Suunnittelemme äiiteinpäivää

olgaleena

ja aattelin tehdä kakun, itselleni tottakai.. mutta mitä kirjoitan siihen, aattelin kirjottaa että rakkaalle äidille, mutta kun miehen lapset ovat onnittelemassa ja juhlimassa toki mua iloisesti, niin pitäs kirjottaa rakkaalle äitipuolelle, mutta se ei palvele sitten kaikkia lapsia.
Jos kirjoitan vaan rakas äiti, niin saa tyytyä lapsipuoletkin puhuttelemaan mua äidiksi, sehän oikeesti olen kun kasvatan heitä ja opetan normaaleiksi.
Olen iloinen että juhlivat mua ja saan heiltä kortin ja haleja ja lahjat, vaikken oikeesti ole mutta käytännössä kyllä. Toivottavasti ei syö koko kakkua, ovat aika ahmatteja, voi olla että joudun tekeen uuden kakun jos miehen lapset käy riehumaan sinä päivänä kun juhlivat mua.
Jännää juhlia ekaa äitienpäivää miehen lasten kanssa, olen vuoden ollut äiti niille ja nyt jänskättää mitä he antavat mulle lahjaksi.
Sanoivat ettei tule mutta mies oli tiukkana että pakko tulla juhlimaan kasvattiäitiä ja antamaan korit ja lahjat.

10

176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hjkuio

      Minä en kakkua itselleni, vaan lapsilleni.

    • Hmmmm. Kakat miehesi lapset puoliäidiksi kutsuu tai ei ainakaan äidiksi... ...koska heillä on äitikin olemassa ja sinä olet heille LISSU PELKKÄ LISSU ja äitien päivää he juhlivat äitinsä luona

    • mekaikkiuskommeniin

      Mitä pahaa on juhlia äitipuolta? Sehän kuuluu lasten velvollisuuksiin juhlia ihmistä joka heistä huolehtii. On kunnia asia saada antaa äitipuolelle lahja ja kortti, uskon että lapset ovat onnellisia kun saavat onnitella uutta äitiä.

      • Eikä kuulu lasten velvollisuuksiin vaan oikean biologisen äidin juhlaan kuuluu omaat lapset ! Eikä kenelläkään tervepäisellä ole tuollaista prinsessa maniaa kuin LISSULLA


    • jkuio

      Oma biologinen äiti on se äiti jota omat lapset muistavat, sitten on adoption kautta äideiksi tulleita, hekin ovat äitejä näille lapsille.
      Mutta pettämisen kautta tullut nainen isän luokse ei ole edes äitipuoli, vaan jotain hirvittävän pahaa ja likaista ja rumaa toimintaa. .
      Eroperheiden lasten tulisikin viettää äitienpäivää oman äitinsä luona, se pitäisi jokaiseen elatussopimukseen kirjata, samoin isänpäivä isän luona. Näillä tulokkailla uusikoilla ei tähän pidä olla minkäänlaista oikeutta.

      • Sitäodotellessa

        Pitäisi kehittää perheenrikkojan päivä. Heille koko päivän tietoiskuja, mitä he saavat aikaa kun hajoittavat lasten perheet. Siitä ei kärsi ainoastaan ex vaimo ja lapset vaan mies kärsii eniten. Hän joutuu eroon lapsistaan ja perheestään, vaimostaan ja suvustaan, ja varmasti kärsii.
        Semmonen päivä olisi todella hyvä, saisivat perheenrikkojat paljon mietittävää, hävettävää ja pyytää anteeksi tekojaan.

        Vielä kun joku tekisi perheenrikkojien lehden, jossa voisi kertoa asioita ja perheenrikkojat voisi kirjoittaa kysymyksiä jossa psykologi vastaisi.


      • hullujanuolissut
        Sitäodotellessa kirjoitti:

        Pitäisi kehittää perheenrikkojan päivä. Heille koko päivän tietoiskuja, mitä he saavat aikaa kun hajoittavat lasten perheet. Siitä ei kärsi ainoastaan ex vaimo ja lapset vaan mies kärsii eniten. Hän joutuu eroon lapsistaan ja perheestään, vaimostaan ja suvustaan, ja varmasti kärsii.
        Semmonen päivä olisi todella hyvä, saisivat perheenrikkojat paljon mietittävää, hävettävää ja pyytää anteeksi tekojaan.

        Vielä kun joku tekisi perheenrikkojien lehden, jossa voisi kertoa asioita ja perheenrikkojat voisi kirjoittaa kysymyksiä jossa psykologi vastaisi.

        Kaheli


      • margareettaannabella
        hullujanuolissut kirjoitti:

        Kaheli

        Tykkäät kuitenki!!!


      • hullujanuolissut
        margareettaannabella kirjoitti:

        Tykkäät kuitenki!!!

        Kaheli


    • IhanaIhminenOlen

      Mä ilmoitin tämän häröavauksen ylläpitoon. Jospa tuolle ukolle saataisiin elinikäinen banni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      415
      1740
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      176
      1370
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1368
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1285
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1036
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      946
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      910
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      881
    9. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      866
    10. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      114
      859
    Aihe