Yksi kevään merkeistä on se, kun telkkarissa alkaa taas jääkiekon MM-kisat. Onko paikallisissa paljon jääkiekkoon hurahtaneita? :) Mitäs jos laitettas pikku veikkaus pystyyn siitä, että mikä maa voittaa tän skapan. Mun veikkaus on että Kanada voittaa..Suomi on neljäs :)
Kuka on palstan tietäjä? :)
97
1005
Vastaukset
Minä tietenkin, miksi ees kysyt:(
Ruotsi voittaa ja Suomi on vasta viides, valitettavasti...
Sijoitin isot läjät vatikaanin hätä-apurahoja ja myös tonttujen kahvirahaston tälle tulokselle, omine lupineni tietenkin:)No hupsista ;) Juu..sä tonttu tiiät paljon, mut tässä ei haettukkaa kilttien ihmisten osoitteiden tietäjää, vaan lätkän voittajaa ;) Kuuleppa..Ruotsi ei saa voittaa, joten mä toivon että oot väärässä :)) Ja toivon sitäkin, ettet jää kiinni, ku omin luvin oot siel sijoitellu. Heräs kyllä kysymys, että jos voitat, nii palautatko ne rahat? ;))) Ei ois ollenkaa kiva juttu, että saisit potkut tontun työstä, ku sit ikkunan alle tulis kurkkimaa joku ällö tonttu :[
Minun täytyy myöntää etten seuraa yhtään urheilua..
tinttu-liina kirjoitti:
Mut voit sä huvikses heittää jonkun maan..:) Tiiä vaikka osuisit vahingossa oikeaan :))
Ai nii..Tietysti sit semmonen maa mikä on siel mukana :)) Suomi, Ruotsi, Venäjä, Kanada, Usa esimerkiks..;)
tinttu-liina kirjoitti:
Ai nii..Tietysti sit semmonen maa mikä on siel mukana :)) Suomi, Ruotsi, Venäjä, Kanada, Usa esimerkiks..;)
No Suomi tietty.😊
KittieChi-chi kirjoitti:
No Suomi tietty.😊
Sulla on positiivinen asenne! :)) No mä toivon sydänjuuriani myöten, että sä oot oikeassa ;)
tinttu-liina kirjoitti:
Sulla on positiivinen asenne! :)) No mä toivon sydänjuuriani myöten, että sä oot oikeassa ;)
No eilisen sukelluksen jälkeen on saletisti pieninkin toivo mennyttä jo.. :-/ Tytsikin olisi kiekkoa sutinut paremmin paljettipuvussaan kun sopivasti kaukalon reunalta olisi ärsytetty.. ;-D
Mitäs rekatuille ja muille kuuluu? Ihmetyttää lukea tämän palstan juttuja, on aika monta urpoa liikkeellä..
Hah..laitettiin samaan aikaan viestiä :))) Mites se on mahdollista, ku mehän ollaan yks ja sama ihminen...siis jos luulee niin 😬
Oli kyllä törkeä kirjoitus tuolla..Älä välitä..ei ole senkään kirjoittajan päivät viel illassa..
tinttu-liina kirjoitti:
Oli kyllä törkeä kirjoitus tuolla..Älä välitä..ei ole senkään kirjoittajan päivät viel illassa..
Siis piti kirjoittaa, ettei ole kaikki päivät viel illassa..Tarkottaa sitä, ettei pitäisi koskaan laukoa mitä sattuu, kun ei tiedä mitä saattaa viel tulla itellekki eteen.
- jättäkää-omaan-arvoonsa
Aika monta urpoa = CurlingGirl = Käsinukke = palstaätmi = 1 hoopo
jättäkää-omaan-arvoonsa kirjoitti:
Aika monta urpoa = CurlingGirl = Käsinukke = palstaätmi = 1 hoopo
Kuulostaa todella pahalta vajakilta..
- tyylistä_tuntee_jo
tinttu-liina kirjoitti:
Kuulostaa todella pahalta vajakilta..
