tyhmimmän/parhaimman näköinen tyyli tytöillä..?

stadi girl

1. Mikä teidän mielestä on kauheimman/parhaimman näköinen tyyli tytöillä?

2. Mitä "trendi" asiaa inhoat?

3. Mitä et itse pistäisi päällesi?

21

2383

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pera

      Mikä teidän mielestä on kauheimman/parhaimman näköinen tyyli tytöillä?

      Tytöillä kauheinta on lökärit. Aivan kaameen näköstä. Eräälläkin "tuntemallani" tytöllä on aina päällään ERITTÄIN leveät ja löysät Bronxin farkut ja joku löysä takki ja kävelytyylikin on samanlainen, kuin lötköillä, selkäruodottomilla hopparipojilla. Hänellä ei näy minkäänlaisia kauniin naisellisia muotoja (jos niitä hänellä yleensäkään on). Hän on epänaisellisin ja epäseksikkäin näky mitä tiedän.

      Joten tytöt PLEASE, ÄLKÄÄ PITÄKÖ LÖKÄREITÄ tai mitään muutakaan "hoppari-vaatteita".

      Ja parasta tytöllä on tietenkin tiukat, pintaa myötäilevät vaatteet, jossa kauniit naiselliset muodot tulee esille ja naisen vartalon ihana kauneus pääsee oikeuksiinsa.

      Mitä "trendi" asiaa inhoat?

      Jaa'a. No ainakin sitä, kun joku menee hoppari-vaatteiden käytössä aivan liian pitkälle, kuten kerroinkin jo.
      Toisekseen, inhoan teinien nykyistä puhe- ja kirjoitustyyliä.
      Ensinnäkin "kuka/kukaan" -sanat korvataan nykyään sanoilla "ketä/ketään". Esim. lause "Kuka hän on?" sanotaan "Ketä hän on?"
      Muutenkin tämä nykyinen teini X:n käyttö alkaa tympiä.

      Mitä et itse pistäisi päällesi

      No tota... Ainakaan hameita, mekkoja yms. tyttöjen hynttyitä en tietenkään päälleni vetäisi =)
      Jos siis tarkoitat ihan vaan esim. mitä en laittaisi kouluun päälle, niin en kyllä ainakaan kireitä nahkahousuja, enkä mitään räikeitä (oranssi, keltanen, vihree) housuja ja paitoja.








      Tyytyväinen?

      • Modia

        olipa siinä meillä macho. Missäs muuten olet nähnyt jonkun käyttävän "Ketä hän on"?


      • Esa
        Modia kirjoitti:

        olipa siinä meillä macho. Missäs muuten olet nähnyt jonkun käyttävän "Ketä hän on"?

        Minustakin tuntuu hullulta, kun kuulen, että tuota ketä-sanaa käytetään väärissä yhteyksissä. Kyllä tuota kysymystä muuten kuulee. Mutta ketä-sana on objektimuoto. Ei sitä kuulu käyttää merkityksessä "kuka".


      • Oona

        Toinen typerä kysymys mitä kuulee on " Kuka ton nimi on?" Hassua...


      • tj

        Mä oon suht samaa mieltä. Mun mielestä vaikka muija olisi kuinka ylipainoinen, niin omakokoiset (tai vaikka ihoamyötäilevät)vaatteet näyttävät parhaimmilta. Mutta löysätkin toki menee, mutta älkää muijat käyttäkö löysiä ainakaan siksi että olette mielestänne tai muiden mielestä ylipainoisia.


      • kdkkdkdkdkdk
        tj kirjoitti:

        Mä oon suht samaa mieltä. Mun mielestä vaikka muija olisi kuinka ylipainoinen, niin omakokoiset (tai vaikka ihoamyötäilevät)vaatteet näyttävät parhaimmilta. Mutta löysätkin toki menee, mutta älkää muijat käyttäkö löysiä ainakaan siksi että olette mielestänne tai muiden mielestä ylipainoisia.

        käyttäkää muijat löysiä vaatteita peittääksenne itsenne varsinkin siks koska olette ylipainoisia.ja tuo "löysä vaate" on merkityksessään aika suhteellinen. voi olla muuten vaan löysä,esim. kooltaan ja malliltaan. sellaisia vaatteita mielestäni täytyykin pitää. mutta ei sitä tarvitse itseään peitellä miesten lökäreillä tai xl-t-paidoilla. eli löysä vaate ei aina tarkoita miesten ylisuuria vaatteita vaan se voi olla esim. raskaustopin tyylinen tunika, jotka ovat näköjään muotiakin. eikä farkkujen tarvi olla mitään lantionkorkeudeltaan matalia ja kireitä joista myötähäpeää herättävät makkarat tursuavat, vaan voi valita ihan omaa kokoaankin edustavat housut.


