Onko olemassa ilmaista turvallista ohjelmaa jolla voi putsata tietokonetta?
Koneeni hidastuu ?
4
181
Vastaukset
- monta_syytä
Ei konetta kannata alkaa putsailemaan minkäänlaisten ulkopuolisten ohjelmien ja boosterien avulla ainakaan ennenkuin on tutkinut mistä koneen todellinen tai luuloteltu hitaus johtuu.
On kovin monta syytä mistä koneen hidastelu voi johtua. - jjhhtt
Windows kerää armottomasti tarpeetonta sälää jarruksi.
Turauta tuolla oletusasetuksissa:
https://ccleaner.fi.softonic.com/- LightFly
Jos kone on selvästi hidastunut, siinä on todennäköisesti ohjelmistoristiriitoja. Pitäisi poistaa päällekkäiset ohjelmat, poistaa vanhat ajurit ja asentaa uusimmat suoraan valmistajan sivuilta ja varmistaa ettei kiintolevyssä tai jäähdytyksessä ole mitään mekaanista vikaa.
Windowsin hidastuminen aikaa myöten jäi historiaan kymmenen vuotta sitten, ehkä siitä on kauemminkin.
- jotainolikyllä
...nyt koneeni toimii taas? Tässä muutama päivä sitten oli verkossa jotain ongelmaa. Koneeni on taas "oma itsensä " ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.784709- 1842033
- 1321732
- 1741353
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52946
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh273894