Missä rekatut? Mikä fiilis?

KittieChi-chi

Pakko kysyä, mitä rekatuille kuuluu? On ollut vähän hiljaista, onko jotain sattunut, sanottu väärin..?

Itselleni tuli eilen paha mieli, kun sain haukkuja sairaudestani, kaikki heidän kommentit ja herjat eivät osuneet yhtään oikeaan, mutta satutti silti.. Ja ihmetytti kun sain vain tukea Tintulta ja yhdeltä rekkaamattomalta.

Missä oli teidän muiden tuki? Minusta tuntuu että vain eräät saa tuen, mutta esim minä en, miksi?

Ja niille kahdelle haukkujalle, toinen oli ripulisti.. Tuliko hyvä mieli? Tajuatteko muiden tunteita ollenkaan? En ansainnut haukkujanne tippaakaan! Sairaudesta huolimatta en ole turha ja hyödytön ihminen. Toivottavasti joskus opitte jotain ja sairastutte vielä itsekkin.

Tässä halusin purkaa mieltä rehellisesti. Terkuin, Kittie

45

552

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nerisgubbe

      Rekatut juttelee tuolla uudella Kokkola on maailman paras kesämökkipaikkakunta! -palstalla käy sääki siellä lörpöttelemässä. ;))

      • miranserkku

        Niin juuri. Kannattaa katsoa itselle sopiva ympäristö tietyille asioille, muuten homma ei toimi. Muutkin tekee niin, paitsi 2-5 itseään esiintuovaa rekattua.


      • Sinä olet kuulemma feikki, joka käyttää monta nimmaria täällä huvikseen/top-listan takia..


      • Nii..ei tuo vain itseään esille, vaan kymmeniä muita sivupersooniaan..


      • Rakenteles sä 'monikasvo' vaan itekses nukketaloi käsinukkeis kaa... :)


    • Kateellisia nuo mollaajat vaan on sulle, ku sä olet oikeasti nainen ja ne vaan haluais olla ;) Nämä kaksi ku ovat semmosia mekkomiehiä ;)

      • huomio_huomio

        ÄTMI-VAROITUS!

        ATM eli ätmi on mies jolla on alhainen SMV (Sexual Market Value). ATM:n
        mahdollisuudet saada nainen on lähes olemattomat. ATM:lta puuttuu paljon
        naisten arvostamia ominaisuuksia.
        ATM on kunnon miehen vastakohta henkisiltä ominaisuuksiltaan. ATM mies
        on turhamainen, itsetuntovahingoittunut, psyykkeeltään hauras henkilö.
        Vaikka alemman tason mies saisi kuinka hyvän työpaikan tahansa ja
        tienaisi kuinka paljon rahaa tahansa ja saavuttaisi mitä tahansa
        elämässään, on hän aina luuseri.
        ATM kostaa naisille seksuaalisen turhautumisensa ämmämäisenä v*ttuiluna.

        Älkää ruokkiko luuseri ätmiä!


      • Porukkaa on häipynyt.


    • No mä oon tääl ja fiilis on sit sellainen et vatsa vastaa selkärankaan ;) Tuli sit käytyy mutsii ja faijaa moikkaamas et mä oon sillai snadisti ulkona et mitä tääl on sattunu...

      • No tuossa alussa kerroin.. Oliko mukava vierailu?


      • KittieChi-chi kirjoitti:

        No tuossa alussa kerroin.. Oliko mukava vierailu?

        No kyl ku ei oo vähään aikaan käynyt himas :) Älä sä välitä noista jotka jauhaa skeidaa ku molemmat on kuiteski piipaa-autoon valmista kamaa...


      • artagnan kirjoitti:

        No kyl ku ei oo vähään aikaan käynyt himas :) Älä sä välitä noista jotka jauhaa skeidaa ku molemmat on kuiteski piipaa-autoon valmista kamaa...

        Kiitti!❤ Nuo hullut ovat rasittavia.. Mahtaa läheisillä olla raskasta..? Kiva että oli mukava vierailu, minä menen ensi viikolla perheen luo Klaan käymään.😊


      • KittieChi-chi kirjoitti:

        Kiitti!❤ Nuo hullut ovat rasittavia.. Mahtaa läheisillä olla raskasta..? Kiva että oli mukava vierailu, minä menen ensi viikolla perheen luo Klaan käymään.😊

        No toivotaan sit et ees hiukan lämpenis ennen ku sä tuut :) Tääl on nytki hiton kalsee puhuri...


      • artagnan kirjoitti:

        No toivotaan sit et ees hiukan lämpenis ennen ku sä tuut :) Tääl on nytki hiton kalsee puhuri...

