Iso maha on ongelma Pattayalla

Pomppulento42

Kuumassa iso maha on aikamoinen ongelma kun Pattayan suomiukon roikkuva maha jättää alleen paljon ihoa ja se hikoilee ja märkii.

Toinen ongelma on että kun muna jää mahan alle kokonaan niin kusi kusella käydessä jää sinne mahan poimuihin ja roiskuu minne sattuu, Tämä aiheuttaa hajuhaitan lisättynä hikolevalla persevaolla,.

Kannattaisiko tehdä asialle jotain???

14

285

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alanyan.antti

En ole käynyt Pattayalla, mutta Alanyassa olen ja moisen ongelman olen havainnut suomalaisilla naisturisteilla. Joskus he ovat niin sukupuolettoman näköisiä, joten en ole varma, onko heillä myös se mainitsemasi munakin siellä.

• Hombre1981

Pattayapoissien äidit siellä jakavat looraa.

• TuplaOireilua

Nyt palstan anti tuplaantuu kun Alanyan ja Pattayan idiootit on yhdistänyt voimansa.

• Rexik

Koetko oman mielenterveytesi olevan kunnossa ja tunnetko olevasi ns menestyjä?

• TuplaOireilua

En ole menestyjä, kiitos kysymästä.

Pärjään ihan ok mielenterveyteni kanssa.

Entä itse ?

• Rexik
        TuplaOireilua kirjoitti:

En ole menestyjä, kiitos kysymästä.

Pärjään ihan ok mielenterveyteni kanssa.

Entä itse ?

Kiitos kysymästä itsellesi. Hieman laiskotuttaa. Aktiivinen viikko duunissa niin sitten alan katselemaan lentoa. Ajattelin parin kuukauden aikana vähän golfailla ja ajella motskarilla ja sohia hieman pippelillä tyttölöitä. Millainen sinulla on kevätsuunnitelma? Netissä vissiin...?

• TuplaOireilua
        Rexik kirjoitti:

Kiitos kysymästä itsellesi. Hieman laiskotuttaa. Aktiivinen viikko duunissa niin sitten alan katselemaan lentoa. Ajattelin parin kuukauden aikana vähän golfailla ja ajella motskarilla ja sohia hieman pippelillä tyttölöitä. Millainen sinulla on kevätsuunnitelma? Netissä vissiin...?

Sohin leidiboita pippelillä muutaman päivän joten nyt vaan dokaan.

• TuplaOireilua

Lienet saaneen oravan päätyessäsi vastaamaan puolestani koko aivokapasiteettiasi ja eritoten mielenkiintoasi hydyksi käyttäen, jonka johdosta:

On hyvä että alat katselemaan lentoa, koska tänne on pitkä matka vähän hankkimaan maistiaisia, joita meillä on joka päivä asuessamme täälä.

Tosin sinulle suosittelen Alanyaa, niin ainakin yksi idiootti vähentyy katukuvastamme.

• Rexik
        TuplaOireilua kirjoitti:

Lienet saaneen oravan päätyessäsi vastaamaan puolestani koko aivokapasiteettiasi ja eritoten mielenkiintoasi hydyksi käyttäen, jonka johdosta:

On hyvä että alat katselemaan lentoa, koska tänne on pitkä matka vähän hankkimaan maistiaisia, joita meillä on joka päivä asuessamme täälä.

Tosin sinulle suosittelen Alanyaa, niin ainakin yksi idiootti vähentyy katukuvastamme.

Sorry, en aio matkustaa mihinkään Kierinkiin enkä Kemijärvelle, joten emme tapaa katukuvassa.

Matkustan Bangkokiin, Pattayalle, Buriramiin, uudestaan Pattayalle, pariin luonnonpuistoon, Kwai-Joelle ja taas Pattayalle jossa olen koko loppu loman todennäköisesti.

Olen jatkanut tipatonta tammikuuta ja virtaa on kivasti. Se pienikin pallomaha on poissa ja treenaan viidesti viikossa.

Mukavaa tiistaita karuun Pohjolaan!

• ongelmiariittää

näin se tuuppaa olemaan, ja sitten vielä se pahin ongelma, kun ei seiso niin ei seiso.

• sääliväjollatoimii

ymmärrän lerputtimen ongelman, säälin kovin sinua

• näin_o

Kellä on, kellä ei?

- Aloittajalla on, mulla ei!

• Mulla on , isompi kuin vuosi sitten.

• Oulunhoikkapoika

Lerpalla kaikkein isoin, siksi joutui muuttamaan Hua Hiniin, kaltaistensa Terojen luo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      18
      5473
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      119
      2846
    3. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      14
      2748
    4. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      605
      2088
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      140
      1897
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      70
      1382
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      42
      1355
    8. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1148
    9. Veda uskonto vs. muut uskonnot

Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan
      Ateismi
      404
      1096
    10. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1077
    Aihe