Runkii luvassa joka pätkällä. Paikat kaikki uusia. Yleisörysä syntyy nolla paikkaan.
Merkkilinja lipsuu kuin suomalaisten sukset mm-hiihdoissa. Hyvä kisa tulossa.
TeijoTalo Salo
26
1753
Vastaukset
- kompassijakartta
Oot vissiin eksynyt?
- Jenkegamer2
Mitkä paikat on uusia? Villikkala varmaan mut se pätkä on paska
- Runkitakuu
Ei kannata edes hakea. Ette löydä kuitenkaan. Menkää sinne yleisörysän nollapaikkaan.
- Tylsäralli
Yhden auton paikkoja ... Ek3 ehkä... Ek5 ehkä....
- Jenkegamer2
Nelonen otta jonkun
- Hhg
Mikäs pätkä jää ajamatta,lisämääräyksessä ek kilometrit vähentyny 10km?
- Kyselijä1
Onko tietoo minne tulee merkkejä?
- Ratamestari69
Reitille enimmäkseen. Kakkosen siirtymällä yks hirvimerkki.
reittimestari kirjoitti:
Nelosen lopusta puuttuu ainakin isontien osuus.
Niin ja ykkösen alusta puuttuu useampi kilsa.
- takapuskuri
ja ek 5 ja 6 karsii loput hönöt liinaharjoineen, jotka ei ole jo päristellyt kookle mapsissa.
- Runkia_lähellä
Kartta kannattaa hakea Neste Kiskosta. 1,5ja 6 lähellä. Myynti alkaa klo 8.00.
- Liinamukaan
Ek7 löyty paikka
- Mätäsmörö
Jep kiskon nesteellä sattuu ja tapahtuu
- onkosielmitää
Mihin menee Aarne?
- Liinarikki
Aarne ei tuu.... Sano et liikaa huomioita
- niinpänii
Varmaan tulee. Ei oo nykyään niin paljon kisoja, että olis varaa valita niistä.
- Liinakassi
Ettei vaan kakkosela....
- tietajat
ek1 alussa tosi paha paikka hirvimerkki vasen
- sielupakenee
jep villikkalan isollatiellä
- liippiävuodesta-67
sit kaikki ykköselle. hyvä. niin ei tule muille pätkille lastenrattaita ja muita hörhöjä. suoran jälkeen tulee yleensä mutka.
- janakt
kaikki teijot koloselle
- Kuinkamontamenee
Kolmonenkin hyvä
- nkmella
kavaston 3 kilsan paikkaan mennee kaikki mutta 4 kilsan paikkaan ne jotka titää historian
- Jenkegamer2
Neloselle sinne kaikki. Siellä on hyvä paikka
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453