Sama heppu piinasi sua Sunti-avauksessa.
tinttu-liina kirjoitti:
Todell typerä tyyppi, kun luulee että huvikseni olen eläkkeellä.. Toivottavasti tuollainen itse vielä sairastuu ja kunnolla..
tyylistä_tuntee_jo kirjoitti:
Sama heppu piinasi sua Sunti-avauksessa.
Eikö se vintti pimeänä-tyyppi siis olekkaan viel tajunnu mennä ottamaan sähköshokkeja..😬
KittieChi-chi kirjoitti:
Todell typerä tyyppi, kun luulee että huvikseni olen eläkkeellä.. Toivottavasti tuollainen itse vielä sairastuu ja kunnolla..
Se on kyllä jo sairas..ja pahasti onkin..
tinttu-liina kirjoitti:
Se on kyllä jo sairas..ja pahasti onkin..
No ei normi ihminen noin käyttäydy.. Taitaa sillä olla mielenterveysongelmia, joita ei tajua hoitaa..?
KittieChi-chi kirjoitti:
No ei normi ihminen noin käyttäydy.. Taitaa sillä olla mielenterveysongelmia, joita ei tajua hoitaa..?
On sillä..ihan ding dong..näin 😲
Kyllä! Kumma kun tuollaisen läheiset ei järjestä hoitoon..? Vaan antavat vapaana puhua ilkeyksiä.. Vaikka tuskin tuommoinen naamayusten mitään sanoo, saisi vain turpaan!😃
KittieChi-chi kirjoitti:
Kyllä! Kumma kun tuollaisen läheiset ei järjestä hoitoon..? Vaan antavat vapaana puhua ilkeyksiä.. Vaikka tuskin tuommoinen naamayusten mitään sanoo, saisi vain turpaan!😃
Mammanpoika se on, ku uskaltaa vaa naisille urputtaa ;))
tinttu-liina kirjoitti:
Mammanpoika se on, ku uskaltaa vaa naisille urputtaa ;))
Taidat olla oikeassa..😄
- atmivittuluikkari
Taas on "asia"-ketju pullollaan teidän negatiivisiä kommentteja muista kirjoittajista. Oikein haette riitaa niinkuin aina. Teitä alkaa vituttaa kun ei kukaan kirjoita heti vastaan, niin siitä pitää oitis kirjoittaa. Asia kun asia, teille on tärkeämpää kirjoittelu kuin asiasisältö, niin se aina on ollut.
atmivittuluikkari kirjoitti:
Taas on "asia"-ketju pullollaan teidän negatiivisiä kommentteja muista kirjoittajista. Oikein haette riitaa niinkuin aina. Teitä alkaa vituttaa kun ei kukaan kirjoita heti vastaan, niin siitä pitää oitis kirjoittaa. Asia kun asia, teille on tärkeämpää kirjoittelu kuin asiasisältö, niin se aina on ollut.
No voi pientä..Pitikö olla nii utelias ja tulla lukemaan meidän juttuja..:)) Näytti siis kiinnostavan ;)
atmivittuluikkari kirjoitti:
Tuo josta puhuttiin, niin on kyllä meidän kommentit ansainnut, niin ruma käytös ja ilkeät puheet sillä oli.
KittieChi-chi kirjoitti:
Tuo josta puhuttiin, niin on kyllä meidän kommentit ansainnut, niin ruma käytös ja ilkeät puheet sillä oli.
No taitaa tuo vikisijä tuossa olla ihan sama tyyppi...
KittieChi-chi kirjoitti:
No olet kyllä.😊
Nöyrä kiitos ;)) Mä taidan sit kammeta tontun pois tietäjän paikalta ;))
tinttu-liina kirjoitti:
Nöyrä kiitos ;)) Mä taidan sit kammeta tontun pois tietäjän paikalta ;))
Ehkä.😉
tinttu-liina kirjoitti:
No taitaa tuo vikisijä tuossa olla ihan sama tyyppi...
Voihan se olla..
