Onko millainen hotelli? Risuja / ruusuja?
Ollaan menossa pian kyseiseen hotelliin, joten kokemuksia kaivataan!
Pitääkö sisäänkirjautuessa maksaa talletus, onnistuuko käteisellä? Luottokorttia en nimittäin omista.
Four Views Baia - kokemuksia
3
366
Vastaukset
- zorroperro
Olin kyseisessä hotellissa viikon valmismatkoilla yli kaksi vuotta sitten. On kyllä hotelli johon mieli hyvin palaisin ja varmaan palaankin. Sijainti ylempänä rinteessä on loistava - näköalat ravintolastakin upeat alemmaksi Funchaliin, jossa La Vie Funchal Shopping Center ruoka-kauppoineen aika lähellä. Varaan matkani aina aamiaisella ja kyllä se muistaakseni minulle siellä maistui ihan hyvin. Sehän ei ole mikään lapsihotelli, minkä myös koen lisäpisteinä hotellille.
Jos jotain risuja pitää keksiä niin vähemmän siistit, kuluneet ja kolhot nojatuolit oli huoneessa.
Talletuksesta en tiedä kun ei ole tullut koskaan tallelokeroa käytettyä?- levadatar
Voivat ottaa talletuksen Debit kortilta jos luottokorttia ei Ole.Debit käy maksuvälineenä myös kaupoissa,ei tarvitse käteistä varata.Samoin automaateista sillä saa rahaa.
- Viihdyin
Olin tänä keväänä kyseisessä hotellissa. Tykkäsin tosi kovin. Lyhyt kävelymatka kaupungilta, kylläkin ylämäkeen, mutta itseäni se ei haitannut. Pieni miinus ehkä siitä, että iltaisin voi kokea nuo muutamat kadunpätkät hotelliin mentäessä vähän turhankin hiljaisiksi. Kaikkinensa siisti, aikuiseen makuun (=vain muutama lapsi). Näköalat hulppeat, monipuolinen aamiainen, kiva uima-allas alue. Menisin uudelleen. Varaudu siihen, että aamiaisaikaan hissiä voi joutua odottamaan useita minuutteja, eli iso ja hieman sokkeloinen hotelli kyseessä. Suosittelen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk843177Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921803Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871653- 1381499
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651448- 1621403
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671331Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur881282Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j991242- 851229