Sähköpostin lajittelu alikansioihin ei toimi. Vietin poistaminen onnistuu.
sähköpostin lajittelu ei toimi
12
168
Vastaukset
- Kiire
Juuri niin. Ei toimi. Missä vika? Olen kysynyt selityksiä Suomi24:sta. Ei ole vastattu.
- Koodaria_kaivataan
Sama täällä, rikki ollut jo monta viikkoa.
- parillisina
Eilen toimi, tänään ei sitten millään.
Tarkoituksellako vain parillisina päivinä toimii vai parillisina viikkoina, parillisina kuukausina? - Ongelmia
Taaskaan viestien siirto omiin kansioihin ei onnistu. Kokelin Chromelle, Operalla ja Explorerilla. Aikaisemmin toimi Explorerilla, muttei Chromella, nyt ei millään näistä.
- postipaten.postitoimisto
Luehan ohjeet kuinka saat Suomi24 postisi toimimaan:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14790941/toimiiko-posti#comment-89342339- Vain_selaimella
Haluan käyttää postiani suoraan selaimella millä tahansa internetiin liitetyllä koneella.
- Chromella
Nyt taas lajittelu ei toimi ainakaan Chromella.
ei toimi ei. korjaus kestänyt jo pitkään. tuntuu olevan ylivoimaisen vaikea probleema ylläpidolle.
- varmaanvaikeaa
Eivät ole korjanneet tuota sivun vaihtamisviivettäkään. Valkoinen kuva seisoo.
- posti.toimii.ohjelma.ei
Eikös kannattaisi asialle tehdä jotain ihan itse. Suomi24-posti toimii ihan hyvin käyttäen IMAP-mahdollisuutta eli käyttämälää sitä oikealla sähköpostiohjelmalla, seuraavassa ohjeet:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/14790941/toimiiko-posti#comment-89342339 - Chromella
Taas lajittelu selaimella jumissa.
- ihmettelen.siis.olen
Eikö kelpaa tässäkin ketjussa esitetty IMAP ja oikea sähköpostiohjelma? Voithan sitä selainversiota käyttää silloin kun se toimii ja oikeaa sähköpostiohjelmaa muulloin. Voi käyttää yhtäaikaa, siis IMAP:n käyttö ei estä selaimella sähköpostin käyttämistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2010787- 408047
- 1235191
- 693518
- 1103516
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi283467- 613370
- 333137
- 502427
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak341936