Sotkan laadukas asiakaspalvelu

Mikkelirules

Sotkassa asiakas saa tuntea olevansa erityinen ja toivottu kävijä, tai sitten jotain aivan muuta.
Asioin Itä-Suomessa sijaitsevassa Sotka huonekaluliikkeessä. Ostohetkellä rouva kauppias tarkasti että tuote on heillä varastossa, joten maksoin tuotteen ja sovimme noutopäivän. Noutopäivänä tuotetta ei enään ollutkaan heillä, eikä sitä kuulema ikinä ole ollutkaan. Jep jep👍 hieno homma. Tästä alkoikin syöksykierre. Oli kuulema tietokoneen vika ja lopulta minun vika, mutta kauppias oli varma ettei se ollut hänen vika. Hyvitykseksi kauppias lupasi kaksi tyynyä, mielestäni se että nukuin pari viikkoa ilman sänkyä ei korvaudu kahdella tyynyllä. Herra kauppias suivaantui tästä ja soitti hyvin agressiivisen ja alistavan puhelun minulle. Mitä opin tapahtuneesta? En ikinä asioi Sotkassa enkä maksa mitään ostoksiani etukäteen.

2

221

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vieteri_ukko

No kai viet jutun kuluttaja-asaiamiehelle, että saat rahasi takaisin.

• itsepalvelua

Sotkasta hieman tympeä kokemus myös. Menin ostamaan mattoa jota olin tiiraillut kuvastosta.
      Eihän sitä sitten ollutkaan paikalla, no, kun hinku siihen mattoon oli kova niin tilasin sen.
      Hain sen viikon päästä ja maksoin myös.
      Odottelin siinä tiskin takana sitä mattoa. Myyjä sanoi että minun pitää hakea se itse varastolta, takahuoneesta, johon pääsi ulkokautta sellaisia metallirappusia pitkin. En siis päässyt sisäkautta.
      Odottelin taas iät ja ajat uutta miestä joka lopulta tuli paikalle ja sanoi -"tossa on".

Kaupassa oli kaksi myyjää ja minä. Eikä ketään muuta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      34
      3976
    2. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1899
    3. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1354
    4. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1286
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      68
      1185
    6. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      1031
    7. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      941
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      333
      904
    9. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      26
      901
    10. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      39
      882
    Aihe