No onpas hiljaista :) Vaikka mä olenkin melko varma voittaja, niin voittehan te huviksenne jotain arvata ;))
Onko siellä Klassa ollut tällä viikolla lämmintä? Täällä on ollut, koiran kanssa ollaan nautittu auringosta ulkona kävellessä.😊
KittieChi-chi kirjoitti:
Onko siellä Klassa ollut tällä viikolla lämmintä? Täällä on ollut, koiran kanssa ollaan nautittu auringosta ulkona kävellessä.😊
Eilen oli ihan lämmin päivä. Tänään puhaltanu kylmä tuuli..:( Hitto ku vähän saa tuntea lämpöä, niin se on sit samantien mennyttä :[
tinttu-liina kirjoitti:
Eilen oli ihan lämmin päivä. Tänään puhaltanu kylmä tuuli..:( Hitto ku vähän saa tuntea lämpöä, niin se on sit samantien mennyttä :[
No, ehkä lämpö vielä palaa, toivon kunnon hellekesää!😊
KittieChi-chi kirjoitti:
No, ehkä lämpö vielä palaa, toivon kunnon hellekesää!😊
Lämmin kesä on kyllä mukava, mut mitään 30 en kyllä halua..Silloin on liian kuumaa nukkua 😨
tinttu-liina kirjoitti:
Lämmin kesä on kyllä mukava, mut mitään 30 en kyllä halua..Silloin on liian kuumaa nukkua 😨
Okei.😊 Minua ei haittaa kunnon helle, kun kesä on kuitenkin lyhyt.. Nukkuessa käytän yöpöydällä tuuletinta, helteellä.
KittieChi-chi kirjoitti:
Okei.😊 Minua ei haittaa kunnon helle, kun kesä on kuitenkin lyhyt.. Nukkuessa käytän yöpöydällä tuuletinta, helteellä.
Ai..no mulla ainaki on aina niin kuuma, että pitäis sit olla kokovartalotuuletin..Ei varmaan semmosta ole ees keksitty :]
tinttu-liina kirjoitti:
Ai..no mulla ainaki on aina niin kuuma, että pitäis sit olla kokovartalotuuletin..Ei varmaan semmosta ole ees keksitty :]
Hommaa sellainen kattolamppu missä on tuuletin myös?
KittieChi-chi kirjoitti:
Hommaa sellainen kattolamppu missä on tuuletin myös?
On jo...mutta ei se sillai auta, kun pyörittää vain sitä kuumaa ilmaa :)
tinttu-liina kirjoitti:
On jo...mutta ei se sillai auta, kun pyörittää vain sitä kuumaa ilmaa :)
Aijaa, minä luulin että sellainen olisi hyvä.
KittieChi-chi kirjoitti:
Aijaa, minä luulin että sellainen olisi hyvä.
No onhan se parempi ku ei mitään, mutta sen pitäisi olla ihan sängyn yläpuolella matalalla, että se oikeesti jossain tuntuis :) Se on jännä kapistus, ku sen laittaa pyörimään täysillä, niin tuntuu että kohta se lentää ikkunasta ulos ku helikopteri ;))
tinttu-liina kirjoitti:
No onhan se parempi ku ei mitään, mutta sen pitäisi olla ihan sängyn yläpuolella matalalla, että se oikeesti jossain tuntuis :) Se on jännä kapistus, ku sen laittaa pyörimään täysillä, niin tuntuu että kohta se lentää ikkunasta ulos ku helikopteri ;))
Okei, kokeile sitten pöytätuulentinta? Se ainakin minusta on ihan hyvä.
No laittakaas nyt ketjuun jääkiekko juttujakin.?
Täällä ei taida olla paljon tuosta kiinnostuneita :) No, mä oon kumminki jo voittaja..vaikka kylläki toivon että sä olet ;))
KittieChi-chi kirjoitti:
Ehkä porukka katsoo jääkiekkoa?
Suomiki pelaaa taas tänään :) Ei ole viel alkanu..
Mitäs olet touhuillu tänään? Mä olen ottanu lunkisti ja vaan lorvinut :))tinttu-liina kirjoitti:
Suomiki pelaaa taas tänään :) Ei ole viel alkanu..
