Maksoin velkani Justitialle ja pyysin heitä laittamaan ilmoituksen asiakastiedolle että hommat on hoidettu sovitusti. Sain sähköpostia että:
Mikäli haluat, että ilmoitamme ne asiat joista on tullut häiriömerkintä maksetuiksi Suomen Asiakastietoon ja Bisnodelle voimme ilmoituksen tehdä.
Todistukset ovat maksullisia ja summa riippuu siitä, montako todistusta teemme ja onko häiriömerkintä tullut meidän toimestamme.
1 asia 20 euroa
2 asiaa 40 euroa
3 tai useampi asia 50 euroa
Todistusmaksu tulee suorittaa ensinnä, ennen todistuksen lähettämistä luottotietoyhtiöön."
Miten minä olen kuvitellut että tällainen ilmoitus kuuluu heidän tehdä ilman mitään erillisiä maksuvaateita? Onko tämä nyt ihan normaalia??
Kuitti maksetusta velasta-todistus asiakastietoon
6
1281
Vastaukset
- kuppausfirma
Tuolle kuppausfirmalle on Suomen lainsäätäjät antaneet kaikki valtuudet tehdä ihan mitä lystää.
Siksi minä en maksa heille yhtään mitään ja pidän siitä huolen että en joudu töihin seuraavan 15-20 vuoden aikana.
Mitäs menit maksamaan. Menit vipuun.- fvoebfeb
Kaikki eivät halua olla syrjässä yhteiskunnasta 15:tä vuotta.
- fgh5
UO hoiti nämä minun kohdallani
- voineveloittaa
Ulosotto voi ilmoittaa omista merkinnöistään (u-alkuiset). Velkojan tulisi ilmoittaa omistaan. Saa ottaa kulun, ei ole velvollisuutta ilmoittaa maksusta ilman kuluja, vaatii kuitenkin manuaalista työtä yleensä jonkun verran, tai en tiedä onko Intrulla automatisoitu systeemi noille todistuksille, mutta epäilen, jos kulut on tuollaiset. Toiset firmat ilmoittaa ilmaiseksi.
Lähetät kuitin(kopion) maksetusta velasta postin kautta tai nykyaikana spostin kautta A-tietoon ja Bisnodeen. Ei maksa kuin vaivan. Jotkut yrittävät nyhtää tuon 20€ samasta hommasta.
- voineveloittaa
Se olisikin paras tapa. Ja siihen varmaan noilla maksuilla pyritäänkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1017031- 474786
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa552676Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän52188Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101138Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j1811133Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell921033Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30856Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai242853Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?179783