Viranomaiset eivät ole huomaavinaankaan henkistä väkivaltaa ja murhia.
Väkivaltaa ei tutkita
1
89
Vastaukset
- tööttt
Juttelimme kerran naapurini kanssa geeniteknologiasta - onko moraalisesti ja eettisesti oikein ja onko ihmisten harrastamalla halulla yhdistää ja sekoittaa esm ihmis- eläin- ja kasvien soluja toisiinsa ja onko mitään lainsäädäntöä sillekään asialle olemassa.
puutarhalehdessä joskus ollut professoritason tietoa pahimmista skenarioista, esm jättimäiset lihansyöjäkasvit, jotka isonkin miehen saattavat hotkaista kuin kärpäsloukku kärpäsen tms
- Intian hindukirjallisuudessa on esm kuvia jumaluuuksina palvotuista kahdeksan jalkaa ja 4-8 kättä omaavista ihmslapsista - kehityshäiriöistä - missä kulkee rajat - ihmisten inhimillisen ja epäinhimillisten bisnesten välimaastossa - ollipa elämä hamppuhöyryjen siivittämää tai
äideille ja lapsille enempikin syvää kärsimystä aiheuttavaa tuskien merta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038152- 1075677
- 2815067
- 494993
- 763767
- 562990
- 662707
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222528Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292512- 432431