        Juu, lämpö maistusi. 😊


      • KittieChi-chi kirjoitti:

        Juu, lämpö maistusi. 😊

        Ku tulis vaan sellainen kuuma biitsikesä et ei tarvis toppatakkii... ;)


      • artagnan kirjoitti:

        Ku tulis vaan sellainen kuuma biitsikesä et ei tarvis toppatakkii... ;)

        Samaa mieltä.😊


    • Mulla on ollut niin hirveä kiire, etten ole katsonut tänne moneen päivään. Mutta se ei tarkoita, ettenkö välittäisi ihan samalla tavalla kuin muutkin :)) Mun oikean elämän valmentajalla oli tapana soittaa mulle tätä kappaletta aikoinaan, jos mulla oli jotenkin lannistunut olo...

      https://www.youtube.com/watch?v=5SpkOcbVYS0

      • Kiitti tuesta ja laulusta.❤


      • pitkä_kuuma_kesä_

        Mitäs suunnitelmia nuoren neitokaisen kesään kuuluu?;)


    • semmosta työn sarkaan liittyvää kiirusta on ollu täälläki suunnalla.. :)

      • Tekeekö kevät/kesä enemän töitä sinulle?


      • KittieChi-chi kirjoitti:

        Tekeekö kevät/kesä enemän töitä sinulle?

        no tuppaavat olemaan ainaki semmosia erimmän sorttisia nää lämpimämmän ajanjakson hommat.. :)


      • temmirauta kirjoitti:

        no tuppaavat olemaan ainaki semmosia erimmän sorttisia nää lämpimämmän ajanjakson hommat.. :)

        Okei.😊


    • No meitsiltä saat tukea vaikka millä mitalla lämpimän halin kera.. :-)

      • Kiitti!❤


    • ennen-akojaan

      Mitenhän tuo tollo kehtaa!kun oma pää ei kestänny työelämää,ja sai armeijasta potkut!

      • Hyvä kysymys! Mutta narsisti ei näe itsessään vikaa, eikä hänellä ole empatiakykyä...


      • Masennusko-pyh

        Jos et jaksa töitä tehdä, miten täällä on voimaa roikkua kaiket päivät ? Tekosyillä , ja valheella olet saattanut itsesi eläkkeelle, ja veronmaksajien elätettäväksi. Surkea paska olet.


      • Masennusko-pyh kirjoitti:

        Jos et jaksa töitä tehdä, miten täällä on voimaa roikkua kaiket päivät ? Tekosyillä , ja valheella olet saattanut itsesi eläkkeelle, ja veronmaksajien elätettäväksi. Surkea paska olet.

        Olet idiootti!


      • tsemppihali
        KittieChi-chi kirjoitti:

        Olet idiootti!

        Sekin on lievä ilmaisu tuosta sahanpurunsa kastelleesta.


      • tsemppihali kirjoitti:

        Sekin on lievä ilmaisu tuosta sahanpurunsa kastelleesta.

        Kiitti!❤ Keksi sinä parempi?


      • aiheeseen_sekaantuva
        KittieChi-chi kirjoitti:

        Kiitti!❤ Keksi sinä parempi?

        Mekkomikko? Toi jätkä esittää naista rekatulla nikillä.


      • aiheeseen_sekaantuva kirjoitti:

        Mekkomikko? Toi jätkä esittää naista rekatulla nikillä.

        Mistä tiedät kuka se on nimmarin takana?


      • tosinörtti
        KittieChi-chi kirjoitti:

        Mistä tiedät kuka se on nimmarin takana?

        Ip-trackerilla näkee.


      • tosinörtti kirjoitti:

        Ip-trackerilla näkee.

        Ai. Onpa tosi outo tyyppi.. Onko se tuo haukkujakin?


    • Kittie hei...

      Olen tukenut sua aikojen kuluessa kun nuo muutamat vajakit suoltaa törkyänsä tosi usein. Tukeni sanoma on ollut aina sama, vajaamielisten jorinat tulee jättää huomiotta ja ohittaa tyystin. Olet myös aina luvannut toimia ohjeeni mukaisesti.

      Nyt en vaan jaksanut lähteä TAAS toistamaan viestiäni kun mikään ei näytä muuttuvan toiminnassasi. Syyllisyyttä en siis ota niskoilleni vaikka asiaa en kommentoinut.

      • No kyllähän esim. Tinttukin joskus reagoi ilkeyksiin.. Ei sitä aina voi olla välittämättä, kun sitä tulee kokoajan niskaan, mutta yritetään.. Kaikki ei olla aina niin vahvoja..


      • Toivottavasti kittie joskus palaa tänne takaisin vaikka ei löydäkään minua vanhalla nimimerkillä kun ei se minulle enää sopinut ja unohdin salasanan ja en saanu sitä tähän..


    • pelottava-auttaja

      Ottakaa huomioon,että tämä TOSIREALISTI on vapaaehtoinen sairaitten ja vanhuksien AUTTAJA!en osaa muuta sanoa;että herranjumala!!!!

      • Tuo on kyllä tosi huolestuttavaa...


    • Siis mitä että onko sinua taas haukuttu? Pyydän anteeksi mutten ole käynyt täällä lainkaan joten en ole voinut sinua tukea. Olet edelleen ihana ihminen ja tulin käymään pitkästä aikaa täällä joten ehkä tämä anteeksi pyyntöni tulee myöhässä. Mutta syy miksen ole käynyt täällä ei johdu ollenkaan tästä palstasta tai sinusta.

      Toivon että ymmärrät että en halua asiasta täällä kertoa miksen ole täällä käynyt....

      Ystävyydellä ilmannimii

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe