SOTELI pääsykoe KEVÄT 2017 vol 4

kaleenkallela

Tietoa jatkoon pääsystä varsinaisiin pääsykokeisiin. Pääsitkö jatkoon vai jäitkö lehdelle soittelemaan? Millä pisteillä?
😄😅😂 ☀ / 😬😡😢🌧

500

27826

    Vastaukset

    • Fysiomaija

      Siis onko jotkut jo saaneet kutsuja varsinaisiin kokeisiin? Mää en... hain fysioterapeutiksi JAMKiin monimuotokoulutuksena, ja sain 46 ja osia pisteitä. En taida olla varsinaiseen kokeeseen kutsuttujen joukossa. Tuleeko kutsu meilinä?

    • Eijooeijoooooeiiiijooooo

      Onko joku saanut kutsuja Xamkiin Kotkaan sosionomikoulutukseen ja millä pisteillä? :)

      • ölhu

        Ai kiva, et joku muukin on hakenut sinne! :)


    • Hlsörö

      Tietääks joku millon kutsut Metropoliaan ja Laureaan tulee?

      • Yritystäoli

        Laurean sivuilla lukee, että kutsut tulee viikolla 20 ja 21. Kotisivuille tulee tieto kun kutsut lähetetty.


      • Kunhankyselen
        Yritystäoli kirjoitti:

        Laurean sivuilla lukee, että kutsut tulee viikolla 20 ja 21. Kotisivuille tulee tieto kun kutsut lähetetty.

        Jeps. Paljonkohan tonne Laureaan (Lohjalle) kutsutaan valintakokeisiin hakijoita? Siis Laurean sivuilla lukee:"osa hakijoista". Joillekin linjoille kutsutaan selkeästi joko kaksinkertainen tai kolminkertainen määrä.


    • Katzuuuuu

      Tai tamkii? Siel on aika pian ne kokeetkin 🤔

      • RoosaRoosa

        Mietin samaa. Tamkissa kun on se pääsykoekin jo niin pian että luulisi kutsujen tulevan jo ihan näinä
        Päivinä🤔 Hain itse Tamkin terveydenhoitajaopintoihin.


      • Katzuuuuu

        Ite hain sh ja eh :) pisteet riittää varmaa sairaahoitoon, mutta kuulemma valintakokeen pisteillä voi silti vie päästä just ensihoitoonki jos vaa riittää


      • Kekdkekdkkd

        Mitkä pisteet saitte esivalintakokeesta? Itse hain tamk sh ja pisteitä vain 40, joten turha kai odottaa pääsykoekutsua...


      • Juuhy

        47 :D


      • Juuhy

        Kyllä sillä pitäis ny mun mielestä treelle päästä :D kuitenki pisterajat vähä laskee ehkä viime vuoteenki


      • Dnkdkdksksk

        Minne hait juuhy?


      • Juuhy

        Tamk sh pisteillä 47 et entiä pääseekö


      • Dkdkdkbssb

        Eiköhän noilla pääse. Ootko ollut ennen TAMKin pääsykokeissa? Onko tietoa millainen se sähköinen koe mahtaa olla?


      • Juuhy

        En oo ikinä ollut mut kaveri vähä kerto:) mut ei se puhunu mistää sähkösestä. Ja tää ny vähä kuumottaa ku täs keskustelus yksi ihminen sai tamkii kutsun, ja nyt mä ootan kuumeisesti ja mietin et enkö päässytkää


      • Skdkdkkdj

        Tänä vuonnahan on pelkästään sähkönen valintakoe siellä paikanpäällä eli ei mitään haastattelua tai ryhmätehtäviä ilmeisesti..


      • Voivoivoivv

        Epäreilua toisaalta, kaikki viisaat ja hyvin pärjänneet elämässä tietysti saa opiskelupaikan, mutta onko motivoituneempi opiskelija kuin se joka haluaa siihen alaan, mut ei välttämättä osaa kaikkee matikkaa enkkuu niin hyvin


      • RoosaRoosa

        Sain esivalinnasta 65,7 pistettä ja mietin riittääkö Tamkin terkkapääsykokeeseen, sh ainakin uskon että riittää. Kuumeisesti odottelen kutsua😱😱😱


    • 790

      Entä Hamkiin monimuotoon?

    • Suuhyg

      Muistelisin lukeneeni jostain että kutsuja aletaan lähettää aikaisintaan 11.5., eri koulut vähän eri aikaan. Esim. Turun amk:n sivuilla lukee että 12.5. alkaen, luultavasti muidenkin koulujen sivuilta löytyy tarkemmat tiedot.

      • Tamkio

        Tamkissa ainakaan ei lue yhtään mitään.. yllätys


      • Elmmma
        Tamkio kirjoitti:

        Tamkissa ainakaan ei lue yhtään mitään.. yllätys

        Tankissa lukee että n. Viikkoa ennen pääsykoepäivää tulee kutsu 😘


      • Juuhy

        Korjaan edellistä. Siis viimeistään viikkoa ennen


    • Tamkinsh

      Tuli kutsu tamk sh. Nyt aamulla kasin aikaa.

      • Maukkola4333

        Paljonko sait pisteitä?


      • Voieiii

        Tuleeko ne kaikille samaa aikaa?


      • Gyu

        Ehe ei oo tamkii vie tullu :)


      • Kuvaåoc

        Voisitko laittaa kuvaa siit viestistä?


      • Dksjjdks

        Mitkä pisteet ??


      • Juuhy
        Dksjjdks kirjoitti:

        Mitkä pisteet ??

        Paljo sul oli?


      • Poriiiitre

        Mul oli 60 pisteet ni kyl mä odotan saavan tamk sh kutsun :D eikä oo kyl viekää tul


      • Halllojaaa

        Siis onko ne ny tullu vai ei ?!?! Tamk kutsut


      • RoosaRoosa

        Sain esivalinnasta 65,7 eikä oo Tamk kutsua tullut😱


      • Sain 48.2 pistettä ja sain kutsun TAMKin sh :)


    • Jeeev

      Laureasta tuli nyt kutsu :)

      • Jeev

        45 sairaanhoito


      • Soppali
        Jeev kirjoitti:

        45 sairaanhoito

        Mikä Laurean toimipiste?


      • Jeeppiisss

        Mullekki tuli!! Sh :) pisteillä 56


      • Nozy

        Mikä toimipiste, oliko päivälinja/monimuoto/oliko eka hakutoive ja jos ei niin mikä oli eka?:)


      • Sad122
        Jeev kirjoitti:

        45 sairaanhoito

        Oliko tää 45 se raja? Mulla 44.4 :(


    • Niihh1

      Voisitteko kutsun saanet kertoa esivalinnan pisteet?

    • Zoza

      Jees, jos 45 pinnalla on päässyt Laureaan niin munkin täytyy pasta. Mulla eka metropolia, toka laurea!

      • Zoza

        Itsellä siis 54pojoa


      • kukavaaj

        Tänä vuonnako päässyt Laureaan 45 pisteellä? Mille linjalle?


      • Zoza

        Tossa yläpuolella joku kirjoittanut että pääsi laureaan kokeeseen sh 45 pisteellä


    • Kauhistuuus

      Pääseekö tamk sairaanhoito alle 50 pisteellä?

      • Mä pääsin 48.2 :)


    • Apuasos

      51.4 en malta odottaa. Toivon että kutsu tulee edes johonkin metropolia, diak ja laurea Th ja sh

    • malttamaton21

      Onko kenellekään tullut kutsua vielä JAMKista?

      • Meetoomeetoo

        Ei ainakaan mulle. Kotisivuilla lukee, että kutsut tulevat toukokuun puolessa välissä...eli ehkä vasta ensi viikolla (?). Sain liki 60 pistettä, joten oletan niiden riitävän Jamkin pääsykokeisiin.


      • malttamaton21

        no hitto! Oisin halunnu jo tietää. Ite sain 53,6 pistettä, niin saa nähä riittääkö mihinkään..


