Kreikkaan

Lomalle

Moro! Huhtikuun lopussa lähdössä Kreikkaan, mutta vielä ei 100% varmuudella tietoa minne.. Löytyykö Rodos/Kreeta majoitusta ilman varauksia, jos ottaa pelkät lennot, vuokraa auton ja kiertelee saarta? Parempia ehdotuksia omatoimimatkailuun (Kreikan suunnalla)?? Kiitos asiallisista kommenteista.

3

562

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Boss

Yhtenä hyvänä vaihtoehtona on mielestäni omatoimimatka saarelta saarelle. Eli lennot Ateenaan ja sieltä laivoilla saarelta saarelle. reittivaihtoehtoja satoja, myös hintavaihtoehtoja. Miltei poikkeuksetta löydät asunnon saarelta kuin saarelta ja joissain tapauksissa voi matkustaa laivalla yöaikaan yöpyen hytissä.

• marja

En ole viestin alkuperäinen kysyjä, mutta minua kiinnostaisi tietää minkälaista majoitusta on tarjolla? Kuinka esim. rhodokselta voi löytää asunnon? Ja mistä lisää tietoa laivoista ja hinnoista sekä asunnoista?

• marja kirjoitti:

En ole viestin alkuperäinen kysyjä, mutta minua kiinnostaisi tietää minkälaista majoitusta on tarjolla? Kuinka esim. rhodokselta voi löytää asunnon? Ja mistä lisää tietoa laivoista ja hinnoista sekä asunnoista?

Huippusesongin ulkopuolella majoitus löytyy varmasti, ja hinnat ovat edullisia. No, Rodos on hinnoitellut itsensä ulos edullisuudesta... Muilla saarilla low season hinnat ovat 20-27€/huone. Lautta-aikataulut löydät esim. www.gtp.gr
        Itse suosin aina suoria lentoja jollekin saarelle, näin säästyy aikaa, vaivaa ja myös rahaa. Saarelta toiselle lautoilla saapuessa ovat huoneenvuokraajat satamassa vastassa, joten ennakkovarauksia harvoin tarvitsee tehdä. Majoitukset ovat useimmiten apartmentoksia, tasoa löytyy laidasta laitaan. Netistä löytyy kyllä majoitusvaihtoehtoja, mutta niitä edullisimpia et sieltä löydä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7333
    2. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      55
      4986
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      79
      4669
    4. 73
      4564
    5. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      132
      4168
    6. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      29
      3392
    7. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      8
      2928
    8. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      39
      2468
    9. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      47
      2467
    10. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      211