Essolaisia ajatuksia

On se kumma juttu, kun kaikki iltalehdet haluavat loistaa kertomalle meidän essolaisten jo pitkään tietämiä tosiasioita. Me viisaat essolaisethan olemme aina käyttäneet keskaria kivuntorjunraan, eikä siinä mielestämme ole suurta uutisarvoa. Kansanperinteen mukaan oikeiden miesten pitääkin olla aina hieman maistissa, jotta ajatus juoksee notkeasti.

http://www.iltalehti.fi/terveys/201705052200122567_tr.shtml

6

157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kun elämä oli monella tapaa hyvin stressaavaa, lääkäri kirjoitti minulle unilääkereseptin, jotta nukahtaminen ja nukkuminen onnistuisi. Kun kerroin juovani illalla puoli pulloa olutta ja nukahtavani ennen kun pullo tyhjeni. Lääkäri paheksui alkoholin käyttöä ja käski korvata sen pillereillä.

Luulen, ettei lääkäri uskonut minun käyttävän vain puoli pulloa olutta koko vuorokaudessa ja vain silloin kun uni ei meinannut tulla. Minä en puolestani ole koskaan halunnut ottaa mitään pillereitä, ellei niille ollut perusteltua tarvetta.

Olut voi olla tosiaan hyvä lääke, ellei sitä nauti suuria määriä kerrallaan. En tohdi kuitenkaan suositella ihmisille, joille voisi syntyä riippuvuus, enkä missään tapauksessa (entisille) alkoholisteille.

• Olut-ei-paha-merkki

Lesken kandeisi vetää pullo pari olutta joka ilta, samoin espanjaan poistuneen tiinan, että uni tulisi paremmin.
        Pari muuta palsta muijaa osaakin täysipainoisen juopottelun. Eivät ole suomessa tällä hetkellä mutta somessa 24 h.

• 1lesken
        Olut-ei-paha-merkki kirjoitti:

Lesken kandeisi vetää pullo pari olutta joka ilta, samoin espanjaan poistuneen tiinan, että uni tulisi paremmin.
        Pari muuta palsta muijaa osaakin täysipainoisen juopottelun. Eivät ole suomessa tällä hetkellä mutta somessa 24 h.

Olut-ei
        Lesken on vetänyt aikoinaan enemmän kuin pari pulloa keppanaa. Olo tulee siitä äärettömän levottomaksi. Ei rauhoita hiukkaakaan. Pitää saada heti lisää ja lähteä johonkin kämäseen baariin vetämään lisää bisseä ja talonmiehen vapaapäiviä. Siksi korkkasin aikoinaan Leijonapullot ja kaadoin vessanpytystä alas. Elämäni parhaita ratkaisuja. Sain mielenrauhan. Lesken

• siilenä

Ennaltaehkäisevässä mielessä en kyllä suosittelisi ainakaan päivittäiseen käyttöön.

• Kohtuus_kaikessa

Pullo päivässä. Vai menikö se näin: Liika on aina liikaa, mutta kohtuus on ehdottomasti liian vähän.

• Utelias-ajatus

Voisin kuvitella, jos käyttäisin votaa (vettä) väkevänpää, voisin juoda pullollisen viiniä vaikka joka ilta. Mitä haittaa sellaisesta olisi? Niin kuin tällä iällä paskanko väliä jos maksa ja munuaiset ottaisi osumaa. Ei ne heti tuhoutuisi ja sittenhän sitä olisi valmis hautaan myöhemmin.
        Ensi alkuun sitä olisi kännissä kuin kilin pallit juopon suussa. Mutta varmaan viikon parin päästä olisi kunto kohdillaan? Sitä tottuisi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      29
      2394
    2. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      370
      2002
    3. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      18
      1494
    4. Pelkään suunnattomasti

Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k
      Ikävä
      52
      892
    5. Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik

Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed
      Maailman menoa
      10
      871
    6. Mies, etko ole miettinyt

että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?
      Ikävä
      52
      783
    7. Olet ihan sairaan

Kylmä mua kohtaan.
      Ikävä
      54
      711
    8. Shellin omistajan vaihdos.

Uutta tuulta purjeisiin.Uuden yrittäjän toimesta .
      Kuhmo
      18
      710
    9. Mitä kuuluu

Elämänirakkaus, sielunkumppani, peilikuvani 😘
      Ikävä
      25
      689
    10. Olette kyllästyneet

Mutta hyvää huomenta kuitenkin. Mukava päivä tämäkin. 😊⚜️🦌🎄✨❤️
      Ikävä
      135