Oon siis 16v poika ja mul on tytöystävä, jol on sairaan hyvä perse ja isot tissit. Oon harrastanu sen kaa kerran seksii (viime viikol) ja oon sen jälkee halunnu sitä kokoajan. Oon runkannu sen kuvii yms ja tyydyttäny mut ei auta :( Oikeesti ainaku nään sen nii tekee mieli vaa käydä käsiks tisseihi ja perseesee :DD Katseni suuntautuu myls tosi useesti sinne. Nii tarttisin apuja miten saisin itteni kurii/ tydytettyy sillee et tätä ongelmaa ei ois!! (jos joku miettii et oon sen kaa vaa tissejen ja perseen takii ootte niin vitusti väärässä)
Mielihalut
5
114
Vastaukset
- perseenrakastaja
Sori muuten kirjotusvirheet :DDD
Miksi haluaisit himon pois?
Kenties auttaisi, jos panisit häntä lisää. Usein. Siihen nimittäin tottuu, eikä se enää ole niin ihmeellistä.- perseenrakastaja
Himon haluisin pois kosk aina ku nään sen nii tuijotan vaa sen persettä ja tissei ja oon kuullu et muijat ei hirveest tykkää siit:DD Ja haluisin kyl panna sitä enemmä, muija ei vaa haluu joka päivä pannaXDD
- beyourselfff
Moikka !
Ikävä kyllä murrosiässä hormooneilla on tapana hyrrätä, toisilla enemmän ja toisilla vähemmän mutta kyllä tilanne siitä vielä ajan kanssa rauhoittuu. Jos kiimasuutesi oikeasti häiritsee, niin mitä jos keksisit itsellesi ns. häiriötekijän ? Aloita vaikka uusi harrastus, mikä vie energiaa tai joku muu asia, millä saat mieltäsi huijattua muualle. Hyräile vaikka jotain laulua mielessäsi, kun tuntuu että himo ottaa liikaa valtaa tai tee jotain - mene vaikka tiskaamaan astioita ! Asiasta olisi myös ehkä hyvä puhua tyttöystäväsi kanssa. Ongelmasi on luonnollinen ja normaali, jonka tyttöystäväsi varmasti ymmärtää kunhan tuot sen hienotunteisesti esille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä322891- 1732285
- 622264
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?331978Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411336Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221333- 131318
- 101214
- 111184
- 221181