Oon 12v ja mä en saa millään mun esinahkaa terskan yli en koskaan joskun oon saanu mut en enää. En tiiä pitääkö huolestua liikaa kun just ja just näkyy terska mut kysyin vaa tääl ku kukaan 12 vuotias poika ei uskalla kysyy tääl tai en oo ainakaa löytäny. Eli voisko joku selittää?
Erittäin kireä esinahka
6
226
Vastaukset
- Lihavamies31
Ei kannata huolestua se on tuossa iässä ihan normaalia.
- rdfghjkhgfd
Googleta "esarinvenytys", sieltä löytyy paljon tietoa ja ohjeita
- Eisyytähuoleen
Se on tiukka nuoressa iässä löystyy kyllä älä huoli
- urheilijanuorukainen
Kannattaa näyttää koululääkärille. Terkkarinkin kautta asia etenee. Tuo on tosi yleinen vaiva ja lääkäri näkee heti, tarvitseeko sille tehdä mitään vai ei. Mulla päätettiin odottaa muutama vuosi, mutta kun se ei venyttelyllä parantunut, niin 8-luokan jälkeen tehtiin sitten ympärileikkaus eli esinahan poisto. Ei ole haitannut menoa mitenkään.
Kokeile saatko sen taakse kun lepotilassa. Jos niin sitten ongelma on jo huomattavasti helpompi. Mutta jos se ei mene edes lepotilassa yhtään taakse se on hankalampi juttu.
Venyttelyä voi tehdä joko rasvan kanssa tai ilman mutta rasva pehmentää ihoa ja tekee siitä joustavamman ja luistavamman. Eli periaatteessa mikä tahansa ihovoide käy. Laita voidetta penikseen niin että ainakin peniksen pää on kokonaan rasvattu ja osin peniksen varsikin. Ota peniksen kärjestä kiinni niin että sormet ovat peniksen molemmin puolin ja rullaa esinahkaa hitaasti terskan päällä. Esinahka alkaa aueta sieltä päästä ja kun terskaa alkaa paljastua laita terskaan myös rasvaa. Rullaa esinahka takaisin rasvan päälle ja sen jälkeen uudelleen takaisin terskan päällä kohti peniksen juurta. Esinahka voi olla kireä ja kun sitä painaa taakse se tuntuu kipuna mutta löysää hetkeksi ja jatka taas venyttelyä lievästä kivusta huolimatta. Viimein esinahka antaa periksi ja luiskahtaa terskan reunan yli. Älä yritä saada sitä heti takaisin terskan päälle. Rasvan lisäksi myös lämmin vesi helpottaa esinahan venyttelyä esim suihkussa.
Esinahkaa voi venyttää myös sivusuunnassa terskan päällä. Esarin alla voi olla pieniä kiinnikkeitä ja ne irtoavat parhaiten sivusuuntaan venytellen. Kiinnikkeen irrotessa tuntuu pieni nipistyksen tapainen ohimenevä kipu. Parhaimman tuloksen saa kun venyttää mahdollisimman usein tai mahdollisimman pitkään kerrallaan. Kun esarin saa kerran menemään taakse sen jälkeen se menee helposti jatkossa. Ja esinahan alta tulee pestä terska ja sen reunasta kaikki vaalea tahmea töhnä (eli smegma) pois.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212217- 671076
- 107970
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r70923Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p54895- 43883
Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55858KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.9848Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na30848Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(46789