Mitäs olet touhuillu tänään? Mä olen ottanu lunkisti ja vaan lorvinut :))Ehkä porukka on sitten ulkona/viikonlopun vietossa?
No, mä kävin läpin tekemiäni koruja ja suunnittelin myyntipöytää.. Mennään kaverin kanssa ensi kuussa myymään korujamme, sellaiseen itsetehtyjen korujen myyntitapahtumaan.😊 Minä koristelen pöydän, kun minulla on kuulemma hyvä maku.😊
Hyvä että olet lorvinut, näin vapaapäivänä.😊KittieChi-chi kirjoitti:
Ehkä porukka on sitten ulkona/viikonlopun vietossa?
No, mä kävin läpin tekemiäni koruja ja suunnittelin myyntipöytää.. Mennään kaverin kanssa ensi kuussa myymään korujamme, sellaiseen itsetehtyjen korujen myyntitapahtumaan.😊 Minä koristelen pöydän, kun minulla on kuulemma hyvä maku.😊
Hyvä että olet lorvinut, näin vapaapäivänä.😊Nii..enpä tiedä tuota :)
Toihan on hienoa, että voi omilla käsitöillä tehdä kauppaa. Jos menee ku kuumille kiville, niin sit vaan jatkat hommaa :)tinttu-liina kirjoitti:
Nii..enpä tiedä tuota :)
Toihan on hienoa, että voi omilla käsitöillä tehdä kauppaa. Jos menee ku kuumille kiville, niin sit vaan jatkat hommaa :)Kiitti!😊 Olen kyllä välillä niitä myynyt ja porukka on tykännyt koruistani. Ja on myös kiva yhdessä kaverin kanssa sitten mennä tuohon tapahtumaan myymään..😊
Tuleppas tsekkaan myyntipöytäni, niin näet kaverini. Ja voit ostaa hienot korut itsellesi.
KittieChi-chi kirjoitti:
Tuleppas tsekkaan myyntipöytäni, niin näet kaverini. Ja voit ostaa hienot korut itsellesi.
Huomasitkos, että Ressu kirjoitti itsestään :D
KittieChi-chi kirjoitti:
Kiitti!😊 Olen kyllä välillä niitä myynyt ja porukka on tykännyt koruistani. Ja on myös kiva yhdessä kaverin kanssa sitten mennä tuohon tapahtumaan myymään..😊
Onhan se varmasti mukavampi mennä jonkun toisen kanssa ku yksin. :) Laita tuosta bisnes käyntiin.. ;)
tinttu-liina kirjoitti:
Huomasitkos, että Ressu kirjoitti itsestään :D
No huomasin toki!😄
- TOSItahavo
Tahavon lässytyksellä ei ole rajaa!
No mä veikkaan Ranskaa ku eilen tuli nii mageesti pataan... ;)
Elä höpötä..Suomi jyrää tänään ja voittaa :)) Ranska voitti siks, ku yks peli pitää aina hävitä. Tästä on nousu vaan ylöspäin :))
tinttu-liina kirjoitti:
:)) Sori Artsi..meillähä oli toi veikkaus menossa eli sä vastaat siis Ranska ;)
No en mä tosissaan oo ;) Kyl toi Kanada vie mestaruuden... Hitto ku oli pahaa kateltavaa toi Suomen pelin loppu :(
artagnan kirjoitti:
No en mä tosissaan oo ;) Kyl toi Kanada vie mestaruuden... Hitto ku oli pahaa kateltavaa toi Suomen pelin loppu :(
Valitsit siis saman ku mä :) Juu...voi itku tuota eilistä.. :( Herrajee, ku mä olin ihan shokkisilmillä, ku ne vetäs sen kolmannen maalin ja tuli tasoihin :(( Se oli kyllä niiiiiin katastrofi!
