Eli siis olen 8 luokalla oleva poika ja olen huomannut tässä että meidän luokalla oleva uusi tyttö tuijottaa minua usein tunnilla ja joskus myös välitunneilla.
Hän varmaan tietää hyvinkin että minulla on tyttöystävä (tyttöystäväni on eri koulussa) ja hänelläkin taitaa olla poikaystävä. En tiedä miksi hän tuijottaa minua eikä me olla puhuttu koskaan vain pari kertaa kun tehtiin pareittain ryhmä töitä. Joten mitä pitäisi tehdä ja miksi hän tuijottaa?
Tyttö tuijottaa minua koulussa.
7
1178
Vastaukset
Hanki lähestymiskielto.
- 3Euro70
Mitä väliä?
- voi_johtua_siit
Katso ettei sinulla ole poskessa hammastahnaa tai spermaa.
- nimimerkk
Joo se vaa tykkää susta;)
- jotainmeemiäaaina
ehk näytät oudolle
Hei!
Yläkoulussa on normaalia, että ihastuksia syntyy. Tietenkään kyseessä ei välttämättä ole ihastus, tyttö voi olla esimerkiksi kiinnostunut sinuun tutustumisesta kaverina! Jos asia hirveästi häiritsee sinua, niin voit nostaa asian puheeksi tytön kanssa ja kysyä häneltä. Jos tulee ilmi, että hän onkin ihastunut, niin muista olla kohtelias keskustellessasi hänen kanssaan, nimittäin ihastuminen on kuitenkin voimakas tunne.
T. Nettisaapas Kaltsu ja Henna- SeOnIhastunut
se tyttö voi olla suhun ihastunut tai sitte muuten vaan ei oo nähny sua ennen koska se on uus ja oot sen luokalla niin ehkä se haluis tehdä sun kaa jotai tai olla frendi!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi644052Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D803690- 423195
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192558Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222407Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa522196- 482035
- 471768
- 361720
- 301566