Hei. Tarkoitus olisi lähteä Ko Taolle ensi keväänä. Osaisiko joku ystävällinen henkilö kertoa mistä löytyy saaren parhaimmat hiekkarannat ? Sellaiset kirkasvetiset hiekkarannat jossa on palmuja. Entä mistä löytyy parhaat snorklailu paikat ?
Haaveena olisi nauttia rennosta lomasta paratiisissa. Hotellisuosituksia otetaan vastaan, hinta ei ole este. Sijainti pitää olla rannalla mutta ei ole onko ranta hiekka- vai kallio ranta, kunhan se on hyvä uimiseen ja vesi on kirkasta. Ehdoton vaatimus on oma villa tai bungalovi.
Kaikki neuvot ja vinkit koskien Ko Taon saarta otetaan ilolla vastaan ja luetaan kiitollisin mielin.
Myös huonot kokemukset ovat tervetulleita.
ps.
Ei tarvitse ehdottaa muita matkakohteita. Varsinkin muu Thaimaa on läpi käyty useita kertoja. Nähty on myös karibiat, Indonesiat, Meksikot, Amerikat ja tyyntä valtamertakin on nähty, kuten monet muutkin maailman kolkat. Eli älä ehdottele muita "parempia" kohteita koska olen jo päättänyt mihin tällä kertaa haluan. Ei tarvitse myöskään haukkua kyseistä paikkaa perusteetta tyyliin "huono paikka, älä mene". Aion itse muodostaa mielipiteeni paikasta.
Ko Tao kokemuksia ?
Hyvätvinkit
0
179
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1591394Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491205Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241159Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111090- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307957- 42929
- 72895
- 73879