Meilikaveri miehestä

Sinä n.50v mies. Haluatko kirjotella 48v naisen kanssa?
Olen aviossa ja suhteeni rakoilee. Kaipaan juttuseuraa sinusta mies joka olet rehti, luotettava, kiltti ja avoin. Voit/osaat kirjotella kanssani mistä vaan vuorovaikutteisesti.
Joskus tulevaisuudessa voitas ehkä tavata kahvikupposen ääressä.

10

460

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin jäi tuo meiliosoite laittamatta. [email protected]
      Kirjoita siihen itsesi näköinen viesti aluksi.

• rehti.ja.raitis

Sama tilanne täällä, 5 vuotta vanhempi mies.

• älkäämenkölankaan

..ja sitten rahat lähtöö, ja sinun enskä tulee "tappamaan" haulikolla ei kiitos ei ei älä untas niä, hi, hi

• kurmu

Sellaistakin on sattunut. Järki pitää olla päässä ja ymmärtää mihin nokkansa työntää.

• obcoy3

Näiden kanssa saa olla varovaisia, kerran vastasin yhteen samanlaiseen ilmoitukseen, nainen vaikutti ensin aivan normaalille, oikeastaan ihan kivalta mutta pikkuhiljaa alkoi viestit sähköpostiin olla sellaisia että katsoin parhaaksi vetäytyä mutta vaikeaa se oli, alkoi tulla uhkauksia yms.
      Eroon pääsin kun en enää vastannut yhteenkään viestiin ja loppujen lopuksi epäilin viestien sisällön perusteella että kyse ei ollutkaan naisesta vaan miehestä.
      Törmäsin samankaltaisiin nimimerkkeihin monella eri keskustelupalstalla ja keskustelupalstojen viestit oli samankaltaisia ja niistä voi helposti päätellä että kyseessä sama henkilö.

• 56vuotiasmies
    • Sikinsokinsekaisin

Täällä 5kymppinen mies vailla syvällistä ja toisinaan kevyttä ajatusten vaihtoa. Kirjoita minulle [email protected]

• Tämä_Christian

ainakin on täysi kahjo ja luusesri. Rutiköyhä ja kelvoton. Ei sille kelpaa kukaan tavallinen nainen.

• hc8yce

Onkos tää christian508 se Keski-Suomen hörhö?

• sinunkirjefrendisi

Kaikenlaisia hörhöjä sitä onkin liikkeellä. Mikset sinä eroa, jos ei seura miellytä? Minä otin järjen käteen ja erosin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      30
      3868
    2. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1849
    3. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1314
    4. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1245
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      67
      1095
    6. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      961
    7. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      901
    8. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      26
      831
    9. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      39
      831
    10. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      337
      825
    Aihe