. Vaihdan nikkiä kun huomaan tulleeni panetelluksi, tai yhteistä säveltä ei kiistapuolelta löydy.
Olenko tai olen hieman itsekäs. Riitasoinnut ovat olleita ja menneitä. Aina ei ole laastari auttanut. Olen turvautunut isä-papan ohjeeseen "Heikoille pitää antaa anteeksi ja oikein heikoille monta kertaa."
Julkaisen nyt piilonikkini ettei kenenkään tarvitse arvailla:
Alussa oli Helena,sitten Kirsikka, Reetta, Lorenaa.(aikajärjestys se olla pitää).
Ajanvietettä palstailu on musa ja map viihteen ryydittämänä. Siksi sitä on tullut roikuttua jo edellisen vuosikymmen alkupuolelta saakka.
Hyviä nettituttavuuksia on vuosien varrella tullut vaikka livenä en ole kohdannut ketään. - että.nyt.selvisi
Lorenaa kirjoitti:
Vastaus tämäkin kun kerran kyselet. Nikkejä on ollut ja mennyt pitkän ajan saatossa. Vaihdan nikkiä kun huomaan tulleeni panetelluksi, tai yhteistä säveltä ei kiistapuolelta löydy.
Olenko tai olen hieman itsekäs. Riitasoinnut ovat olleita ja menneitä. Aina ei ole laastari auttanut. Olen turvautunut isä-papan ohjeeseen "Heikoille pitää antaa anteeksi ja oikein heikoille monta kertaa."
Julkaisen nyt piilonikkini ettei kenenkään tarvitse arvailla:
Alussa oli Helena,sitten Kirsikka, Reetta, Lorenaa.(aikajärjestys se olla pitää).
Ajanvietettä palstailu on musa ja map viihteen ryydittämänä. Siksi sitä on tullut roikuttua jo edellisen vuosikymmen alkupuolelta saakka.
Hyviä nettituttavuuksia on vuosien varrella tullut vaikka livenä en ole kohdannut ketään.Ai, Kirsikka ja Reetta ovatkin olleet Lorena!
- Voi-olla
Mutta Helena ei, sen tiedän.
Vaikka moni ikänsä puolesta lienee jo kypsä 80-palstalle, kumisee se vain tyhjyyttään. Tämä palsta tuntunee kotoisemmalta kuitenkin, vaikka vuodet vierivät ohitsemme.
- muutamat-jo-poistuneet
alotukseen: tuli alottaja ajatelleeksi, koulo on korjannu omansa,,,,
- nikin-vaihtaja
koulo on korjannu omansa,,,,
Niin on, kuten suskin "koulasi! - 11....3
nikin-vaihtaja kirjoitti:
koulo on korjannu omansa,,,,
Niin on, kuten suskin "koulasi!Niinkö? Miten asia on suskin osalta tullut tänne tietoon? Jonkun on täytynyt kertoa.
- reppuriika
Ovat saattaneet kuolla tai terveys ei anna enää myöten kirjoitella. Luulen että monet ovat häipyneet Suomi24-palstoilta ja siirtyneet muuhun sosiaaliseen mediaan tai saaneet tarpeekseen kirjoitteluista täällä.
Lauantaiaamun huomenta!
Tällaisenkin kyselyn huomasin tulleen, joten lie on tähän vastattava.
Texsanell on ollut myös nimimerkkini, samoin kuin pilvi ja Tähtisilmä. Alkuaikojen syitä en lähde enää luettelemaan, niin kauan on sini-sirkku jo ollut, etten näe mitään syytä muuttaa sitä.
Ompelin röyhelöessun isoäidin tapaan eilen, meni siinä kyllä koko päivä, eikä ollut kaavojakaan.
Esittelin sen Facebookissa ja sain paikallisilta ja San Fransiskosta Jurij Enzon perheeltä ja Norjastakin ihastuneita lausuntoja🙂 joten kiva malli tuli luotua!
Kyllä minä pidän kirjoittelusta muun luomisen ohella, kaipaan myös poissaolevia tuttujakin täällä, samoin ihmettelen mikä on hiljentänyt aktiivisen Ruuneman'in?
