Tyttö tuijottaa minua koulussa.

Poikaaaa

Eli siis olen 8 luokalla oleva poika ja olen huomannut tässä että meidän luokalla oleva uusi tyttö tuijottaa minua usein tunnilla ja joskus myös välitunneilla.
Hän varmaan tietää hyvinkin että minulla on tyttöystävä (tyttöystäväni on eri koulussa) ja hänelläkin taitaa olla poikaystävä. En tiedä miksi hän tuijottaa minua eikä me olla puhuttu koskaan vain pari kertaa kun tehtiin pareittain ryhmä töitä. Joten mitä pitäisi tehdä ja miksi hän tuijottaa?

7

1178

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hanki lähestymiskielto.

• 3Euro70

Mitä väliä?

• voi_johtua_siit

Katso ettei sinulla ole poskessa hammastahnaa tai spermaa.

• nimimerkk

Joo se vaa tykkää susta;)

• jotainmeemiäaaina

ehk näytät oudolle

• Hei!

Yläkoulussa on normaalia, että ihastuksia syntyy. Tietenkään kyseessä ei välttämättä ole ihastus, tyttö voi olla esimerkiksi kiinnostunut sinuun tutustumisesta kaverina! Jos asia hirveästi häiritsee sinua, niin voit nostaa asian puheeksi tytön kanssa ja kysyä häneltä. Jos tulee ilmi, että hän onkin ihastunut, niin muista olla kohtelias keskustellessasi hänen kanssaan, nimittäin ihastuminen on kuitenkin voimakas tunne.

T. Nettisaapas Kaltsu ja Henna

• SeOnIhastunut

se tyttö voi olla suhun ihastunut tai sitte muuten vaan ei oo nähny sua ennen koska se on uus ja oot sen luokalla niin ehkä se haluis tehdä sun kaa jotai tai olla frendi!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      66
      4157
    2. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      83
      3754
    3. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      42
      3235
    4. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      19
      2578
    5. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      22
      2437
    6. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      52
      2246
    7. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      48
      2085
    8. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      47
      1798
    9. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      36