Mies ei kertonut että

äidiksiyllättäenniin

hänellä on neljä lasta, vasta nyt kun muutimme yhteen. Olen siis neljän lapsen äiti, äiti etten edes tiennyt että on pakko ryhtyä äidiksi. Olen työtön ihminen ja nyt joudun elättämään ja kasvattamaan neljää lasta. On kohtuutonta että kasvatusvastuu siirtyi minulle yllättäin. Mies sanoi että halusi yllättää ja luuli et on iloinen asia, kun ei tarvi enää lapsia tehdä. Minusta ei. En halunnut ikinä olla kenenkään lasten äiti jotka ei ole omia,onneksi on isoja ei tarvi koko ajan paapoa , mutta komentaa tarvii ja ohjata, vaikken osaa kun ei ole omia, mutta teen omat tyylit ja niitä on noudatettava. Onneksi ovat miehen exän luona suuremman osan jolloin voin nauttia rauhasta ja hiljaisuudesta. Minä hoidan vaan kivat asiat, pyykit ja ruokailu ei ole mun juttu. Kotityöt ohjaan suoraan lapsille joita minä pomotan, ja valvon, ei tarvi niitä onneksi itse tehdä. Senkun kahvittelee ja lukee aikakausilehtiä, kivaa. Ostin viimeviikolla koiran ja nakitan sen hoidon ja ulkoilun miehen lapsille, olenhan heidän äiti joka määrää mitä kukakin saa tehdä ja minne mennä. Vielä aion ottaa kaksi kissaa ja kaneja jotta enavilla on tekemistä ettei laiskana olla. Äitinä olo on rankkaa kun aina åitää vahtia mutta kaksi päivää viikossa ei ole paljon, ja ehdotan miehelle että jos vähennettäisiin yhteen päivään niin saisimme rauhassa olla ja elää, enkä minä rasittuisi.

5

325

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ggttee

Tulit perinjuurin huijatuksi.

• 66554

Ei kannata alistua kenenkään työjuhdaksi.

• uriueiuieierieue

Siinäs näät, miehelle uudet suhteet on pelkkää kodinhoitoapua ja elämän kulujen puolittamista. Mistään parisuhteesta ei ole kyse. Siinä hän etsii uutta vaimoehdoksasta samalla kun pyörittää sinua siinä uskossa että olisit muka tuleva vaimo!!! Hhahahahhaaaaaaaaaaaaaaaa....

Vaimo etsitään ja hänelle ollaan rehellinen, sinä menti lankaan perin pohjin.. onnea sun sinisilmäisyydestäää laiskamato ja siivooja...
      Tuskin on edes eronnut... voi sua lasta.

• BLAAA

Blaaaaaa ääliö ,ei sulla ole miestä eikä lapsia!

• IhanaIhminenOlen

Ilmoitin ylläpitoon tämänkin sekoiluavauksen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      88
      2513
    2. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      67
      1455
    3. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      84
      1388
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      11
      1202
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      81
      923
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      19
      910
    7. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      34
      785
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      102
      781
    9. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      54
      773
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      30
      706
    Aihe