Taidamme olla hieman hemmoiteltuja hänen runsailla aloituksillaan! Terveiset vaan jos tätäkin lukee 🌷- että.ei.huvita
Ruunemanni on aloitellut paljon , mutta luultavasti huomannut, että hän vertauskuvallisesti asian ilmaisten tullut heitelleeksi helmiä sioille.
Hänen kirjoituksiaan ei ole osattu arvostaa. Siinä kaikki. Kukapa silloin tänne viitsisi kirjoittaa. - yxrotta
En minä ainakaan odota, että minun kirjoituksiani jotenkin arvostettaisiin. Kyllä ihan asiallinen keskustelu riittäisi ilman turhaa imartelua ja lannistamista.
reppuriika kirjoitti:
Ovat saattaneet kuolla tai terveys ei anna enää myöten kirjoitella. Luulen että monet ovat häipyneet Suomi24-palstoilta ja siirtyneet muuhun sosiaaliseen mediaan tai saaneet tarpeekseen kirjoitteluista täällä.
En ole kuollut enkä liian sairas kirjoitellakseni, en ole siirtynyt muuhun sos.mediaan, mutta ehkä olen saanut tarpeekseni tästä. Uutuudenviehätys on ohitse ja harrastuksella on myös haittansa ollut. Ei niistä sen enempää.
Tavan vuoksi tätä sivustoa käyn kurkkaamassa, mutta en päivystä. On kiva lukea ystävällisten tuttujen nimimerkkien viestejä. Joskus jonkun 'värittömän' viestin laitan elonmerkiksi.
Hyvää kevättä, minä menen laitattamaan kauniimmat etuhampaat itselleni tänään. Tyyristä puuhaa se vaan on.Kat.leija
Kerro lisää hampaista, sillä minulla on myös hammashoitaja tänään klo 12. Uudet etuhampaat täytyisi minunkin laitattaa, koska yksi on irti ja se pitäisi poistattaa, vaan mitä tilalle?- noinhan.sen.pitää.olla
että.ei.huvita kirjoitti:
Ruunemanni on aloitellut paljon , mutta luultavasti huomannut, että hän vertauskuvallisesti asian ilmaisten tullut heitelleeksi helmiä sioille.
Hänen kirjoituksiaan ei ole osattu arvostaa. Siinä kaikki. Kukapa silloin tänne viitsisi kirjoittaa.Toisen kappaleen alkuvaatii täydennystä seuraavaan muotoon:
"Hänen omasta mielestään hänen kirjoituksiaan ei ole osattu arvostaa. - no.eihän.niissä.mitään
sini-sirkku kirjoitti:
Lauantaiaamun huomenta!
Tällaisenkin kyselyn huomasin tulleen, joten lie on tähän vastattava.
Texsanell on ollut myös nimimerkkini, samoin kuin pilvi ja Tähtisilmä. Alkuaikojen syitä en lähde enää luettelemaan, niin kauan on sini-sirkku jo ollut, etten näe mitään syytä muuttaa sitä.
Ompelin röyhelöessun isoäidin tapaan eilen, meni siinä kyllä koko päivä, eikä ollut kaavojakaan.
Esittelin sen Facebookissa ja sain paikallisilta ja San Fransiskosta Jurij Enzon perheeltä ja Norjastakin ihastuneita lausuntoja🙂 joten kiva malli tuli luotua!
Kyllä minä pidän kirjoittelusta muun luomisen ohella, kaipaan myös poissaolevia tuttujakin täällä, samoin ihmettelen mikä on hiljentänyt aktiivisen Ruuneman'in?
Taidamme olla hieman hemmoiteltuja hänen runsailla aloituksillaan! Terveiset vaan jos tätäkin lukee 🌷Vai vielä "hemmoiteltuja hänen (= Ruunem... ) runsailla aloituksillaan"!
Totta puhuen niihin on ennemminkin kyllästytty. Ovat aika tyhjänpäiväisiä.
- että.tuollaisiakin.oli
Entäs sellaiset nikit kuin aleksandrovits, Rööslain, uatu, muiden muassa? Ei ole näkynyt.