- TosirealistiKokkolan
Kuka on palstan tietäjä kysyy hän. No tietysti palstan tietäjä on tositietäjä. Kokkolan tositietäjä Kingsi, tosirealisti ja Kokkolan viisain mies. Miesurosparemmuus mitataan laajalla skaalalla. Kaikkien todistettujen näyttöjen perusteella voidaan yksimielisesti todeta, että Kokkolan suurtietäjä ja suurtosirealisti on Kokkolan Kingsi. TOSIREALISTI KOKKOLAN, alias tosirealisti..
Hah hah haaa!!!...- TOSItahavo
Tahavon typeryydellä ei ole rajaa! Ei ihme ettei äijästä ollut kuin rottakouluun!
Pelkkää uhoa ja itsekehua, yök! Olet pieni mies kooltasi, luonteeltasi ja pöksyjen sisällöltä.
KittieChi-chi kirjoitti:
Pelkkää uhoa ja itsekehua, yök! Olet pieni mies kooltasi, luonteeltasi ja pöksyjen sisällöltä.
Jaksaa kantaa sen pöksyjen sisällön ;))) Ja olis se ny kaameeta, ku se ihan polvissa pomputtelis ;)))
Voitto menee tänä vuonna NIIN VARMASTI Venäjälle :)) Ja syy mun arvaukseen löytyy Vadim Shipatshovista, joka on aivan uskomattoman supertaitava... Niin ja Venäjän joukkueessa on muutenkin tosi monta ihan ultrasöpöä pelaajaa :))
Jassoo :)) Mä vähä menin eka ihan hämilleni, ku tajusin etten ole koskaan sillai ees kunnolla kattonu minkä näkösiä pelaajat on :)))) Okei..sun veikkaus on siis SöPö-Venäjä ;)) Nii..oot sit lempannu sen huippu-uimarin...nimeä en muista ;)) Vadim tullu tilalle..:)
tinttu-liina kirjoitti:
Jassoo :)) Mä vähä menin eka ihan hämilleni, ku tajusin etten ole koskaan sillai ees kunnolla kattonu minkä näkösiä pelaajat on :)))) Okei..sun veikkaus on siis SöPö-Venäjä ;)) Nii..oot sit lempannu sen huippu-uimarin...nimeä en muista ;)) Vadim tullu tilalle..:)
Siis mullahan oli tarkoituksena lähettää mun kuva Ryan Lochtelle, mutta sitten tulin toisiin ajatuksiin. Koska mun ihastus oli örveltänyt kännissä, sotkenut vessan oksennuksella ja lavastanut oman ryöstönsä :(( Mua ei enää kiinnosta mokoma kakkiainen tippaakaan...
Ariel-the-Mermaid kirjoitti:
Siis mullahan oli tarkoituksena lähettää mun kuva Ryan Lochtelle, mutta sitten tulin toisiin ajatuksiin. Koska mun ihastus oli örveltänyt kännissä, sotkenut vessan oksennuksella ja lavastanut oman ryöstönsä :(( Mua ei enää kiinnosta mokoma kakkiainen tippaakaan...
No juu..:( Ei toi kuulosta oikein hääviltä hepulta.. :( Mites se tolleen on sekoillu..jotenki tyhmä juttu toi ryöstön lavastaminen :[
Ariel-the-Mermaid kirjoitti:
Onkos Niklaski sit menneen talven lumii..? ;)
artagnan kirjoitti:
Onkos Niklaski sit menneen talven lumii..? ;)
Onkos hänkin joku urheilija?? :))
tinttu-liina kirjoitti:
Onkos hänkin joku urheilija?? :))
Jepulista vaan :-) Lätkänpelaaja joka tytsiä koittaa kovastikkin iskeä..
butch-cassidy kirjoitti:
Jepulista vaan :-) Lätkänpelaaja joka tytsiä koittaa kovastikkin iskeä..
Tää Niklas siis kosiskelee kovasti..oho :)))
tinttu-liina kirjoitti:
Tää Niklas siis kosiskelee kovasti..oho :)))
No jäähallilla se on siihen silmänsä iskenyt elikkä joku mamman kultapoju kaiketi..
butch-cassidy kirjoitti:
No jäähallilla se on siihen silmänsä iskenyt elikkä joku mamman kultapoju kaiketi..
