hänellä on neljä lasta, vasta nyt kun muutimme yhteen. Olen siis neljän lapsen äiti, äiti etten edes tiennyt että on pakko ryhtyä äidiksi. Olen työtön ihminen ja nyt joudun elättämään ja kasvattamaan neljää lasta. On kohtuutonta että kasvatusvastuu siirtyi minulle yllättäin. Mies sanoi että halusi yllättää ja luuli et on iloinen asia, kun ei tarvi enää lapsia tehdä. Minusta ei. En halunnut ikinä olla kenenkään lasten äiti jotka ei ole omia,onneksi on isoja ei tarvi koko ajan paapoa , mutta komentaa tarvii ja ohjata, vaikken osaa kun ei ole omia, mutta teen omat tyylit ja niitä on noudatettava. Onneksi ovat miehen exän luona suuremman osan jolloin voin nauttia rauhasta ja hiljaisuudesta. Minä hoidan vaan kivat asiat, pyykit ja ruokailu ei ole mun juttu. Kotityöt ohjaan suoraan lapsille joita minä pomotan, ja valvon, ei tarvi niitä onneksi itse tehdä. Senkun kahvittelee ja lukee aikakausilehtiä, kivaa. Ostin viimeviikolla koiran ja nakitan sen hoidon ja ulkoilun miehen lapsille, olenhan heidän äiti joka määrää mitä kukakin saa tehdä ja minne mennä. Vielä aion ottaa kaksi kissaa ja kaneja jotta enavilla on tekemistä ettei laiskana olla. Äitinä olo on rankkaa kun aina åitää vahtia mutta kaksi päivää viikossa ei ole paljon, ja ehdotan miehelle että jos vähennettäisiin yhteen päivään niin saisimme rauhassa olla ja elää, enkä minä rasittuisi.
Mies ei kertonut että
5
277
Vastaukset
- ggttee
Tulit perinjuurin huijatuksi.
- 66554
Ei kannata alistua kenenkään työjuhdaksi.
- uriueiuieierieue
Siinäs näät, miehelle uudet suhteet on pelkkää kodinhoitoapua ja elämän kulujen puolittamista. Mistään parisuhteesta ei ole kyse. Siinä hän etsii uutta vaimoehdoksasta samalla kun pyörittää sinua siinä uskossa että olisit muka tuleva vaimo!!! Hhahahahhaaaaaaaaaaaaaaaa....
Vaimo etsitään ja hänelle ollaan rehellinen, sinä menti lankaan perin pohjin.. onnea sun sinisilmäisyydestäää laiskamato ja siivooja...
Tuskin on edes eronnut... voi sua lasta. - BLAAA
Blaaaaaa ääliö ,ei sulla ole miestä eikä lapsia!
- IhanaIhminenOlen
Ilmoitin ylläpitoon tämänkin sekoiluavauksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 233203
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1982893Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢1711911Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah2581534- 1111305
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481201Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta461057- 1551031
Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises33960- 43834