      • kuikkakuikka

        Mulle tuli aivan äsken sähköpostiin kutsu JAMKiin (toimintaterapeutti). Sain esivalinnasta 57,1 pistettä.


      • jessssssssss

        Mullekin tuli kutsu JAMKiin ja fysioterapiaa päivätoteutus (: Pisteitä oli 65,7.


      • perhana365

        Kutsu tuli JAMK sh monimuoto. Pisteitä sain 45,1 kokeesta.


      • Grillimaggara

        Sain myös kutsun JAMK fyssariin, pisteitä oli reilu 57. Tämä on ensimmäinen kerta, kun olen menossa JAMKin pääsykokeisiin. Onko siellä yksilö vai ryhmähaastattelu?


      • Soteli

        47,6 pistettä, kutsu tuli sosionomi ja fyssari monimuoto :)


      • jessssssss

        Viimeksi oli yksilöhaastattelu.


    • Odottavanaikaonpitkä

      Apua onko tamk kutsut jo tullut??😱

      • Juuhy

        Paljon sul oli pisteitä.. mulle ei oo tullu ja sain 47.. tuskin on edes vielä lähetetty kutsuja


      • Voipyllu

        Sh kutsut vissiinkin juu!


      • Apuasos

        Tänään oli alettu lähettää puoli yhdeksän maissa. Valmennuskurssilaisille oli tipahdellu kutsuja


      • Voividdu

        Millä pisteillä pääsi?


      • Juuhy

        Voiko sinne soittaa ja kysyä mikä oli pisteraja?


      • Juuhy

        Voiko sinne soittaa ja kysyä millä pisteillä pääsi?


      • Odottavanaikaonpitkä

        Sain 52,7 ja hain kätilöksi,eh ja sh


      • Juuhy

        Etkä saanut kutsua odottavanaikaonpitkä? Aika korkeet sai sit olla ne rajat :///


      • Odottavanaikaonpitkä
        Juuhy kirjoitti:

        Voiko sinne soittaa ja kysyä mikä oli pisteraja?

        Kai sinne voi yrittää soittaa mutta vastaakohan ne vaan että "odota sähköpostia" tai jotain koska tuskin ne jokaiselle soittajalle erikseen kertoo puhelimessa kun kerran sähköpostinkin lähettää🤔 En osaa sano... yritä ja kerro meille muillekkin😂


      • Åååååpee
        Odottavanaikaonpitkä kirjoitti:

        Sain 52,7 ja hain kätilöksi,eh ja sh

        Odottavanaikaonpitkä, saitko kutsun?


      • haluanensihoitajaksinyt

        Hain tamkkiin eh linjalle. pisteitä 54. Ei kutsua :/


      • Odottavanaikaonpitkä
        Juuhy kirjoitti:

        Etkä saanut kutsua odottavanaikaonpitkä? Aika korkeet sai sit olla ne rajat :///

        Ei ainakaan vielä näy! En vielä ressaa kun ei oo varmaa onko KAIKKI kutsut jo lähtenyt vaan vasta tietyille aloille😊 Mihin sä oot hakenu? Koska varmasti ainakik sh opintoihin riittäis sunki pisteet, juuhy!!


      • Eiperkele

        Onko kaikki Sh kutsut jo lähetetty TAMKiin ??


      • Juuhy

        Soitin sinne ja sh tamk päivämuoto pisterajat 41, tulee viim huomenna kutsut.. hakijapalvelunumeroon kandee soitella


      • Odottavanaikaonpitkä
        Åååååpee kirjoitti:

        Odottavanaikaonpitkä, saitko kutsun?

        Ei vielä näy, mutta ehkä pian! Hope so🙈


      • Odottavanaikaonpitkä
        haluanensihoitajaksinyt kirjoitti:

        Hain tamkkiin eh linjalle. pisteitä 54. Ei kutsua :/

        Älä viela ressaa, sulla on korkeat pisteet! Uskon että saat kutsun😊 Ensihoito on ihana ala!! Oon itse perustasolla tällä hetkellä lanssissa ja tykkään todella paljon😍 Tsempit sinne kutsun odotteluun!👍🏽


      • Juuhy

        Tuleekohan kutsu eh 47 pisteillä.. unohdin puhelimes kysyä mikä niiden raja oli


      • Odottavaikaonpitkä
        Juuhy kirjoitti:

        Soitin sinne ja sh tamk päivämuoto pisterajat 41, tulee viim huomenna kutsut.. hakijapalvelunumeroon kandee soitella

        Kiitos tiedosta, eli kaikilla yli 41 pisteen saaneilla on sähköpostissa ainakin huomenna kutsut! 😊👏🏼


      • haluanensihoitajaksinyt

        Kiitos, odottelen viel rauhassa.


      • Juuhy
        Odottavaikaonpitkä kirjoitti:

        Kiitos tiedosta, eli kaikilla yli 41 pisteen saaneilla on sähköpostissa ainakin huomenna kutsut! 😊👏🏼

        Hauskaa se et jännitin niin että unohdin kysyä ensihoidon rajat.. noh toivotaa et riittöis se 47 pist


      • Odottavanaikaonpitkä
        Juuhy kirjoitti:

        Tuleekohan kutsu eh 47 pisteillä.. unohdin puhelimes kysyä mikä niiden raja oli

        Olis kiva jos ne laittais ne pisterajat jo näkyviin sivuillensa... jännitys on niin kamalaa, onneks on vapaapäivä😅


      • Hoomoilanen1
        Juuhy kirjoitti:

        Soitin sinne ja sh tamk päivämuoto pisterajat 41, tulee viim huomenna kutsut.. hakijapalvelunumeroon kandee soitella

        Juu saan varmaan unohtaa 42:lla pisteellä tamkin röntgenhoitajan. Eikö siinä oo ollu aina korkeemmat pisterajat ku sh:s :,(


      • Odottavanaikaonpitkä

        Soittelin sinne ja eh pisterajat oli 54,7 ja kätilön 52,7 että mulla justiin riittää pisteet kätilöksi😍😍


      • Heivainhei

        Seuraava joka soittelee niin vois kysäistä monimuoto shn pisterajoja 🙈😅


      • haluanensihoitajaksinyt

        Voi vittu, eli mulla jäi 0,7 pistettä. Viimeks hain metropoliaan ja jäi 0,9... en kommentoi


      • Haaveilua

        Jännittää, että mikähän mahtaa olla terveydenhoitajien pisteraja tamkissa.. Itsellä pisteitä 53,9..


      • Kätilö56p
        Odottavanaikaonpitkä kirjoitti:

        Soittelin sinne ja eh pisterajat oli 54,7 ja kätilön 52,7 että mulla justiin riittää pisteet kätilöksi😍😍

        Siis tamkiin??? Ihanko totta!


      • Odottavanaikaonpitkä
        Kätilö56p kirjoitti:

        Siis tamkiin??? Ihanko totta!

        Joo! Tai nyt rupesin miettimään jo itekki että kuulinko väärin....😅 Että samalla jännityksellä siihe asti että kutsu ehkä tulee🙊


      • Kätilö56p
        Odottavanaikaonpitkä kirjoitti:

        Joo! Tai nyt rupesin miettimään jo itekki että kuulinko väärin....😅 Että samalla jännityksellä siihe asti että kutsu ehkä tulee🙊

        Apua nyt jännittää !🙈 tulispa kutsu niin vois huokaista helpotuksesta


      • Odottavanaikaonpitkä
        Kätilö56p kirjoitti:

        Apua nyt jännittää !🙈 tulispa kutsu niin vois huokaista helpotuksesta

        Sanoppa muuta "tuleva kollega"😉


      • Suuhyg
        Odottavanaikaonpitkä kirjoitti:

        Soittelin sinne ja eh pisterajat oli 54,7 ja kätilön 52,7 että mulla justiin riittää pisteet kätilöksi😍😍

        On siis näimmä pisterajat alempana kuin viime keväänä, kuten epäilinkin 😁


      • Pppaula

        Tamkiin kätilöksi 56,2 pisteellä sain tänään pääsykoekutsun! :)))


      • Odottavanaikaonpitkä kirjoitti:

        Sain 52,7 ja hain kätilöksi,eh ja sh

        Odottavanaikaonpitkä, saitko kutsun jo kätilökouluun?