      • Anonyymi
        tj kirjoitti:

        Mä oon suht samaa mieltä. Mun mielestä vaikka muija olisi kuinka ylipainoinen, niin omakokoiset (tai vaikka ihoamyötäilevät)vaatteet näyttävät parhaimmilta. Mutta löysätkin toki menee, mutta älkää muijat käyttäkö löysiä ainakaan siksi että olette mielestänne tai muiden mielestä ylipainoisia.

        itse käytän löysiä vaatteita koska ne on hienot. en tykkää kireistä vaatteista. käytän myös löysiä vaatteita siksi, että näen itseni lihavana vaikka olen alipainoinen. en ole anorektikko ja olen pikkuhiljaa oppinut tykkäämään ulkonäöstäni. kyllä tämä tästä, mutta jokainen on täydellinen ja teijän ei tarvii käyttää löysiä vaatteita sen takia että olette omasta mielestänne lihavia <3


    • rexxel

      1. Kauheimman näköistä on junttimaisuus esim. verkkarit, lenkkarit, löysä t-paita ja tietenkin miesten vaatteet. Yäk!

      Parhaimman näköistä on just sellaset suht'koht kireet vaatteet ja sellaset kivat.. En mä osaa sanoa.

      2. Verkkareita ja ns. miesten vaatteita.

      3. Pilottia, verkkareita, junttivaatteita.

      • Modia

        siinä toinen.


      • girlie.

        olet pääkaupunkiseudulta ?("kehäkolmosen ulkopuolella EI ole elämää") Eikö naisessa saa olla siis tippaakaan urheilullisuutta? Pidät nähtävästi pimuista, neideistä, jotka eivät mene edes postilaatikolle ilman pakkelia naamassa. Löytyykö tällaisten ihmisten sisältä ajatus?


      • rexxel
        girlie. kirjoitti:

        olet pääkaupunkiseudulta ?("kehäkolmosen ulkopuolella EI ole elämää") Eikö naisessa saa olla siis tippaakaan urheilullisuutta? Pidät nähtävästi pimuista, neideistä, jotka eivät mene edes postilaatikolle ilman pakkelia naamassa. Löytyykö tällaisten ihmisten sisältä ajatus?

        ..mä asun Jyväskylässä, eli ei se aivan pääkaupunkiseutua ole :) Urheilullisuus ei haittaa jos niitä vaatteita pidetään siellä missä niitä kuuluu pitää, eli harrastuksissa ja urheillessa. Mutta myöntäkää nyt että verkkarit näyttää aika typeriltä muuten. Sitäpaitsi mä en tykkää jos on paljon meikkiä, vähempikin riittää. Ja tietääkseni mä en puhunut meikistä mitään. Mä nyt vaan tarkotin että ihmiset voisivat vähän katsoa mitä päälleen laittavat, eli ei verkkareita tai ruutupaitoja sekä kumisaappaita laiteta kaupunkiin. Se näyttää aika tyhmältä. Ja sitäpaitsi en mä kato pelkkää ulkokuorta.


      • Sofia
        rexxel kirjoitti:

        ..mä asun Jyväskylässä, eli ei se aivan pääkaupunkiseutua ole :) Urheilullisuus ei haittaa jos niitä vaatteita pidetään siellä missä niitä kuuluu pitää, eli harrastuksissa ja urheillessa. Mutta myöntäkää nyt että verkkarit näyttää aika typeriltä muuten. Sitäpaitsi mä en tykkää jos on paljon meikkiä, vähempikin riittää. Ja tietääkseni mä en puhunut meikistä mitään. Mä nyt vaan tarkotin että ihmiset voisivat vähän katsoa mitä päälleen laittavat, eli ei verkkareita tai ruutupaitoja sekä kumisaappaita laiteta kaupunkiin. Se näyttää aika tyhmältä. Ja sitäpaitsi en mä kato pelkkää ulkokuorta.

        Verskat kyl tosiaankin näyttää tyhmiltä muuten. Kyllä farkut aina verskat voittaa.


      • Girl
        Sofia kirjoitti:

        Verskat kyl tosiaankin näyttää tyhmiltä muuten. Kyllä farkut aina verskat voittaa.

        mä monesti liikuntapäivänä pistän päälle kolitsin ja verkkarit..eikä se ole minusta yhtään paha, eikä siitä ole kukaan koskaan kommentoinut.
        Tavallisesti pidän kyllä aika kireitä vaatteita, mutta ei minusta verkkareissa ole mitään pahaa... Loppujen lopuksi, eikö se ole niille vaatteille melkein ihan sama!?


      • tanja
        Sofia kirjoitti:

        Verskat kyl tosiaankin näyttää tyhmiltä muuten. Kyllä farkut aina verskat voittaa.

        sun farkuissa taitaa jo nyt olla kauheet
        polvipussit!käytkö ees lenkillä,ees koulun
        liikkatunnilla? vai onks sielläkin farkut in?
        JEES!kotona ja ulkona käydessä
        pukeudun sporttisesti, vaikka verkkareihin ja
        säästän niitä farkkuja muihin menoihin!!


