http://www.ksml.fi/kotimaa/Laukaan-omakotitalopalo-menossa-todennäköisesti-hoviin-–-pariskunta-ja-lapsi-pelastuivat-viime-hetkellä/982552#comments
1% jengi tuomittava, se on syöpä!
murhapoltto hoviin 1% liivijengi tiukilla
16
1570
Vastaukset
- asdfgsgsdg
tuliko kakki
- mäoontyhmä
Kyllä se on uskottava miten jälkeen jäänyttä porukkaa laukaassa asuu eivät tajua mistään mitään vaikka rautalangasta vääntää mallin
- 12345hevonen
miten pirussa rautalangasta voi vääntää mällin?
sähän sälli oot - enmäosaaöö
Opettele lukemaan uusavuton hönö
- sazdbgfdgnfhmjg
olepettele kirottamaan pakopukipoika
- pakopuki
pakopuki pakopuki pakopuki pakopuki pakopuki pakopuki pakopuki
- mnnbjjy
Sillälailla Laukaan hönöllä viiraa
- mnnbjjy
pakopuki fukifuki
- sdtgsdgesderg
onko sulla IISOOO cannonball takki?
Rajat heti kii, painu dressmannille - Laakaasta
Pelottavaa että tälläistä tapahtuu meidän pikku kylällä
- Voevoee
Kauheeta ihan normaalia teidän kuppa kylällä
- sddddddddd
Vieläkö tuo jengi on edes J-kylässä...
- Sielläseon
Ei kun sun naapurissa siis osoite on oikea
- Anonyymi
Eikös toi mopokerho lopetettu
- Anonyymi
Jäikö vauvalle trauma
- Anonyymi
Liivit kantoi miestä
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1274255
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233012Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132534- 462111
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2561699Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt461626- 321567
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201436- 281430
- 951211