Vapaamuotoisia mielipiteitä, onko valtavia korkeuseroja, parasta hotellia n. 50 - 60 vuotiaille, hintatasoa, yhteyksiä luonnonpuistoihin, Venetsiaan jne jne....
Kohteena Optija
1
286
Vastaukset
- a-antti
niinkaunista, olen samaa mieltä...
"Paras" ilman määrittelyä on hankalaa...
Majoituksesta Kroatiassa olen pyrkinyt selvittämään ilmastoinnin ja jääkaapin. Tähän tietysti vaikuttaa matkan ajankohta. Jääkaapin pakastelokerossa on hyvä jäädyttää vajaa vesipullo (kraanavesi on Kroatiassa hyvää ja puhdasta). Sitä/niitä voi sitten käyttää eväiden ja juomien jäähdykkeenä. Kroatiassa on kaikki mieltä ylentävät jutut sattuneet majoituksen ulkopuolella, talon emännän/isännän kanssa jutellessa tai vuorolautalla maisemia katsoessa. Kroatiassa on hyvin vähän lomalaista häritseviä tekijöitä.
Olemme vain ajaneet ohi Opatjasta, jota pidän ehkä kalliina alueena, taitaa olla perinteistä kylpylä- ja muuta lomakulttuuria erikoishintaan. Korkeuseroja on.
Venetsiaan pääsee varmaan paremmin Pulasta tai muista Istrian niemimaan länsirannikon kaupungeista., joka tapauksessa niistä pääsee. Opatjasta ei ole paha matka Sloveniaan, Postojnan tippukiviluolille. Matkan varrella on sotamuseokin. Jos auton ajaminen Tampereella onnistuu, onnistuu se Kroatian rannikollakin ja Sloveniassa.
Opatjaa "lähellä" olevia luonnonpuistoja on: Ucka ihan vieressä, mutta emme ole käyneet, Risnjak (maan sisästä pulppuava joki, 8 astetta puhdasta, juomakelpoista vettä), Briunin saari Pulan luoteispuolella ja miks'ei vaikka kuuluisa Plitvice vähän kauempana.
Pula on sitten Rooman valtakunnan historian näyteikkuna areenoineen ja muine juttuineen.
Ei Kroatiassa ole parasta. Se "paras" -tunne syntyy jokaisen omaan pääkoppaan. Ja syntyyn voi - ja pitää vaikuttaa ihan itse. Mutta on siellä aineksia.
Palstalla on paljon myös yleisvihjeitä ja ne on hyviä, olenhan niitä itsekin kirjoitellut ;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1428077KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4237121Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei693643Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521403280Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092804Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään442338- 1261926
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231793Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv261566Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821457