Eikö jyväskylään pääse kuin vaajakosken kautta?
Laukaantie poikki?
12
310
Vastaukset
- eikaivatatänne
Ei pääse kohta enään mistään kautta virittävät sähköpiikkilanka aidan jotta pysytte siellä kuppa kylällä hönöt
- nnvvzz
Tiituspohjan kautta,onhan tuolla opasteet.
- hööhöhöö
EI OLE..kuin ajo ohjeet takasi Laukaaseen
- kylläpääsee
Kyllä Leppäveden kautta pääsee Jyväskylään! Eilen ajoin, ei ongelmia!
- cghyyu
Kyllä puskaradio tietää
- kylläpääsee
cghyyu kirjoitti:
Kyllä puskaradio tietää
Ei siihen mitään puskaradioita tarvita! Käyppä ajelemassa niin näet, vai eikö ole kirjallista lupaa olemassa?
- dffftt
Aja sinä Siperiaan ääliö
- kylläpääsee
dffftt kirjoitti:
Aja sinä Siperiaan ääliö
Ei mulla ole sinne mitään asiaa, enkä ole ääliö!
- saahävetä
Laukaan luuserit pysykööt pois Jyväskylästä ette osaa edes tapoja kun tulette tänne hönöilemään
- trytiukhjkjhk
tais olla cannonpalli maantiellä poikittain jala jalla jala jala vei
- mikäidiootti
Sillälailla jäikö bentsot ottamatta aamulla
- mikäidiootti
tarkemmin ajatellen taisin syödä ne itse
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418