https://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/lappeenranta/13639870
Mitä hyvää/huonoa?
Paljonhan sähkölasku nousee per hlö...
Kunto vaikutti olleen hyvä.
Muutenhan jotain pintaremonttia tarvitsisi ja keittiön kaapeille jotain
Okt kohde, kommentoikaa
3
166
Vastaukset
- voibolla
Tyyliin sopimatonta remonttia ainakin tehty väliseinän poistossa.
Yläkerrassa ei taida paljon ilma vaihtua mikä taas on tyypillistä.- remonttiprojekti
Kuvissa kaikki näyttää kyllä varsin siistiltä, mutta puolipanelit, keittiökaapit ym. ovat 80-luvun tyyliä. Jos/kun remontit on tehty 30 vuotta sitten, niin nythän on jo aika uuden kierroksen. Tosin eipä noissa tarvi mitään KPH vesieristyksiä murehtia, kun ei sellaisia 80-luvulla tehty ;-D
Valokuvista ei näy, onko kellariin väkerretty sisäpuolisia lämmöneristyksiä, mitkä yleensä happanee.
- Sähkölämmitys
Sähkölämmitys voipi nostaa asumisluluja aika hurjasti, vaikka onkin ilmalämpöpumppu. Harmi, ettei ole tulisijoja. Jos talossa asunut vain yksi, näinköhän on pitänyt yläkertaa ja kellaria lämpimänä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043