Mikä on paras vankila? Onko jotain sellaista vaihtoehtoa, että kulkisi vaikka osan aikaa pannassa? Ja sitten tulisi kylmemmillä keleillä tai osaksi aikaa aina käymään kopissa? Miten tiukkaa homma on nykyään, voiko lusimisen tehdä monimuotoisella suunnitelmalla? Jossa nivoutuu eri elämän osa-aluiden tarpeet. Vois vaikka opiskella tai olla punttien kanssa talvella.
Vastaukset 3
- Alipäällistövartija
Tämä ns. jatkovapus laki jossa käydään vaan istumassa silloin kuin huvittaa astuu voimaan ehkä 2020.
Muut ajat liikut pannassa.
Vähintään rangaistuksesta pitää suorittaa 10 % kivitalossa, lopun aikaa voi istua vaikka Karhu baarissa.
Valtio maksaa..- Vartija-
Niin taikka istua kunnan valuustossa tai eduskunassa tai poliisina tai syyttäjänä tai tuomarina tai asianajajana tai jne.. valtio maksaa..
- Peppu-Reinoset-tötöilee
Juu, näinhä se o! Vartijat ne huumet taloon roudaa. Karu Fakta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1541422Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1281150Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216849- 64772
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57642- 34564
- 52562
- 46550
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187548En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä
Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o29532