Moikka! Elikkäs oon nyt 15-vuotias tyttö ja mulla on etuhampaiden välissä huomattava kolo, joka alentaa huomattavasti mun itseluottamusta, enkä viitsi näyttää hampaitani kuvissa. Oon ettinyt netistä tietoa miten tän sais pois ja esimerkiksi paikkojen laittaminen maksaa tosi paljon. Olen kuitenkin alaikäinen niin oisko se ilmaista niinkuin muukin hammashuolto? Oon lueskellu myös kumilenksuista, jotka laitetaan hampaiden ympärille näitä pidetään sitten päivittäin ja vaihetaan aina pesun yhteydessä. Jos jollain on kokemusta tämmösistä lenksuista niin voitteko kertoa, että onko teillä toiminut miten hyvin, kuinka kauan piditte niitä kunnes lopetitte niiden käyttämisen, onko teidän hampaat lähtenyt liikkumaan takasin erilleen ja kaikkea muuta hyödyllistä tietoa.
hammaskumilenksut
avutontyttö
0
97
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.834863- 1882238
- 1321852
- 361759
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231548- 1771490
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161411- 661261
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3391177- 351126