http://www.ksml.fi/kotimaa/Laukaan-omakotitalopalo-menossa-todennäköisesti-hoviin-–-pariskunta-ja-lapsi-pelastuivat-viime-hetkellä/982552#comments
1% jengi tuomittava, se on syöpä!
murhapoltto hoviin 1% liivijengi tiukilla
16
1573
Vastaukset
- asdfgsgsdg
tuliko kakki
- mäoontyhmä
Kyllä se on uskottava miten jälkeen jäänyttä porukkaa laukaassa asuu eivät tajua mistään mitään vaikka rautalangasta vääntää mallin
- 12345hevonen
miten pirussa rautalangasta voi vääntää mällin?
sähän sälli oot - enmäosaaöö
Opettele lukemaan uusavuton hönö
- sazdbgfdgnfhmjg
olepettele kirottamaan pakopukipoika
- pakopuki
pakopuki pakopuki pakopuki pakopuki pakopuki pakopuki pakopuki
- mnnbjjy
Sillälailla Laukaan hönöllä viiraa
- mnnbjjy
pakopuki fukifuki
- sdtgsdgesderg
onko sulla IISOOO cannonball takki?
Rajat heti kii, painu dressmannille - Laakaasta
Pelottavaa että tälläistä tapahtuu meidän pikku kylällä
- Voevoee
Kauheeta ihan normaalia teidän kuppa kylällä
- sddddddddd
Vieläkö tuo jengi on edes J-kylässä...
- Sielläseon
Ei kun sun naapurissa siis osoite on oikea
- Anonyymi
Eikös toi mopokerho lopetettu
- Anonyymi
Jäikö vauvalle trauma
- Anonyymi
Liivit kantoi miestä
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324421Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii742862- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431687- 781379
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘691080PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832