Pakko kysyä, mitä rekatuille kuuluu? On ollut vähän hiljaista, onko jotain sattunut, sanottu väärin..?
Itselleni tuli eilen paha mieli, kun sain haukkuja sairaudestani, kaikki heidän kommentit ja herjat eivät osuneet yhtään oikeaan, mutta satutti silti.. Ja ihmetytti kun sain vain tukea Tintulta ja yhdeltä rekkaamattomalta.
Missä oli teidän muiden tuki? Minusta tuntuu että vain eräät saa tuen, mutta esim minä en, miksi?
Ja niille kahdelle haukkujalle, toinen oli ripulisti.. Tuliko hyvä mieli? Tajuatteko muiden tunteita ollenkaan? En ansainnut haukkujanne tippaakaan! Sairaudesta huolimatta en ole turha ja hyödytön ihminen. Toivottavasti joskus opitte jotain ja sairastutte vielä itsekkin.
Tässä halusin purkaa mieltä rehellisesti. Terkuin, Kittie
Missä rekatut? Mikä fiilis?
45
514
Vastaukset
- nerisgubbe
Rekatut juttelee tuolla uudella Kokkola on maailman paras kesämökkipaikkakunta! -palstalla käy sääki siellä lörpöttelemässä. ;))
- miranserkku
Niin juuri. Kannattaa katsoa itselle sopiva ympäristö tietyille asioille, muuten homma ei toimi. Muutkin tekee niin, paitsi 2-5 itseään esiintuovaa rekattua.
Sinä olet kuulemma feikki, joka käyttää monta nimmaria täällä huvikseen/top-listan takia..
Kateellisia nuo mollaajat vaan on sulle, ku sä olet oikeasti nainen ja ne vaan haluais olla ;) Nämä kaksi ku ovat semmosia mekkomiehiä ;)
- huomio_huomio
ÄTMI-VAROITUS!
ATM eli ätmi on mies jolla on alhainen SMV (Sexual Market Value). ATM:n
mahdollisuudet saada nainen on lähes olemattomat. ATM:lta puuttuu paljon
naisten arvostamia ominaisuuksia.
ATM on kunnon miehen vastakohta henkisiltä ominaisuuksiltaan. ATM mies
on turhamainen, itsetuntovahingoittunut, psyykkeeltään hauras henkilö.
Vaikka alemman tason mies saisi kuinka hyvän työpaikan tahansa ja
tienaisi kuinka paljon rahaa tahansa ja saavuttaisi mitä tahansa
elämässään, on hän aina luuseri.
ATM kostaa naisille seksuaalisen turhautumisensa ämmämäisenä v*ttuiluna.
Älkää ruokkiko luuseri ätmiä!
No mä oon tääl ja fiilis on sit sellainen et vatsa vastaa selkärankaan ;) Tuli sit käytyy mutsii ja faijaa moikkaamas et mä oon sillai snadisti ulkona et mitä tääl on sattunu...
KittieChi-chi kirjoitti:
No tuossa alussa kerroin.. Oliko mukava vierailu?
No kyl ku ei oo vähään aikaan käynyt himas :) Älä sä välitä noista jotka jauhaa skeidaa ku molemmat on kuiteski piipaa-autoon valmista kamaa...
artagnan kirjoitti:
No kyl ku ei oo vähään aikaan käynyt himas :) Älä sä välitä noista jotka jauhaa skeidaa ku molemmat on kuiteski piipaa-autoon valmista kamaa...
Kiitti!❤ Nuo hullut ovat rasittavia.. Mahtaa läheisillä olla raskasta..? Kiva että oli mukava vierailu, minä menen ensi viikolla perheen luo Klaan käymään.😊
KittieChi-chi kirjoitti:
Kiitti!❤ Nuo hullut ovat rasittavia.. Mahtaa läheisillä olla raskasta..? Kiva että oli mukava vierailu, minä menen ensi viikolla perheen luo Klaan käymään.😊
No toivotaan sit et ees hiukan lämpenis ennen ku sä tuut :) Tääl on nytki hiton kalsee puhuri...
artagnan kirjoitti:
No toivotaan sit et ees hiukan lämpenis ennen ku sä tuut :) Tääl on nytki hiton kalsee puhuri...