    • Sinnemenisekinpaikka

      Itse sain 37 pistettä. En todellakaan odota pääseväni mihinkään. Viimeksi sain 57 pistettä ja sain kutsun. (Kevät -16)

      Ei näillä pisteillä pääse mihinkään.

    • Sekasinn

      Auttakaa mua! Mihi ne kutsut tulee ? Ja lukeeks jossain ne pisterajat ?

      • wcankka123

        Kutsut tulee sähköpostiin ja pisterajat näkyy ainakin koulujen omilla sivuilla kunhan kutsut vaan ylipäätään on edes lähetetty.


    • Mävaajee

      Kellekää tullu metropoliaa viel kutsua? 🙊

    • AmmuuNöfnöf

      Laurean RISE, onkos kelleen tullut kutsua. Tietäisin että en pääse. Se oli ekana listalla.

      • wcankka123

        No ei ole, Laurean sivuilla lukee, että kutsut lähetetään viikoilla 20 ja 21.


    • Hoomoilanen1

      Ilmotetaanko niille jotenkin jotka ei pääse :-o

    • Semmostanii

      41,9 sairaanhoitaja päivätoteus, pääsykoe pisteraja TAMK.

      40,6 monimuoto.

      Ensihoitaja ja sosionomi ei ole vielä selvillä.

      /Hakijapalvelu TAMK

      • Odottavanaikaonpitkä

        Kuuri soitin TAMK hakijapalveluun ja sielä eh oli jo selvillä😱


    • Minääoo

      Tietääkö kukaan tamk terkkarin pisterajoja?

    • haluanensihoitajaksinyt

      Soitin ja varmistin ton tamk ensihoidon, niin pisteraja on 54,9

    • Mävaajee

      Tietääkö kukaan pisterajoja Metropoliaan kätilö, terveydenhoitaja ja sairaanhoitaja tutkinnoille, päivätoteutus?

      • Laureamyös

        Muakin kiinnostais nämä!


    • Jännittää

      Onko OAMK:n kutsuja tullut? Lähinnä TH pisterajat kiinnostaa

    • Sossuko

      Laurean Lohjan kampuksen sosionomi monimuoto hakeneita? Hakijoita näytti olevan ainakin tosi paljon sinne! Huh tulis ne pisteet jo! 😁

      • Emilia123456

        Mä hain sinnekin, vielä ei oo ainakaan kutsua tullut, tosin en kovin odotakaan että tulis.


      • ikuinenhakija

        Hain sinne, pisteitä 46,3...ei hyvältä näytä


      • Sosionomi.lohja

        Mistä näit hakijamäärät?


      • Lohjallehakenut

    • Freso

      th metropolia voisko joku kysyy?? :D

      • Freso

        Eiku siis Tamk :DD


    • Mävaajee

      Eroaakohan pisterajat kuinka paljon TAMKin ja Metropolian välillä esim tos sairaahoitajas..🤔

      • Apuasos

        itse järkeilin ettei se voi 10 pistettä enempää heittää. Tamk kuitenkin iso han suosittu koulu myös


      • Mävaajee

        Aivan. TAMKissa vissiin jo ilmotellaan niit rajoja, mut ite en metropolian sivuilt löytäny 😢


    • Pully

      Röntgenhoitaja pistemääriä tamkkiin ei äskön ainakaan vielä ollut

      • Hoomoilanen1

        Kiitti infosta.. Mä oon jo lyöny hanskat tiskiin, ei voi mitenkään olla samalla tasolla ku sh, varmasti yli 50 pinna :(


      • Pully
        Hoomoilanen1 kirjoitti:

        Kiitti infosta.. Mä oon jo lyöny hanskat tiskiin, ei voi mitenkään olla samalla tasolla ku sh, varmasti yli 50 pinna :(

        Sama homma ite sain 42 pojoo kanssa :/


      • Hoomoilanen1
        Pully kirjoitti:

        Sama homma ite sain 42 pojoo kanssa :/

        Harmittaa kyl niin paljon :(. Ja seki harmittaa ettei tätä syksyn hakuun tuu :( joutuu vissiin ootteleen ens vuotta :'(


    • Epätoivo2017

      Tamk fysioterapeutista tietoa?

    • 73837

      Tamk terveydenhoitaja?? :-)

      • RoosaRoosa

        Tamk terveydenhoitajaa itekkin jännitän🙏


      • 53.9p

        Sama täällä.. Millaisia pisteitä teillä on?


      • Freso

        Mitä pisteit teillä? 🙈


      • Jeppppo

        Roosaroosa kyl pääset terkkarin pääsykokeisiin. Sulla enemmän pisteitä ku mulla ja mäkin pääsen. Soita vaikka sinne hakijapalvelupuhelimeen :).


      • RoosaRoosa

        65,7 pistettä


      • Minääoo

        Kuinka monta pistettä jeppppolla on?


      • jfkfk

        mulla 51,2 ja en usko kyl et riittää :D jos sairaanhoitajaks riittäis


      • 57.9

        TAMKista tuli th-puolelta kutsu juuri pisteillä 57.9 ainakin!


      • RoosaRoosa

        Vihdoin tuli kutsu🙏Tamkin th


      • 53.9p

        Eipä tullut kutsua, ja tuskin enää myöhemminkään? :/ Luulisi, että ne on kerralla lähetetty?


    • pääsinkö

      OAMK sosionomi monimuotokoulutukseen olisin hakemassa. Onko kellään tullut vielä kutsua pääsykokeisiin? Pahoin pelkään ettei minun esivalintakokeen pisteet riitä mitenkään :c

    • Vivovi

      Miten Hamk, Saimia ja Xamx terveydenhoitaja? Onko kukaan saanut vielä kutsuja?

    • perhana356

      Milloinka JAMK ilmoittaa??? Ei malttas oottaa!

      • jipppiii

        Sain juuri pääsykoekutsun JAMKiin! Tosin sain pisteitä 63 joten odotinkin tätä! :)


      • Apuasos
        jipppiii kirjoitti:

        Sain juuri pääsykoekutsun JAMKiin! Tosin sain pisteitä 63 joten odotinkin tätä! :)

        Mikä ala?


      • malttamaton21

        apuaaa mikä ala???? Miks niitä pisterajoja ei oo niitten sivuilla?


      • RaaaaaastavaOdotus

        Itse hain Jamk:n monimuoto-toimintaterapiaa opiskelemaan. Ei oo kuulunu mitään. Soitin ja sanottiin että tänään ja huomenna lähettelevät kutsuja mutta en tajunnu kysyä mikä on pisteraja!!! Jos joku tämän tiedon kysyy niin jaa tänne :)


      • Pffft

        Minuakin kovasti kiinnostaa - jostain luin että aikaisintaan huomenna perjantaina tulisi ensimmäisiä kutsuja. Mikä ala ja onko päivä/monimuoto?


      • Minätääällä
        RaaaaaastavaOdotus kirjoitti:

        Itse hain Jamk:n monimuoto-toimintaterapiaa opiskelemaan. Ei oo kuulunu mitään. Soitin ja sanottiin että tänään ja huomenna lähettelevät kutsuja mutta en tajunnu kysyä mikä on pisteraja!!! Jos joku tämän tiedon kysyy niin jaa tänne :)

        Paljonko sait pisteitä esivalinnasta? :) täälläkin yks joka haki toimintaterapeutiksi jokaiseen mahdolliseen paikkaan muttei taida pisteet riittää 😬 pahoin pelkään että on ylitöissä 50p rajat...


      • RaaaaaaastavaOdotus
        Minätääällä kirjoitti:

        Paljonko sait pisteitä esivalinnasta? :) täälläkin yks joka haki toimintaterapeutiksi jokaiseen mahdolliseen paikkaan muttei taida pisteet riittää 😬 pahoin pelkään että on ylitöissä 50p rajat...

        50 pistettä sain ja en tiiä riittääkö yhtään mihinkään.. Mites sinä? :)


      • malttamaton21

        Onko Jamkin sivuilla chattia, josta vois kysyä..🤔


      • Minätääällä
        RaaaaaaastavaOdotus kirjoitti:

        50 pistettä sain ja en tiiä riittääkö yhtään mihinkään.. Mites sinä? :)

        No vaan 46,4 :( kiva tekstin syöttö "ylitöissä" 😂


      • RaaaaastavaOdotus
        Minätääällä kirjoitti:

        No vaan 46,4 :( kiva tekstin syöttö "ylitöissä" 😂

        Ei heitetä kirvestä kaivoon ennen kuin tiedetään! ;) Tiedätkö paljon pisteraja on ollut viime vuonna?


      • Minätääällä
        RaaaaastavaOdotus kirjoitti:

        Ei heitetä kirvestä kaivoon ennen kuin tiedetään! ;) Tiedätkö paljon pisteraja on ollut viime vuonna?

        No en ! Ja kun ollut eri maksimit ni en oo jaksanu laskee ja tosissaan hain myös turkuun, helsinkiin ja ouluun. Mietin vaan et onko oikeesti niin ettei niille tuu mitään ilmoitusta jotka ei pääse mihkään valintakokeisiin?


      • RaaaastavaOdotus
        Minätääällä kirjoitti:

        No en ! Ja kun ollut eri maksimit ni en oo jaksanu laskee ja tosissaan hain myös turkuun, helsinkiin ja ouluun. Mietin vaan et onko oikeesti niin ettei niille tuu mitään ilmoitusta jotka ei pääse mihkään valintakokeisiin?

        Itse ymmärsin niin että vain valituille ilmoitetaan.


      • Kutsutlähteneet

        Jamk toimintaterapian monimuotoon napsahti kutsu, ennakko pisteitä 58


      • Toimintaterapeutiksi
        Minätääällä kirjoitti:

        Paljonko sait pisteitä esivalinnasta? :) täälläkin yks joka haki toimintaterapeutiksi jokaiseen mahdolliseen paikkaan muttei taida pisteet riittää 😬 pahoin pelkään että on ylitöissä 50p rajat...

        Mä hain hain hki, tku ja jkl toimintaterapeutks päivätoteutuksee ja sain 59p, kertokaa jos tulee kutsuja niihin 😱


      • malttamaton21

        mulle tuli jamkista toimintaterapeutin kokeisiin kutsu😊


      • Toimintaterapeutiksi
        malttamaton21 kirjoitti:

        mulle tuli jamkista toimintaterapeutin kokeisiin kutsu😊

        Päivä vai monimuotoo?


    • Jännittää

      Onks samkista kuulunu (pori, sosionomi) ?

      • Porilainen12

        Odottelen myös poriin sh kutsua, tosin en tiedä riittääkö pisteet...


      • Vierailija1234
        Porilainen12 kirjoitti:

        Odottelen myös poriin sh kutsua, tosin en tiedä riittääkö pisteet...

        Paljon sait pisteitä? Odottelen myös samkiin kutsua !


      • Porilainen12
        Vierailija1234 kirjoitti:

        Paljon sait pisteitä? Odottelen myös samkiin kutsua !

        42,2 pistettä... Viimevuoden pisterajalla pitäs päästä ainakin kokeisiin mutten tänä vuonna tiedä kyllä :(


      • Vierailija1234

        Hain samkiin ja pisteitä tuli 44.9, pääsykoe kutsu tuli kuitenkin Tamkiin joka oli vasta kolmas vaihtoehto.. eli tarkottaakohan että samkiin oli korkeempi pisteraja kun tamkiin🤔


      • Porilainen12
        Vierailija1234 kirjoitti:

        Hain samkiin ja pisteitä tuli 44.9, pääsykoe kutsu tuli kuitenkin Tamkiin joka oli vasta kolmas vaihtoehto.. eli tarkottaakohan että samkiin oli korkeempi pisteraja kun tamkiin🤔

        Saattaa olla, jostain samkin sivuilta kattelin kanssa että kutsut tulevat vasta noin viikkoa ennen pääsykoetta?


      • Vierailija1234
        Porilainen12 kirjoitti:

        Saattaa olla, jostain samkin sivuilta kattelin kanssa että kutsut tulevat vasta noin viikkoa ennen pääsykoetta?

        Nii.. Haluaisin vaan tietää pisterajat sinne..


      • vierailija5
        Vierailija1234 kirjoitti:

        Hain samkiin ja pisteitä tuli 44.9, pääsykoe kutsu tuli kuitenkin Tamkiin joka oli vasta kolmas vaihtoehto.. eli tarkottaakohan että samkiin oli korkeempi pisteraja kun tamkiin🤔

        TAMKhan ei ole valintakoeyhteistyössä ilmeisesti. Joten mikäli pisteet riittää myös ensimmäiseen ja toiseen hakuvaihtoehtoon, saat niistä oman kutsun myös. Tämä siis mun käsitys :)


      • Vierailija1234
        vierailija5 kirjoitti:

        TAMKhan ei ole valintakoeyhteistyössä ilmeisesti. Joten mikäli pisteet riittää myös ensimmäiseen ja toiseen hakuvaihtoehtoon, saat niistä oman kutsun myös. Tämä siis mun käsitys :)

        Ahaaa kiitos tiedosta! :)


    • PM14

      Onko tullut kutsui Hamk, Laurea (tikkurila), Lamk ja Metropolia sosionomiksi?

      • Eveliinaw

        Lamkin sivuilla ainakin lukee et vasta 15.5 alkaen lähtee kutsu, en tiiä tuleeko spostiin vai kirjeenä.


    • Mävaajee

      Noh, mitä luulette, riittääkö 56.4 pisteet Metropoliaan kätilö, terveydenhoitaja tai sairaanhoitaja koulutuste valintakoekutsuihi? 🙊

      • Odottavanaikaonpitkä

        Varmasti riittää!! :D


      • Mävaajee

        Odottavan aika todellaki on pitkä, en kestä tätä epätietoisuutta ja odotusta 😭😀


      • Mävaajee

        Odottavan aika todellaki on pitkä, en kestä tätä epätietosuutta ja odotusta 😭😀


    • TuttuYllyttiHakemaan

      TAMK sh monimuoto, kutsu tuli aamulla s-postiin, sain 51,2 pistettä.

    • Plöplö

      Eikös kutsut tule valintaryhmittäin eli 1 ryhmässä on sh, th, kätilö yms. Sosionomi tais olla vasta 4 ryhmässä joten kutsutkin tulee vähä myöhemmin heille? Vai olenko käsittänyt väärin 😂

    • Mävaajee

      No ois aikasemmi pitäny tajuu soittaa hakijapalveluu 😀 soitin siis Metropoliaan ja sieltä sanottiin, et todennäkösemmin valintakoekutsut Metropoliaa hakeville lähetetään viikkoa ennen valintakoetta eli mun kohdalla 29.5 eteenpäi oleval viikolla. Ja hain siis 1. Kätilö 2. Terveydenhoitaja 3. Sairaanhoitaja.

