Täällä ei toimi. Nyt pä katkes kamelinselkä!!!!!
TOIMIIKO POSTI?
8
344
Vastaukset
- postipaten.postitoimisto
Kannattaisi lukea palstan ketjuja, eikä vain ruikuttaa...
Totuus on että Suomi24 posti ei toimi selaimella. Käytä IMAP-mahdollisuutta ja ota käyttöön oikea sähköpostiohjelma, vaikkapa vain kännykkäsi sähköposti ja homma toimii.. tai tietokoneella Outlook tai Thunderbird, oikealla postiohjelmalla. Ohessa ohjeet:
http://www.suomi24.fi/opastus/sahkoposti#asetukset- osa-2
Ainakin mobiililaitteiden sähköpostiohjelmissa (mm. Windows Phone 8.1) ei ole erikseen paikkaa porttinumerolle, jolloin portti pitääkin laittaa palvelinnimen perään seuraavasti:
SAAPUVA POSTI, IMAP
Palvelinnimi: imap.suomi24.fi:993
LÄHTEVÄ POSTI, SMTP:
Palvelinnimi: smtp.suomi24.fi:587 - osa-3
Eräissä laitteissa (Android) saattaa olla useita vaihtoehtoja SSL-suojaukselle. Mutta siis palvelu vaatii SSL-suojauksen kuten ohjeessakin kerrottu. Kannattaa kokeilla vaihtoehdot mikä toimii...
- osa-4
Nyt varmaan useimmalle hyvä vinkki. Windows 10:ssä Suomi24:n käyttöönotto helppo. Ei tarvitse kuin Sähköpostiosoite ja salasana. Windows Mail osaa muut asetukset itse. Suosittelen. Kokeilkaa. Itse tyytyväinen...
- 973485urht765jh
Laittakaa ny ees kommentteja tuon IMAP:n käytöstä.
Windows 10:n kans tosi helppo homma. - Selaimella
Postin pitää toimia myös yleisimmillä selaimilla.
- ajattelisit.edes.vähän
Älä unta näe!
Sitä saat Suomi24:lta odottaa. IMAP:n avulla voit itse valita mitä sähköpostiohjelmaa käytät ja millä käytät. - Selaimella
Nythän viestien siirto omiin kansioihin on alkanut taas toimia. Saa nähdä, miten pitkään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1312329
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu292298Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti131675Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett141512Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701251- 1021183
- 171117
- 93957
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon19848Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks129838