Juu, lämpö maistusi. 😊
KittieChi-chi kirjoitti:
Juu, lämpö maistusi. 😊
Ku tulis vaan sellainen kuuma biitsikesä et ei tarvis toppatakkii... ;)
artagnan kirjoitti:
Ku tulis vaan sellainen kuuma biitsikesä et ei tarvis toppatakkii... ;)
Samaa mieltä.😊
Mulla on ollut niin hirveä kiire, etten ole katsonut tänne moneen päivään. Mutta se ei tarkoita, ettenkö välittäisi ihan samalla tavalla kuin muutkin :)) Mun oikean elämän valmentajalla oli tapana soittaa mulle tätä kappaletta aikoinaan, jos mulla oli jotenkin lannistunut olo...
https://www.youtube.com/watch?v=5SpkOcbVYS0- pitkä_kuuma_kesä_
Mitäs suunnitelmia nuoren neitokaisen kesään kuuluu?;)
semmosta työn sarkaan liittyvää kiirusta on ollu täälläki suunnalla.. :)
KittieChi-chi kirjoitti:
Tekeekö kevät/kesä enemän töitä sinulle?
no tuppaavat olemaan ainaki semmosia erimmän sorttisia nää lämpimämmän ajanjakson hommat.. :)
temmirauta kirjoitti:
no tuppaavat olemaan ainaki semmosia erimmän sorttisia nää lämpimämmän ajanjakson hommat.. :)
Okei.😊
No meitsiltä saat tukea vaikka millä mitalla lämpimän halin kera.. :-)
- ennen-akojaan
Mitenhän tuo tollo kehtaa!kun oma pää ei kestänny työelämää,ja sai armeijasta potkut!
- Masennusko-pyh
Jos et jaksa töitä tehdä, miten täällä on voimaa roikkua kaiket päivät ? Tekosyillä , ja valheella olet saattanut itsesi eläkkeelle, ja veronmaksajien elätettäväksi. Surkea paska olet.
Masennusko-pyh kirjoitti:
Jos et jaksa töitä tehdä, miten täällä on voimaa roikkua kaiket päivät ? Tekosyillä , ja valheella olet saattanut itsesi eläkkeelle, ja veronmaksajien elätettäväksi. Surkea paska olet.
Olet idiootti!
- tsemppihali
KittieChi-chi kirjoitti:
Olet idiootti!
Sekin on lievä ilmaisu tuosta sahanpurunsa kastelleesta.
tsemppihali kirjoitti:
Sekin on lievä ilmaisu tuosta sahanpurunsa kastelleesta.
Kiitti!❤ Keksi sinä parempi?
- aiheeseen_sekaantuva
KittieChi-chi kirjoitti:
Kiitti!❤ Keksi sinä parempi?
Mekkomikko? Toi jätkä esittää naista rekatulla nikillä.
aiheeseen_sekaantuva kirjoitti:
Mekkomikko? Toi jätkä esittää naista rekatulla nikillä.
Mistä tiedät kuka se on nimmarin takana?
- tosinörtti
KittieChi-chi kirjoitti:
Mistä tiedät kuka se on nimmarin takana?
Ip-trackerilla näkee.
tosinörtti kirjoitti:
Ip-trackerilla näkee.
Ai. Onpa tosi outo tyyppi.. Onko se tuo haukkujakin?
Kittie hei...
Olen tukenut sua aikojen kuluessa kun nuo muutamat vajakit suoltaa törkyänsä tosi usein. Tukeni sanoma on ollut aina sama, vajaamielisten jorinat tulee jättää huomiotta ja ohittaa tyystin. Olet myös aina luvannut toimia ohjeeni mukaisesti.
Nyt en vaan jaksanut lähteä TAAS toistamaan viestiäni kun mikään ei näytä muuttuvan toiminnassasi. Syyllisyyttä en siis ota niskoilleni vaikka asiaa en kommentoinut.No kyllähän esim. Tinttukin joskus reagoi ilkeyksiin.. Ei sitä aina voi olla välittämättä, kun sitä tulee kokoajan niskaan, mutta yritetään.. Kaikki ei olla aina niin vahvoja..
Toivottavasti kittie joskus palaa tänne takaisin vaikka ei löydäkään minua vanhalla nimimerkillä kun ei se minulle enää sopinut ja unohdin salasanan ja en saanu sitä tähän..
- pelottava-auttaja
Ottakaa huomioon,että tämä TOSIREALISTI on vapaaehtoinen sairaitten ja vanhuksien AUTTAJA!en osaa muuta sanoa;että herranjumala!!!!
Siis mitä että onko sinua taas haukuttu? Pyydän anteeksi mutten ole käynyt täällä lainkaan joten en ole voinut sinua tukea. Olet edelleen ihana ihminen ja tulin käymään pitkästä aikaa täällä joten ehkä tämä anteeksi pyyntöni tulee myöhässä. Mutta syy miksen ole käynyt täällä ei johdu ollenkaan tästä palstasta tai sinusta.
Toivon että ymmärrät että en halua asiasta täällä kertoa miksen ole täällä käynyt....
Ystävyydellä ilmannimii
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1307054Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654310Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen533432Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4913069Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2932060Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361723Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201631- 911553
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1751461Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151416