    • Odottavanaikaonpitkä

      Sain TAMK kätilöksi kutsun😍

      • Kätilö56p

        Onnittelut! Minullekin kilahti kutsu s.postiin! 😍😍


      • Odottavanaikaonpitkä

        Kiitos ja onnittelut myös sinne!😍 Tiiäkkö yhtään millainen pääsykoe on? Sähköinen ja kaksiosainen mutta minkälaista sisältöä?🤔


      • Kätilö56p
        Odottavanaikaonpitkä kirjoitti:

        Kiitos ja onnittelut myös sinne!😍 Tiiäkkö yhtään millainen pääsykoe on? Sähköinen ja kaksiosainen mutta minkälaista sisältöä?🤔

        Sitä samaa olen pohtinut!🤔 Jonkunlainen matematiikan osio varmaankin odotettavissa. Voisko siinä olla myös kysymyksiä mitä odottais jossain haastattelussa olevan et miksi haluaa kätilöksi tms.. mut sit mietin et miten ne pisteyttäis jokaisen yksilölliset vastaukset et onko pakko olla vaan jotain monivalintakyssäreitä.. Onko kukaan täällä ennen ollu tamkin sähköisessä valintakokeessa? Mitä siellä on edessä 🙈🙈


      • Odottavanaikaonpitkä
        Kätilö56p kirjoitti:

        Sitä samaa olen pohtinut!🤔 Jonkunlainen matematiikan osio varmaankin odotettavissa. Voisko siinä olla myös kysymyksiä mitä odottais jossain haastattelussa olevan et miksi haluaa kätilöksi tms.. mut sit mietin et miten ne pisteyttäis jokaisen yksilölliset vastaukset et onko pakko olla vaan jotain monivalintakyssäreitä.. Onko kukaan täällä ennen ollu tamkin sähköisessä valintakokeessa? Mitä siellä on edessä 🙈🙈

        Mutta mietin myös ettei se voi olla pelkkää perus matikkaa, kemiaa, äikkää ja enkkua koska näissä kokeissa pitäis katsoa se alalle sopivuus. Jo hoitajana toivon että siellä on esim psykologisia testejä yms millä karsitaan alalle sopimattomat... Koska karu totuus on se että vaikka kuinka on hyvä koulussa ja saa kiitettäviä arvosanoja niin jossei ole hoitajaksi niin ei ole, karu mutta tärkeä totuus🤔


    • Zoza

      Soitin Metropolian ja laurean hakijapalveluihin, ja sieltä sai ympäripyöreän vastauksen, jossa viitattiin kutsujen lähtevät viimeistään sinä päivänä, kuten noiden koulujen nettisivuillakin lukee, eli Laurea 20-21 viikot ja Metropolia viikkoa ennen koetta, eli 29.5. Yritin kysellä, että mites kun aiempina vuosina on tullut suurinpiirtein parin päivän viiveellä muista kouluista, niin sanoi että pyritään toki lähettämään aiemmin. Ts voi hyvin olla että huomenna tai maanantaina, mutta eivät nyt vaan halua sanoa sitä, koska jos tulee mutkia matkaan, niin ihmiset ei sinne soittelisi:) Molemmista kouluista kyllä sanottiin että sh linjalle ei pisteet ole vielä edes laskettuna.

      • Mävaajee

        Tiedätkö mitään Metropolian kätilö tai terveydenhoitaja pisterajoista?


    • Alanvaihtajako

      Tamkin eh monimuotoon tuli 58.8 pisteellä kutsu

    • Jännittäjä

      Tamk sh päivätoteutus sekä Tamk bioanalyytikko päivätoteutus tuli kutsu tänää, esivalinnasta sain 62,1 pistettä

      • Whereisthefood

        Onko joku saanut kutsun jo tamk sosionomi päivätoteutus 😫


      • Gllhn
        Whereisthefood kirjoitti:

        Onko joku saanut kutsun jo tamk sosionomi päivätoteutus 😫

        En ole saanut


    • Tamk2k17

      Tamk fyssariksi pääsykoekutsu ja esivalinnasta 56,5 :)

      • Mansestapaikkaaodottelen

        Mulla oli 57,9pst, mutta ei ole vielä tullut kutsua..? TAMK ja fysioterapeutti päivätoteutus.


      • itken

        mulla 52,7p, ei taida kutsua tulla :(


    • Hätähousu2017

      Entä onko kukaan hakenut forssaan sairaanhoitajaksi? Kaverini haki, onko tullut kutsuja? Itse hain sosionomiksi tre, metropolia, turku, jyväskylä ja vaasa. Jännittää... sain 47.3p..

    • DiakHelsinki

      DIAK lähettää kutsut ensi viikolla. Chatissa sain tietää, että sosionomin valintakoe kutsu tulee jos pisteet 44,5 ylöspäin:)

    • Savoniatoiveissa

      Huuui saisikohan huokaista, Savoniaan eh ekana valintana ja pinnoja esivalinnasta 52.7.. On ollut ainakin aiemmin reippaasti alemmat rajat kuin TAMK:iin niin... 😬 Eihän tätä jännitystä kestä, varsinkaan jos ensi viikolle joutuu piinassa elämään!

      • Valitettavantietämätön

        Ei kyllä uskalla huokaista ainakaan vielä, itse en kyllä elä missään toivossa 😂 Oli myös tosiaan ykkösenä Savonia eh ja pisteitä tuli se 52,4, toivottavasti edes sitten sh😔🤷🏼‍♀️


    • nellihrkekfkfkkdjdbxnxn

      SAMKiin fysioterapeutin pääsykoekutsu kilahti äsken sähköpostiin, 58 pistettä sain esivalintakokeesta. :)

      • poriinmyöshakenut

        haitko mihinkään muihin kaupunkeihin? itse hain myös turkuun ja toivon kun porista ei ole kuulunut että pisteet riittäisivät siten turun pääsykokeisiin. tampereelta onneksi tipahti sh kutsu :)


      • Tyttösalosta

        Itse sain myös kutsun samkiin fyssariks! Varsinaista valintakoetta odotellessa...


    • Sekasinn

      Tietääks kukaan hamkin ja Porin AMK pisterajoja sh ? Ja sosionomiks ?

      • Vierailija1234

        Kiinnostaa myös Samk sh!


    • kysymusds

      oliko paljon luettavaa ennakkotehtävään?

    • Jiipajaapa

      Lapin amkin sivuilta löyty jo pisterajatloppuunmyyty. Kutsuista en tiedä ole onko tullu. Mulla nääs jäi valintakoe sitte vittu 0,1 pisteen päähän....

      • Väärinpä

        Missä näet? Ei löydy ku kevään 2016 pisterajat.


      • Jiipajaap

      • Jiipajaap

        HFuck hups oot oikeessa. Lukutaito ois näköjää paikallaa


      • Suuhyg

      • Fys

        Mulle ainakin lapin amk fysioterapeuttiin kutsu tuli tänään. Toki voi olla et kaikille ei tuu samaan aikaan.


      • vierailijavaan

    • Zoza

      Hei, Chattasin myös DIAKin hakijapalveluun kanssa ja kertoivat että kutsut lähtevät ensi viikolla, ja alin pistemäärä on 35,9, jolla voi saada kutsun valintakokeeseen sairaanhoitajaksi helsinkiin :) Mulla oli 54 pointsia, joten tähän kolmosvaihtoehtoon ainakin pääsen sitten. Olen onnellinen:)

      • Jepjuu

        Tamkkiin sosionomiksi tuli kutsu ja 68 pistettä sain:)


      • whereisthefood

        Mulle ei oo kolahtanu vielä spostiin joten luultavasti ei oo tulossakaan 😢😭


      • Pieleenmeni

        Hgin Diak sosionomi-päivämonimuoto amk alin pisteraja 44,5. Soitin tänään sinne. Ensi vkolla lähettävät pääsykoekutsut.


      • Enjaksaodottaa

        Toi 35,9 oli päiväopiskeluihin? Mulla kans kolmosvaihtoehtona, mut monimuotona. Tohon ainakin riittäis pisteet, mutta mutta...kuinkahan monimuotoon.. :D


    • Vierasgkl

      Sosionomin alin pistemäärä on 44,5, jolla voi saada kutsun valintakokeeseen. Sairaanhoidossa 35,9.
      DIAKissa sanottiin.

      • LaureAestenomiksi

        Onko joku saanut kutsua estenomiksi?


      • Soss
        LaureAestenomiksi kirjoitti:

        Onko joku saanut kutsua estenomiksi?

        16.5 tulee pisterajat! 😱 En jaksais yhtään enää odottaa...


    • Zoza

      Toki mietin tota Diakia ja sairaanhoitajan 35,9 pisteen raja vielä, että Diakissa alkaa Helsingissä sekä tavallinen sh koulutus että Diakoninen sh koulutus, ja tod näk toi 35,9 pistettä on siihen diakoniseen koulutukseen raja, koska esim viime keväänä se raja oli 6 pistettä alempi kuin tavallinen sh raja. Ts jos hait vain tavalliseen sh koulutukseen Diakiin, voi pisteraja olla korkeampi.

    • Välivuosikotaas

      Onko tietoa Tamk:in sosionomin ja röntgenhoitajan alimmista pisteistä?

      • Tfg

        Sain kutsun röntgenhoitajan pääsykokeisiin. Pisteitä 54


    • Jamksh

      Tietääkö kukaan Jamkista?!

    • Infoakaipaan

      Onko oamk pisteitä tiedossa, etenkin Oulaisten sh monimuoto?

      • Pffft

        Laitoin tänään s-postikyselyä juurikin tämän koulutuksen pisterajasta.. vielä eivät ole vastanneet.


      • Pffft

        Nyt tuli vastaus, vielä ei ole pisterajoja tiedossa - kutsut lähtevät todnäk. huomenna.


      • Tsaaar

    • RaaaastavaOdotusOhi

      Jamk. Toimintaterapian monimuoto-opiskelu. 50p sain esivalinnasta ja just tuli kutsu pääsykokeisiin :) Onnea kaikille odotuksessa!

    • saimiaaan

      Lappeenrannan pisterajat julkaistu! Huomenna viimeistään lähettää kutsut, joten sosionomiksi pitäisi kutsu tulla :)

      • Eikestä

        Mistä löytyy pisterajat? 😰


      • Eikestä

        Kiitos! Sosionomi pääsykokeisiin ei pisteet riittänyt, mutta sh olis pääsykoekutsu tulossa!!! Jipii! 👏🏼


    • Voiapua

      Jamkin pisterajoja minäkin kaipailen. Hain myös toimintaterapian monimuotoon, pisteitä 42. Ei ole sähköpostia tullut, eli haaveen saa nyt vissiin haudata? Ainakin tältä vuodelta :(

    • Välivuosikotaas

      Miksei tamk oo julkaissu pisterajojaan? Vai onko joku löytänyt?

    • Maansamyynyt

      Onko kukaan tietonen lamkin sosionomin pääsykoerajoista tai ollut yhteydessä sinne? Infoilkaa jos tiiätte jotakin:)

    • Koepaikansaanut

      Hei mitenkäs tämä menee... Jos osallistun ns. alemman hakutoiveen kokeeseen, kilpailenko silloin vain ylemmän hakutoiveen varasijoista vai ovatko kokeet tasa-arvossa keskenään? Eli jos suoriudun alemmalla hakutasolla upeasti, voinko syrjäyttää jonkun ylemmän hakutoiveen kokeessa olevan? 😀

      • Myöskinkoepaikansaanut

        Pisteet menevät sellaisenaan kaikkiin koulutuksiin, joihin olet hakenut ja jotka ovat valintakoeyhteistyössä. Täysin pistejärjetyksessä siis menevät, eli jos olet oikeutettu pisteiden puolesta ylemmän hakutoiveen opiskelupaikkaan niin sinne pääset, et varasijalle. Hakutoivejärjestyksellä on merkitystä sitten tasapistetilanteessa.


    • jokojokoo

      Vamkin pisteitä odotellessa..

    • JamkToimintaterapia

      Soiton juuri JAMKiin, siellä TOIMINTATERAPIAN päivätoteutuksen raja 52,9 pistettä. FYSIOTERAPIAN päivätoteutuksen raja 53,9 p.

      • JamkToimintaterapia

        Itse en päässyt siis 49,7 pisteellä Jamkin kokeeseen, mutta sanoivat puhelimessa, että OAMKilla on ilmeisesti pisteraja alempana. Sinne siis, toivottavasti! Huomenna pitäisi tulla sähköpostia. Ja siis vaikka en JAMK valintakokeeseen päässytkään, on mulla edelleen mahdollisuus päästä sinne kouluun, jos saan valintakoekutsun jostain muusta hakemastani koulusta. Ja jos siis onnistun valintakokeessa :D


    • Jänskättää

      Onko kellään tietoa xamkiin sh pisterajoista? 😬

      • Jänskättää

        Hätähousu kun olin niin soitin hakijapalveluun niin xamkiin pisterajat julkaistaan huomenna 🙈


      • Ehkäpäehkäpäjoojoo

        Eli siis Xamk ei ole vielä lähettänyt sh tai sosionomikutsuja? :o


      • Jänskättää

        Nyt tuli kutsu xamkiin sh päivä. Itellä pisteitä huimat 38 ja risat 👍


    • Eitainnutullamittaa

      Onko Oamk:lta kuulunu mitään?

      • JamkToimintaterapia

        Sain itse esivalinnasta 49,7p ja sanottiin puhelimessa, että pitäisi tulla kutsu oamk toimintaterapian päivätoteutukseen. Laitoinkin tästä infoa jo aiemmin


      • Vierasb

        Tuleeko kutsut tänään vai huomenna?


      • Toimintaterapia
        JamkToimintaterapia kirjoitti:

        Sain itse esivalinnasta 49,7p ja sanottiin puhelimessa, että pitäisi tulla kutsu oamk toimintaterapian päivätoteutukseen. Laitoinkin tästä infoa jo aiemmin

        sain itse 42,4 onkohan mitään mahdollisuutta saada kutsua?


      • Ihmettelijä123456

        Ai tänä vuonna oamkin toimintaterapiaan riittää alle 50 pistettä, kun viime vuonna 69. Ohhoh!


      • JamkToimintaterapia
        Toimintaterapia kirjoitti:

        sain itse 42,4 onkohan mitään mahdollisuutta saada kutsua?

        Jos olet hakenut myös muualle ja esivalintapisteet sinne riittävät :)


      • JamkToimintaterapia
        Ihmettelijä123456 kirjoitti:

        Ai tänä vuonna oamkin toimintaterapiaan riittää alle 50 pistettä, kun viime vuonna 69. Ohhoh!

        Viime keväänä oli ylin pistemäärä eri, 116 pistettä!


    • Jänskääääääää

      Tietääkö joku JAMK / SOSIONOMI pisterajaa?

    • Pffft

      Meiliä JAMK-hakijapalvelusta: "Viimeisiä valintakoeajojen tarkistuksia suoritetaan vielä näissä (kuntoutuksen ohj., sh monimuoto) tutkinto-ohjelmissa ja todennäköisesti huomenna pystytään kutsuja toimittamaan valintakoeisiin valituille.

      Julkaisemme myös omat alimmat pisterajat nettisivuillamme sosiaali- ja terveysalan tutkinnoista kunhan ne lopullisesti varmistuvat ja ennätetään sivuille päivittää. "

      Eli odotus jatkuu vielä huomiseen 😰😬

    • pöppöö

      Joo jos on tietoa JAMKin sosionomi monimuoto&päivätoteutuksesta niin kertokaa! tai soittakaa joku sinne :D

      • Kärsimätönkö

        Täällä myös odotellaan Jamkin sosionomi alan alimpia pisteitä! Itellä 54,3 joten saapa nähdä


      • pöppöö
        Kärsimätönkö kirjoitti:

        Täällä myös odotellaan Jamkin sosionomi alan alimpia pisteitä! Itellä 54,3 joten saapa nähdä

        itellä 49.9. hain ensisijaisesti monimuotoon. Tiukille taitaa mennä pääseekö eteenpäin..


      • Soteli

        47,6p tuli mulle kutsu sosionomi monimuotoon


    • Sukkanäätä

      Kutsu TAMKiin tuli tännekin. Bioanalyytikoksi. Saa nähdä miten käy...

