Eveliina Maria
Eevi Mirita
Eemeli Mikael
Vastaukset 4
- Mielipidettä
Eveliina Maria
Eveliina Mariia
Eveliina Annamaria
Eveliina Viljamaria
Eevi Minerva
Eevi Maaret
Eevi Maarita
Eevi Mirjami
Eemeli Matias
Eemeli Jeremias
Eemeli Viljami
Eeli Mikael
Eelis Mikael
Elja Mikael - Mielipidettä
Eveliina Maria; kumpikin nimi kauniita. Toisinpäin Maria Eveliina kuulostaisi luontevammalta. Eveliina on kansanomainen nimi. Maria taas hieman erityyppinen. Siksi esim Eveliina Viljamariaa esitin yhdistävänä ja soljuvampana yhdistelmänä. Tai sitten Eveliina Vilja Maria.
Eevi Mirita; i-kirjaimia useita, Mirita outo minulle, Eevi on vanha nimi.
Eevi Maria laittaisin mieluummin. Mirjami sopisi myös Eevin toiseksi nimeksi, koska ovat kumpikin vanhoja nimiä.
Eemeli Mikael; jotenkin ovat erityyppisiä nimiä. Kumpikin kuulostavat pehmeiltä nimiltä. Ehkä voisi olla hieman särmää kuten tyttöjenkin nimissä. Tai antaa vaikka kolme nimeä, jolloin saisi yhdistymään eri tyyppiset nimet ja särmääkin.
Eemeli Adam Mikael
Eemeli Aron Mikael
Eemeli Luukas Mikael
Eemeli Abraham
Eemeli Aukusti
Eemeli August
Eemeli Aksel
Eemeli Johannes
Eemeli Vilhelm
Erik Mikael
Erno Mikael - Vaihtoehtoja
Eevi Maria
Eveliina Mariel
Eveliina Maria Johanna
Eemeli Miika Johannes
Eemi Mikael
Etvi Mikael
Eemil Oliver - romanejatuntenutsanoo
Mirita = romani nimi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi4031557- 71798
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et38747Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri29694- 54669
- 44635
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht407633- 63553
- 88527
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle21474