- pari-pari
Heistä en tiedä, mutta ite olin aktiivinen vain ne ajat kun oltiin ulkomailla puolison kanssa kahdestaan. vaikka liikuttiin ja tehtiin kivoja asioita, aikaa oli kuitenkin paljon.
Kun olen Suomessa, käyn 17 jälkeläiseni luona, kotona käymme vain pyykit pesemässä ja postin katsomassa.
nyt kun tulee 78/78 mittariin on päätetty olla kotimaassa ja autollakin ajetaan vain valoisaa aikaan, liukkaus ei häiritse. - mieluista.lukea
Atolfia oli eräs mieluinen kirjoittaja, samoin FliklapsRaumalta, joka murteellaan ilahdutti meitä. Ikäähän emme tieneet silloin, joten kiitollisina muistamme monet. Oppisitpa palstan uudetkin kirjoittajat olemaan samaa luokkaa ystävällisyydessä ja normalissa kanssakäymisessä kuin nämä esimerkit.
- Mikä_milloinkin
No ei kai täällä kukaan täsyjärkinen samalla nimmarilla kirjoita vuosikausia.
Ihmiset kiinnittävät herkästi huomiota siihen kuka kirjoittaa, ei siihen, mitä sanotaan. Nimimerkkejä on hyvä vaihdella, paitsi saman ketjun sisällä kannattaa käyttää samaa nimmaria.
Itse en tosin ollut 70 -palstalla viisi vuotta sitten, vaan tiiviisti työelämässä, jossa olisin mieluusti vieläkin. Nyt on ihan liikaa aikaa ja siksi täällä tulee pyörittyä. Aikaa näyttää tosin olevan liikaa monella muullakin. Ilkeämieliset ketjut jätän väliin, niistä tulee vain paha mieli. Arvelen, että kun käytetään vakinimmareita, ketjut muuttuvat ilkeilyksi, mutta en ole varma, koska hyppään pois ketjusta tai jätän viestit lukematta, jos ne ovat ilkeilyä.- noinhan.asia.on
Kyllä meikäläinen lukee ihan mielellään hattuilutekstejäkin. Niissä onkin usein ytyä.
Naurattaa aina , kun huomaa jonkun tosikon ottaneen tuollaisen kirjoituksen vakavasti. Meitähän on moneen junaan ja joku jää asemallekin. - Mikä_milloinkin
noinhan.asia.on kirjoitti:
Kyllä meikäläinen lukee ihan mielellään hattuilutekstejäkin. Niissä onkin usein ytyä.
Naurattaa aina , kun huomaa jonkun tosikon ottaneen tuollaisen kirjoituksen vakavasti. Meitähän on moneen junaan ja joku jää asemallekin.Minä olen sellainen herkkä kukkanen, että järkytyn pienestä siitäkin huolimatta, etten ota tekstejä tosissani ja vaikka ne eivät mitenkään koske minua.
Mikä-milloinkin:
"No ei kai täällä kukaan täsyjärkinen samalla nimmarilla kirjoita vuosikausia." OK. Olenkin jo epäillyt pitemmän aikaa "järkisyyttäni." Nythän se selvisi:)
Luin minäkin mielelläni noista muutamista tutuista nimppareista. Totta tuo nimimerkinvaihtokin omalla tavallaan, paljon voidaan purkaa henk.kohtaisuuksia, vanhoja riitojakin niitä sivuaville.
Kuitenkaan ei voi olla kiintymättä oppiessaan tunnistamaan ihmisyyden, siitä pidän kiinni, en voisi edes olla onnellinen oma itseni muulla lailla.
Ihanaa jos saamme kunnon talven vähtellen, kuuraa sentään on jo maassa.- no.se.siitä
Se oli aikaa, jolloin täällä saattoi olla luotsikin. Tulee siitä tehtävästä mieleen vain jokin f-alkuinen nikki, joka touhuilullaan pani sekaisin koko palstan.
Muuten, onko luotsijärjestelmä enää käytössä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.3510564- 425602
- 435153
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk2033901- 483608
- 133543
- 313066
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise822928- 442713
- 562603