      • Orava1234

        Paljonko tarvi et pääsi tamkin bioanalyytikkopääsykokeeseen?


      • Sukkanäätä

        52,4 oli meitsillä. Rajoista ei mitään tietoa...


    • Piude88

      Itse sain esivalintakokeesta 55.1p. ja kutsu tuli JAMKin toimintaterapian monimuoto koulutuksen valintakokeeseen :) hiphei! Hyvältä tuntuu kun viime vuonna karsiuduin jo tässä vaiheessa kelkasta. Tietääkö kukaan minkälainen se kirjallinen koe on?

      • Toimintaaah

        Mietin samaa. Ja millainen ryhmätilanne on ollut aiemmin pääsykokeissa?


      • Nallekarkki11

        Toissa vuonna oli toimintaterapian pääsykokeissa jamkissa, ryhmätilanne kesti n.25 min ja sen aikana annettiin kolme aihetta joista keskusteltiin :)
        Kirjallisissa taas oli vähän kaikenlaista; laskuja, lyhyt essee, hahmotustehtäviä sekä "mikä on puuttuva kuvio" tehtäviä! Nuo ainakin itsellä jäi mieleen. Sitten tietenkin lisäksi oli yksityishaastattelu jossa oli omasta mielestä opettaja ja jonkunlainen psykologi? :D toivottavasti on edes jotain apua. Mutta onnea kokeisiin :)!


      • Piude88

        Minkälaisia ne laskutehtävät oli?


      • Keskus-telu
        Nallekarkki11 kirjoitti:

        Toissa vuonna oli toimintaterapian pääsykokeissa jamkissa, ryhmätilanne kesti n.25 min ja sen aikana annettiin kolme aihetta joista keskusteltiin :)
        Kirjallisissa taas oli vähän kaikenlaista; laskuja, lyhyt essee, hahmotustehtäviä sekä "mikä on puuttuva kuvio" tehtäviä! Nuo ainakin itsellä jäi mieleen. Sitten tietenkin lisäksi oli yksityishaastattelu jossa oli omasta mielestä opettaja ja jonkunlainen psykologi? :D toivottavasti on edes jotain apua. Mutta onnea kokeisiin :)!

        Muistatko mitä aiheita keskustelussa oli?


      • malttamaton21

        minkälaisia ne laskut oli?


      • Laskutkiinnostaa

        Muakin kiinnostaa laskut. Ilmeisesti laskinta ei kuitenkaan tarvita...?


      • Nallekarkki11

        Laskuja taisi olla silloin vaan 2 tai 3 eli niistä ei kannata ottaa stressiä! Sanallisia tehtäviä olivat, mutta aikalailla verrattavissa peruskoulun matikkaan...

        Keskustelun aiheet tuolloin nostettiin sattumanvaraisesti purkista jossa aiheita oli. Itse muistan ainakin, että keskusteltiin siitä kuinka varhaisessa vaiheessa aloitettu toimintaterapia vaikuttaa lapsen/nuoren kehitykseen yms :) Sen verran aikaa tuosta kuitenkin on etten siitä jännitys tilanteessa muuta muista :D Tosin itse olen ymmärtänyt, että keskustelu tilanteissa katsotaan lähinnä vuorovaikutustaitoja ja sitä kuinka antaa muille puheenvuoroa tai kuuntelee.


    • Moivaanmoi1

      Mites noi Turun AMKin valintakoekutsut lähetetää, onko kukaa saanu?

      • Suuhyg

        Koulun sivuilla lukee, "kutsut lähetetään / tiedot julkaistaan nettisivuilla 12.5.2017."


      • Yrittänyttäeilaiteta

        Soitin niille tänään ja ympäripyöreitä vastauksia vaan tuli. Kyselin verkkopohjaisesta sosionomilinjasta, mutta hullua hurskaammaksi en puhelusta tullut.


      • pettynyyyyyt

        Paljonko sait pisteitä? Itse sain 41,6 eli en usko että kutsua tulee :( ja siis juuri verkko-opintoihin hain!


    • jokuvaanyksi

      Onko kukaan saanut kutsua Hamk:in sosionomi monimuotokoulutukseen? Entäs pisterajat sinne, tietääkö kukaan?

    • Minävaineikäkukaanmuu

      Liikunnanohjaajaksi hakijota? Onko napsahdellut kutsua s.postiin??

      • Liikunnanohjaajaksi

        Ei ole kutsua vielä näkynyt 😁


      • weerraw

        Kutsu tuli Kajaaniin, 41,6p.


    • Ehkäparempijosenpääse

      Huoh, täytyy sanoa, että, jos kutsua ei tule sosionomipuolelle, niin opiskelen suosiolla avoimessa yliopistossa avointa väylää pitkin itseni sosiaalitieteisiin :D Sen verran pisti ärsyttämään.

    • Hakija1234

      Tietääkö joku Xamkin pisterajoja? Sairaanhoito ja sosionomi? Onko kukaan saanut sieltä kutsua?

      • Jänskättää

        Soitin sinne ja kerrottiin että ne julkastaan huomenna eli perjantaina


      • Hakija1234
        Jänskättää kirjoitti:

        Soitin sinne ja kerrottiin että ne julkastaan huomenna eli perjantaina

        Okei. Huomenna on sit jännät paikat!


    • Vautsivauuuuu

      Kutsu tuli Xamkista monimuoto fyssariin 😊! Onnea kaikille pääsykokeisiin!

    • Saisinpa

      Onko tamk sosionomikutsut jo lähetetty?

      • Uobi

        Ei ole näkynyt, mutta voi olla ettei tänne tulekaan. :D


    • fysioterapeutiksihakeva

      Kutsu tuli lapin amk fysioterapiaan😊!

      • jännittää

        Millä pisteillä sait kutsun? :)


      • Eihätää

        Jos oot saanu yli 40 pistettä nii sit ainaki pääset lapin amk kokeeseen! :)


      • jännittää
        Eihätää kirjoitti:

        Jos oot saanu yli 40 pistettä nii sit ainaki pääset lapin amk kokeeseen! :)

        Pisteitä 51 ja Oulu ois ekana ja sit lamk, onko pisterajoista tietoa? Vielä ei oo tullu kutsuja..


    • heiheiheiyy

      Onko kotkaan tullu ensihoitajaks kutsuu kellekkään?

      • sossu

        Ei ole ainakaan sosionomiksi tullu.. Näkeekö jostain kotkan aiempia rajoja millä päässy kokeeseen?


    • tyhmy

      Siis oliko tänä vuonna kertoimia ollenkaan käytössä?

      • Elieiole

        Sähköpostissahan sanottiin, että maksimipisteet oli 80. 😬


    • Heiiiii

      Onko savonian röntgenhoitaja kutsut tullu jo?

      • Pääsisinpä

        Savonian sivuilla lukee, että kutsut lähetetään sähköpostitse aikaisintaan 12.5.2017. Oottelen sinne itsekin kutsua, mutta vaan sh.


    • Heeeyyyyy

      Tietääkö kukaan karelian amk pisterajoista?????

    • Pt88

      Huomenna aikaisintaan ilmoittaa Karelia amk

    • mirjamie

      Tuleeko Karelian kutsut vasta huomenna?

    • mirjamie

      Millaisia pisteitä teillä Karelian sosionomiksi?

      • Pt88

        Täällä 55,7. Toivottavasti kutsu tulisi


    • Tyhmyyyys

      Pääseeköhän 22 pisteella mihinkään??

      • Joopajoolol

        Tuskinpa


      • Pffft

        Riippuu täysin siitä mihin hait. Joihinkin kouluihin kutsutaan kaikki hakijat, joihinkin pääsee valintakokeisiin aivan mitättömilläkin pisteillä. Ei pidä kirvestä heittää kaivoon, kutsuja laitellaan vielä varmaan ensiviikollakin.


