Oli tripadvisor:iin ilmestynyt uusi matkatoimisto roomdi.com, joka näyttäisi olevan tänä vuonna pystyyn laitettu Espanjasta käsin. Outoa tästä tekee sen, että olen katsomassa syyslomalle Kyprokselta perheelle kohdetta ja eräs hyvin arvosteltu hotelli on vielä roomdi:n listoilla vapaana ja todella hyvään hintaan 10 päivältä puolihoidolla 700e, mutta muiden palveluiden sivustot kertoo että hotelli on kyseiseltä ajalta loppuunmyyty. Voiko tuossa olla niin, että roomdi on varannut itselleen sieltä muutamia huoneita? Laitoin asiasta viestiä niiden aspaan, katotaan mitä vastaavat. Muutenkin aika rohkealla tyylillä ollaan liikkeellä kun koko reissun kokonaissaldo 10yön reissusta on 1800e neljältä hengeltä sisältäen lennot. Lennotkin löytyi kivasti Kiovan kautta 1,5h vaihdolla ja takaisin Arlandan kautta 1h10min vaihdolla ja yhteensä 1100e neljän hengen lennot. Jos haluais pakettimatkan ottaa syyslomalta 7pv reissulle, niin alle 3500e halvin aamupaloineen koko perheeltä...
roomdi.com uusi hotellien välittäjä?
10
6316
Vastaukset
- Corsten
roomdi.com onkin 7ideas.com sisarpalvelu. Tuli nimittäin sieltä aspasta vastaus. 7ideas.com:lla taas ei ole kovinkaan mairitteleva maine tripadvisorin forumissa.
- kamker
Onko muilla kokemuksia Roomdi -välityspalvelusta?
- Varattuhuone
Itse varasin hotellin Roomaan tuolta Roomdi välityspalvelusta ja hyvin toimi. Ei muuta moitittavaa, kuin se että muistakaa tulostaa huoneen tiedot etukäteen , näin tiedätte että saatte varmasti oikean huoneen. Itseämme jäi arvelluttamaan oman varatun huoneen oikeellisuus.
- Lvvl
Varasin Roomdin kautta huoneen Hiltonista Portugalin Vilamourasta ja hinta puolet halvempi kuin Bookingissa, ei mitään ongelmaa. :)
- yjecyd
Varasin asunnon Portugalista Portimaosta studio 17:sta, Trivagon kautta josta kääntyi Roomdin sivuille. Varauksessa lukee selvällä Suomen kielellä , Voit muuttaa päiviä, matkustajan tietoja tai perua varauksen soittamalla numeroon..........
Homma ei toimi ainakaan minun kohdallani, perua voi kun 685,00 eurosta saa takaisin 96,47. Varokaa hyvät ihmiset, tietenkin joku vakuutus voi korvata menetyksen jos sellainen on. - lomaaodotellessa
Tilasin kesäksi hotellin Romdilta. Hiukan epäilytti tämä uusi yritys, josta en löytänyt kokemuksia suomeksi. Varauksen kanssa tuli pieni ongelma kun ensi tein varausmaksun tililtä ja järjestelmä sanoi ettei onnistunut. Maksoin varauksen sitten luottokortilta. Maksu meni kuitenkin myös tililtä, eli tuplasti. Jätin viestin asiakaspalveluun, josta soitettiin minuutin päästä takasin. Suomalainen asiakaspalvelija neuvoi lähettämään tiedot ja lupasi varausmaksun takaisin, nyt vaan odotellaan maksua takaisin ja tietty kesää ja lomaa. Ihan ok kuva siis toiminnasta toistaiseksi vaikka maksu meni kahteen kertaan....
- Missäköhänrahat
Kuinka rahoille kävi?
Itsellä tänään tuli sama ongelma - rahatlähtivaraustaeiole
Meilläkin tänään tuli sama ongelma. Ja ku viikonloppu aika, odotellaan maanantaista. Sitten nähään miten rahalle käy.
- lomaaodotellessa
saatiin rahat takaisin, ei ongelmaa!
- Anonyymi
Petturi firma tämä Roomdi paska firma!!! Booking on huippu rehellinen. Älkää ikiä ostako vain matkoja. Ovat epärehellisiä !!! Tev. Peräpää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241546- 291393
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!691217- 781194
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18952Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per175855