Kattoremppa

Arttu1234

Onko kellään kokemuksia mineriitti katon vaihdosta (jossa ollut asbestia) nytten uusien asbestilakien myötä (2016)? paljon on tullut hintaa ja kuinka iso talo on ollut?

6

186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arttu_perkele

Ei oo kokemuksia.

• oma.pää.on.aina.käytössä

Jos levyt irroitetaan kokonaisina niin mitään asbestiongelmaa ei ole.

• Osa-aikaeläkeläinen

Naapurissa tuo eilen tehtiin. Kuuden jälkeen aamulla ei ollut miehiäkään paikalalla ja 16n paikkeilla oli asbestipitoinen katto vaihtunut peltiin. Tuskin siinä mitään suojauksia tehtiin., eikä se olisi tuulessa onnistunutkaan.

• missähän.suopo.luurasi

Kerrankin oli järkeä mukana. Pöljille "tirektiiveille" voi nauraa vapaasti.

• Asbestia

Jos levyt todella irtoavat ehjänä voi ne purkaa mutta luvallinen asbestimies ei tavallinen työmies ja AVIle tehtävä työstä ilmoitus.
      Jätteet pakattava ohjeiden mukaisesti.
      Kauhukuva että AVI tulisi työmaalle työnaika jota ei tapahdu jos joku ei soita heitä niin voivat laittaa imuroimaan yläpohjan jos levyistä mennyt paloja sinne eli levyt rikkoontuneet purkaessa.

• Ouninpohja1965

Peltikatto Minerit-katon päälle. Niin tekivät naapuriin vuosia sitten. TOIMII.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      92
      5298
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      56
      4141
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2239
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2078
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1815
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1474
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      32
      1293
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1076
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1001
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      1000
    Aihe