Kuinka viestitän ulkomailta Saunalahden / Elisan numeroon 18258?
Jos esimerkiksi haluan tilata datapaketin. Tarvitaanko Suomen suuntanumero ja jotain muuta?
Vai eikö onnistu lainkaan?
Viesti ulkomailta Elisan numeroon 18258
6
3554
Vastaukset
- Älä.maksa
Älä vastaile. Kyseessä on huijausviesti, jolla pyritään vain saamaan asiakas maksamaan huomaamattaan puhelinlaskussa rahaa huijaustilille.
- Arvaustoimisto
Nuo palvelunumerot toimii ainoastaan kotimaassa. Jos datapaketti ei ole ihan lopussa, voi ehkä tilata tuolta:
https://lataa.elisa.fi Osa asiakkaistamme on saanut 29.11. aiheettoman tekstiviestin reissunettipaketista. Viestiin ei tarvitse vastata. Pahoittelemme häiriötä!
Janika/sometiimi- Anonyymi
Laita suuntanumero 358
- Anonyymi
Ulkomaisella liittymällä ei voi tekstiviestittää noihin numeroihin, mutta Suomesta hankitulla liittymällä voi, myös silloin kun ko. liittymää käytetään ulkomailla (näin ainakin periaatteessa).
edellyttää sitä, että oman suomalaisen operaattorisi tekstiviestikeskuksen numero on tallennettu puhelimeen oikein ja kansainvälisessä muodossa eli 358 ...
Yleensä se on oletuksena oikein, mutta kannattaa silti tarkistaa !- Anonyymi
Kyllä voi viestittää..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808316
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264518- 504088
- 513365
- 513106
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262546- 312139
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382003- 291996