Mites nii kuulostaa Butsin rivien välit semmosilta yrmeiltä tätä kultapojua kohtaan ;)))
no jäbän ei tuu kisoja pahemmin kahteltua ku puoli yheksältä on jo unten mailla. pistettäiskö kummiski semmonen arvaus et ruotsi voittaa ku se tämmösen rämpimisen jälkeen eniten harmittais..
Okei.. Ruotsi siis. .:P On se kyllä kumma, että miten sitä ei ainakaa tolle naapurimaalle voittoa sois..:)))
On se kumma ku on viel kylmää, mut joku ötökkä on jo purru :[ Onneks ei hämähäkkejä viel ole :E
Jättiläishämähäkit ovat kylläkin nousseet jo talviuniltaan elikkä yöllä peiton alla luullakseni pureminen on tapahtunut.. :-(
butch-cassidy kirjoitti:
Jättiläishämähäkit ovat kylläkin nousseet jo talviuniltaan elikkä yöllä peiton alla luullakseni pureminen on tapahtunut.. :-(
Höh..älä pelottele..Tiiäkkö mitä..mä en pelkää esim. tarantelloja. Semmosen vois helposti ottaa käteen, mut pieniä hämiksiä mä inhoan. Varsinki semmosia mustia ja kovakuorisen näkösiä..uuh..tuli kylmät väreet ku tuota kirjotin :O
tinttu-liina kirjoitti:
Höh..älä pelottele..Tiiäkkö mitä..mä en pelkää esim. tarantelloja. Semmosen vois helposti ottaa käteen, mut pieniä hämiksiä mä inhoan. Varsinki semmosia mustia ja kovakuorisen näkösiä..uuh..tuli kylmät väreet ku tuota kirjotin :O
No puremareissuillaan noi sormenpään kokoiset saattavat saavuttaa jopa 80 km:n tuntinopeuden. Imevät kuulemma pääravintoaan verta öisin.. ;-D
butch-cassidy kirjoitti:
No puremareissuillaan noi sormenpään kokoiset saattavat saavuttaa jopa 80 km:n tuntinopeuden. Imevät kuulemma pääravintoaan verta öisin.. ;-D
Ookko kuullu sitä, että jokainen ihminen elämänsä aikana nielasee muutaman hämähäkin? :[ Se on kyllä nii karseeta..pitäsköhä laittaa yöks suu peittoon jeesusteipillä..:{ Saat sit selkääs Butsi jos tiiraan koko ens yön kattoa! :]
No meitsi laittaa arpoen että Tshekki kun eilinen peli osoitti kyllä melkoista selkärankaa tulla tasoihin 3-0 tilanteesta ja voittaa rankkareilla lopulta..
No se että suomen ohi menee, nii ei kyllä vaadi mitään selkärankaa..Mä pelkäsin etukäteen sitä hommaa, ku on ennenki käyny tolleen. Mut sä siis veikkaat tsekkipoikia. :)
tinttu-liina kirjoitti:
No se että suomen ohi menee, nii ei kyllä vaadi mitään selkärankaa..Mä pelkäsin etukäteen sitä hommaa, ku on ennenki käyny tolleen. Mut sä siis veikkaat tsekkipoikia. :)
No lähinnä siksi kun ei viitsi samaa veikata kuin muutkin.. ;-)
tais sitte jäbän veikkaus osua niinku nappiin et joutuupi vähä ihtiään kehaista.. ;)
Onnea Temmille ja Tontulle 💜Te kaks olette sit palstan tietäjiä :)) Ei mullakaa ihan huonosti menny, ku mun veikkaus tuli kakkoseks. Suomen sijoitus meni ihan nappiin :)
- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Onnea Temmille ja Tontulle 💜Te kaks olette sit palstan tietäjiä :)) Ei mullakaa ihan huonosti menny, ku mun veikkaus tuli kakkoseks. Suomen sijoitus meni ihan nappiin :)
Tosirealisti oli oikeassa
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1286888Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631624264Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen523416Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4903034Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2862011Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361693Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201571- 911533
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1751451Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151406