On se kumma juttu, kun kaikki iltalehdet haluavat loistaa kertomalle meidän essolaisten jo pitkään tietämiä tosiasioita. Me viisaat essolaisethan olemme aina käyttäneet keskaria kivuntorjunraan, eikä siinä mielestämme ole suurta uutisarvoa. Kansanperinteen mukaan oikeiden miesten pitääkin olla aina hieman maistissa, jotta ajatus juoksee notkeasti.
http://www.iltalehti.fi/terveys/201705052200122567_tr.shtml
Essolaisia ajatuksia
6
157
Vastaukset
Kun elämä oli monella tapaa hyvin stressaavaa, lääkäri kirjoitti minulle unilääkereseptin, jotta nukahtaminen ja nukkuminen onnistuisi. Kun kerroin juovani illalla puoli pulloa olutta ja nukahtavani ennen kun pullo tyhjeni. Lääkäri paheksui alkoholin käyttöä ja käski korvata sen pillereillä.
Luulen, ettei lääkäri uskonut minun käyttävän vain puoli pulloa olutta koko vuorokaudessa ja vain silloin kun uni ei meinannut tulla. Minä en puolestani ole koskaan halunnut ottaa mitään pillereitä, ellei niille ollut perusteltua tarvetta.
Olut voi olla tosiaan hyvä lääke, ellei sitä nauti suuria määriä kerrallaan. En tohdi kuitenkaan suositella ihmisille, joille voisi syntyä riippuvuus, enkä missään tapauksessa (entisille) alkoholisteille.- Olut-ei-paha-merkki
Lesken kandeisi vetää pullo pari olutta joka ilta, samoin espanjaan poistuneen tiinan, että uni tulisi paremmin.
Pari muuta palsta muijaa osaakin täysipainoisen juopottelun. Eivät ole suomessa tällä hetkellä mutta somessa 24 h. - 1lesken
Olut-ei-paha-merkki kirjoitti:
Lesken kandeisi vetää pullo pari olutta joka ilta, samoin espanjaan poistuneen tiinan, että uni tulisi paremmin.
Pari muuta palsta muijaa osaakin täysipainoisen juopottelun. Eivät ole suomessa tällä hetkellä mutta somessa 24 h.Olut-ei
Lesken on vetänyt aikoinaan enemmän kuin pari pulloa keppanaa. Olo tulee siitä äärettömän levottomaksi. Ei rauhoita hiukkaakaan. Pitää saada heti lisää ja lähteä johonkin kämäseen baariin vetämään lisää bisseä ja talonmiehen vapaapäiviä. Siksi korkkasin aikoinaan Leijonapullot ja kaadoin vessanpytystä alas. Elämäni parhaita ratkaisuja. Sain mielenrauhan. Lesken
- siilenä
Ennaltaehkäisevässä mielessä en kyllä suosittelisi ainakaan päivittäiseen käyttöön.
- Kohtuus_kaikessa
Pullo päivässä. Vai menikö se näin: Liika on aina liikaa, mutta kohtuus on ehdottomasti liian vähän.
- Utelias-ajatus
Voisin kuvitella, jos käyttäisin votaa (vettä) väkevänpää, voisin juoda pullollisen viiniä vaikka joka ilta. Mitä haittaa sellaisesta olisi? Niin kuin tällä iällä paskanko väliä jos maksa ja munuaiset ottaisi osumaa. Ei ne heti tuhoutuisi ja sittenhän sitä olisi valmis hautaan myöhemmin.
Ensi alkuun sitä olisi kännissä kuin kilin pallit juopon suussa. Mutta varmaan viikon parin päästä olisi kunto kohdillaan? Sitä tottuisi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52892Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623