Ei nyt ihan kevarista puhuta , mutta tekeekö tonnin(1000€) prätkillä mitään?
Tonnin pyörät?
Kesämopokäyttöön
22529
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
Vastaukset 22
Vanhimmat
Ei ne oo ajopyöriä.
Ne on korjaustaitoisille ja -haluisille. Mutta 2500 euroa kun sijoittaa, saa seiskapuolikkaan japaninelikon ihan ajopyöräksi. Vaikka joku tollanne 2002 Suzuki GSX 750 F, jolla ajettu joku 50 tkm. Ovat tunnetusti lujia pyöriä.
Jotain vähän vanhempaa 500-600-kuutioista joissa kilometrejä löytyy hyvinkin.
Jos myynti-ilmossa kerrotaan korjaustarpeesta kannattaa hylätä tai tarkentaa, joskus huolto riitää.
Asiantuntija tai pari mukaan katsomaan ja koeajolle.
Yhden kesän pyöriä löytyy enemmänkin jos on valmis hylkäämään jos hajoaa.
Nettimotosta löytyi heti muutama joilla ajaisi enemmänkin.
Kyllä, ihan hyvä 5-600nen japsi voi löytyä tuohon rahaan, koska niitä ei osteta näyttöön vaan käyttöön, ja tarjontaa on paljon.
Itse myin muutama vuosi ehjän Suzuki gs500E vähän päälle tonnin.
Kevyt ajopyörä
Riippuu pyörän koosta ja vuosimallista, MP-veron peikko pudotti iäkkäämpien pyörien hintoja tuntuvasti. Kestävien pyörin kärkeä lienevät Suzuki GSX750 ja Yamaha XJ600 ja 900. Asiantuntija mukaan ostoksille ja kaupoille. Eli vastaus on kyllä, mutta pitää tietää mitä ostaa...
Nuo XJ Jampat ainakin lähtee halvalla ja saattavat olla kunnossakin.
Tuosta voi katsella meikäläisen vanhoja vermeitä: http://mattiviikate.blogspot.fi/
Tuossa vielä suorat linkit niihin juttuihin joissa on kuvia prätkistä Blogissa:
http://mattiviikate.blogspot.fi/2011/02/pictures-from-suzuki-gsx-r-1000-03.html
http://mattiviikate.blogspot.fi/2011/02/pictures-of-kawasaki-zx-9r-01.html
Narsistilta yksirivi melkein asiaa ja sen päälle neljäriviä vanhoja vermeitään. Tuttu kaava.
Suutari pysyköön lestissään :-)
Custom pyörät näyttäisi olevan kalliimmasta päästä pyörätyypistä, eikä saa ihan 1000€ luokkaan, taas matkapyörän rohjaleet on niitä joita ei oikein haluta ja niissä hinnat on alhaalla, ja nyt puhutaan 80-90-luvun ihmeistä..
Ei se välttämättä 2500€ pyörä sen parempi ole kuin 1000€ .....
Joo ei kun joku voi pyytää samasta pyörästä 2,5kg kun joku toinen pyytää tonnin.
Mie maksoin omasta 80376 oz ja myin 425st
Juu, todellinen arvo voi olla pienempi mitä pyydetään tai jopa voi saada kaupaksi. Paljon on ylihintaisia vehkeitä markkinoilla
Veikkaisin että osa porukasta yrittää vain huuvikseen jos joku maksaisi pyydetyn ylihinnan ja ei ole oikeasti kiinnostunut myymään normikaupalla.
Ja omastaanhan saa toki pyytää ja hullu on se joka maksaa, ei se joka pyytää....
Veikkaisin että osa porukasta yrittää vain huuvikseen jos joku maksaisi pyydetyn ylihinnan ja ei ole oikeasti kiinnostunut myymään normikaupalla.
Ja omastaanhan saa toki pyytää ja hullu on se joka maksaa, ei se joka pyytää....
vielä kolmannen kerran. Nyt sentään puuttui vanhat vermeet.
Eiköhän palstan vähänkään aktiiviset kävijät ole ne vermeet tsekanneet jo ainakin kerran....
Kyllä tonnin pyörä voi olla kohtuullinen tai aivan romukasa, luultavasti ei haluttu malli voi olla ihan Ok, jos joku haluaa vaan luopua sellaisesta...
Voisiko pyörien kuntoon vaikuttaa se minkä tyyppinen on eli vaikka vanhempien ihmisten suosima malli??
Puristuspainemittari mukaan ja puristuksia kokeilee:)
Vois kuvitella, että ns. Ei halutut tusina pyörät lähtevät halvalla vaikka pyynti oli mitä oli.
Itse jouduin myymään 2000€ (Pyynti hinta)pyörän 1100€, kukaan ei kysellyt edes, sitten kun olin myynyt kauan joku soitti ja sano hinnan, no myytävänä se oli, vei tilaa ja rahaa.
Japanilaisia kyykkyjä/matkapyöriä 80-90-luvun siis saa todella halvalla ei tarvi välttämättä maksaa edes sitä 1000€, mutta epäilen että halpoihin menee sitä rahaa sitten kun korjaat!, mutta kaippa ne tuollaiseen kylärundailuun menee, siis sieltä mistä jaksat taluttaa tai hakea kärryllä pois jos hajoaa
Tällähetkellä 1000€ pyöristä pyydetään 2000-2500€ ...... :)
Tässä tällainen lukijan kommentti, eli lukenut eri palstoilta. Ei se välttämättä huono se tonnin pyörä ole jos lukee n. 10v vanhoista pyöristä että ongelmaa on ainakin joissain esim. Ruiskujen, puolien yms sähkö hässäkkää, mutta sitten tietty väljiä koneita tuoreet eivät sillai ole jos miettii vaikka kasareita, täytyy tehdä koneremppaa yms