      • faktaaa
        Sofia kirjoitti:

        Verskat kyl tosiaankin näyttää tyhmiltä muuten. Kyllä farkut aina verskat voittaa.

        verkkarit voittaa farkut mennen tullen! farkut on rumia!


    • Cheki

      1. Mikä teidän mielestä on kauheimman/parhaimman näköinen tyyli tytöillä? - Minusta parhain on ihan ns. perustyyli: farkut, hupparit, topit ym. Mutta ei kuitenkaan sellainen tylsä, että aina ne samat vaatteet päällä ja pitää väriäkin olla. Ehkä hirveintä on, jos aina pukeudutaan niihin samoihin vaatteisiin tai että päällä aina vaan pelkkää mustaa. Myös liian "tyrkky" tyyli on pahasta.

      2. Mitä "trendi" asiaa inhoat? - Semmoset korkkarisaappaat (en tiiä mikä niiden oikea nimi on). Miks kaikilla oikeesti on semmoset. Jotenkin ei sovi yhtään nuorille koulumeininkiin. Ennemmin ihan perus tennarit tai jotkut.

      3. Mitä et itse pistäisi päällesi? No ehkä just jotain goottivermeitä en välttämättä päälleni laittaisi.

    • abcdefghijklmnopqrst

      1. kauheimman näköinen on pissistyyli:minihame ja paita jossa tissivako näkyy, ns. nudehuulet, liian vahva meikki, liian tumma puuteri/meikkivoide, blondatut hiukset (jotka ovat valkoiset ja luonnottoman näköiset)

      2.valkosiks blondatut hiukset ja stringit vilkkuu farkuista

      3.minihametta ilman leggingsejä, liian paljastavat vaatteet

    • lkdjldjklwdj

      1. Kauhein: Emorokkarihevipokemon-staili jota varmaan yli puolet suomalaisista teineistä edustaa. En ymmärrä miksi pitää mainostaa ja korostaa erilaisuutta, mutta sitten kuitenkin pukeudutaan massan mukana?
      Paras: Sellainen seksikäs domina-vaatetus. Mustat korkosaappaat, tiukat farkut tai metrohousut tai pikkumusta, enimmäkseen mustaa väriä, kireitä paitoja,kohtuuden nimissä niittejä ja timantteja ja metallia ja meikkiä sekä tuuheat pitkät oikein isot hiukset... Itse tekisi joskus mieli puketua jotenkin näin, mutta olen sen verran korrekti ja elegantti ja pidän myös nykyisestäkin vaatetuksestani, etten uskalla noin pukeutua.

      2. Inhoan useampaakin, siis lähinnä vaatteita. Ugeja, lyhyet hiukset mutta takaa/alta ohut pitkä lesbolirputin, korviin asti vedettäviä housuja/hameita, printti t-paitoja, converseja, eläinkuosilegginssejä. On niitä enemmänkin, mutta ei nyt tule oikein mieleen.

      3. No en ainakaan mitään noista edellämainituista. en myöskään sellaista muskelitoppatakkia, jollainen on kaikilla. Enkä kanyewest-laseja enkä löysiä farkkuja enkä yli perseen ulottuvaa takkia enkä ihan pillifarkkuja enkä monia muitakaan vaatteita, mutta nyt taisi olla kyse näistä viimehetken trendeistä. en siis oikein ymmärtänyt kysymysten 2 ja 3 eroa

      • !MinniM!

        1 Kauhein; Se kun pahasti ylipainoiset pukeutuu liian pieniin vaatteisiin!!
        Se kun kuljetaan leggarit päällä löysässä paidassa joka just ja just peittää no tiedätte kyl :S!!
        Se kun on liikaa pakkelii naamas!!
        Se kun kävelee korkkareilla ku kameli (ei pysy kunnol pystys)
        Se kun on about 10 vee ja pukeutuu ku horo yöbileisii
        Hmmm tuleekohan vielä muuta mieleen.. No eipä kai
        2 Noita ylläolevii ja napapaitoi YÄKS
        3 Sama vastaus ku edelliseen


    • A<wd

      rockabilly

    • Okke

      1. Tähän on vaikea sanoa mitään, koska jokainen on yksilöllinen ja erilainen ja eri vaattet sopivat eri ihmisille. Pillit eivät sovi erittäin lihavalle tytölle jne.

      2. Inhoan kireiden ja liian paljastavien vaatteiden jatkuvaa ihannoimista ja tylsien huppareiden ja roikkuvien farkkujen käyttöä.

      3. En pistäisi päälleni pillifarkkuja, erityisen kireitä vaatteita ja hopparivaatteita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      312
      3151
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      222
      1977
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1602
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1404
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      81
      1288
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      276
      1224
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1074
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1051
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      991
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      145
      867
    Aihe