    • Lukelook

      Sain pääsykoekutsun JAMKin fysioterapian monimuotoon. Pisteitä esivalintakokeesta vain 48,6 pistettä. Olen positiivisesti yllättynyt!!!

      • Fjdöddv

        Tiedäkkö mikä oli pisteraja?


    • pettynyyyyyt

      Onko kukaan hakenut turkuun sosionomin verkko-opintoihin? Mitä pisteitä saitte? Itse sain 41,6 eli ei taida kutsua tulla :( :(

      • Yrittänyttäeilaiteta

        Mää hai turkuun sosionomin verkko-opintoihin myös ja pisteitä tuli vaatimattomat 36,1. että paremmat tsänssit sulla on :D


      • Turkuunsosionomi

        Hain myös tonne verkko-opintoihin ja sain pisteitä 65,5. Uskon, että pääsykoekutsu tulee, mutta sisään otetaan tänä keväänä vain puolet viime vuotisesta ja hakijoita todennäköisesti on silti ainakin yhtä paljon. En myöskään kuulu ensikertalaiskiintiöön, joten vähän turhan tiukkaa tekee.


    • allahuakbarrr

      pääsisköhän 59 pisteellä savoniaan eh-pääsykokeisiin?

      • Turunamk

        No helposti! Mulla samat pisteet. Tamkiinkin pääsisit, ja siellä taitaa olla Metropolian ohella korkeimmat pisterajat. Vähän luulen että tänä keväänä näillä pisteillä tulis kutsu mihin vaan 😅


      • Apuasos

        Mikä tää on?


    • sotelikoenyt

      Ilmotelkaa mites xamkin eh pisteitten käy

    • jiihaaaaa

      pisteillä 50,1 kutsu fysioterapeutin monimuototeutuksen valintakokeeseen JAMKiin :) Vaikka olikin vasta kolmantena vaihtoehtona, oon supertyytyväinen!:)

      • jiihaaaaaa

        vaikka kylläkin pakko myöntää että harmittaa, kun jäi vain muutamasta pisteestä kiinni että olisin päässyt päivätoteutuksen valintakokeisiin...


      • Jepsulleen

        Paljonko sinne oli raja?


    • jännittää

      Onko joku hakenut SeamkIin sosinomiksi? Mitkä pisteet saitte? Kutsuja ei ole kai vielä lähetetty?

      • Jokopiantietoa

        Mä hain Seamkiin sairaanhoitajaks! Tänään aikasintaan lähetetään kutsuja ainakin sh-hakijoille!. :) Jännittää!! En oo löytänyt edellisvuoden rajoja ollenkaan... :/
        Paljonko sait pisteitä? Mulla on 52,1.


      • Random61718
        Jokopiantietoa kirjoitti:

        Mä hain Seamkiin sairaanhoitajaks! Tänään aikasintaan lähetetään kutsuja ainakin sh-hakijoille!. :) Jännittää!! En oo löytänyt edellisvuoden rajoja ollenkaan... :/
        Paljonko sait pisteitä? Mulla on 52,1.

        Mulla täysin sama pistemäärä ja hain kans Seamkiin sairaanhoitajaks :)


      • Hupsisakka

        Minä hain seamk sosionomiksi ja sain pisteitä 44,3. Pelkäämpä pahoin, että jatkoon ei mahiksia.


    • Dais

      Luuletteko että 50 pisteellä pääsee hamkiin sosionomiksi?

    • Sekasinn

      Onkos tänään kellään uutta tietoa ? HAMKin sairaanhoidosta ja sosionomista samaten Porin Satakunnasta myös sairaanhoitaja ja sosionomin pisterajoja ? ☺️☺️

      • Samlabox

        Täälläkin ootellaan Samkin kutsuja sosionomi ja sh. Uskon kyllä omien pisteiden (60,3) riittävän, mutta silti tää odottelu on tuskaista :D


    • Eijaksaodotttttaaaa

      EI jaksais odottaa!! Monelta se Xamk julkaisee?? 😩

      • Hakija1234

        No niinpä...


    • SendHelp

      Kuumeisesti odottelen tietoja JAMK sosionomi monimuoto ja päivätoteutuksesta 😬

    • Ahdistusmöykky

      Millonkohan Turun AMK ilmoittaa ne pisterajat ja mihinköhä ne tulee.. heidän oman sivun ajankohtaisiin ? Ja pieni paniikki päällä!

      • Pääsisinpä

        No niinpä! Ei malta odottaa...


      • Mäkin täällä odottelen tuloksia...


    • Ehkäsittenkintoivoa

      Vaasan amk juuri lähetti sh kutsun!!

    • Sekasinn

      Vaasan AMK
      Sairaanhoitaja AMK: 30,9p
      Terveydenhoitaja AMK: 38,9p
      Sosionomi AMK: 37,2p

      • Vieläjaksaaodottaa

        Coolia! Olisin päässyt tänne :-) no harmi että en hakenut. Odottelen itse vielä tuloksia savoniaan ja oamk. Mielestäni niistä ei ole vielä kuulunut mitään? Korjatkaa jos olen väärässä!


      • voihanharmi

        Voih mulla ois kans pisteet riittänyt tonne, mut en voinu tonne hakea lisäks kun muutto ei kuulunut mahdollisuuksiin. :(


    • Ttttii

      Onko tamk röntgenhoitajat saanu jo kutsun????

      • Suuhyg

        Eilen ainakin olin lukevinani että oli saatu kutsuja sieltä!


      • Jepsulleen

        Eilen tuli ainakin mulle!


      • pöööl

        Mullekkin tuli eilen!


    • Olisinhalunnutkutsut

      Mikähän tamk th pisteraja oli?

      • Jepsulleen

        Joku 51-55 välillä!


      • 53.9p

        Muakin kiinnostaa..


      • 53.9p

        Mulle ei siis kutsua tullut, joten raja täytyy olla yli 53.9p.. :c


    • Soppali

      Onko mikään koulu lähettänyt vielä sosionomeille kutsuja? Kiinnostaisi pisterajat..

      • Sekasinn

        Vaasa on kun kirjoitin just ne pisterajat ja samaten DIAK.


    • Malttamatonjuujuuuuuu

      Kotkasta sanottiin, että julkaisevat sosionomien pisterajat vasta kutsujen lähettämisten jälkeen tänään jossain vaiheessa...

    • Kutsuaodotellessa

      Onko kellään avistuksia Oulun eh-pisteistä? Sain 53,6p ja vähän jännittää.

    • Enjaksaodottaa

      Missä nyt karelia viipyyy.... -.-

    • Pöppöö

      Jamkiin pääsin sosionomi monimuotoon 49.9 pisteellä

    • mirjamie

      Tuli sittenkin kutsu,vaikka pisteitä vain 41,3!!!!!!!!!
      Karelia,sosionomi...

    • jännittää

      JAMKin ja TAMKin pisterajat kiinnostaa, jos joku löytää ja viittii vaikka tänne vinkata sitten :)

      • Samoten

        Samoten tuli kutsu sosionomi kareliaan, pisteet myös 41,3😅 Jes!!!!!


    • Jihuuuuuuuu

      JAMK sosionomi päivätoteutukseen pisteillä 57,5! Tuleekohan kutsu siis myös monimuotototeutukseen kun hain sinnekin?

      • jojoojooo

        Mun tietääkseni kutsu tulee samalta alalta vain yhteen paikkaan


    • Sekasinn

      Lahden AMK
      Fysioterapeutti (AMK), päivätoteutus: 50,2 pistettä
      Sairaanhoitaja (AMK), päivätoteutus: 38,9 pistettä
      Sosionomi (AMK), päivätoteutus: 44,7 pistettä
      Sosionomi (AMK), monimuotototeutus: 44,5 pistettä

      • Eveliinaw

        Mistä tää tieto tullu?


    • Saimia

      Saimiaan tuli juuri sh kutsu!!

    • Pt88

      Kareliasta kutsu saatu sosionomi kokeeseen. Pisteitä 55,7 😊.. .

    • loikkari

      Tärkeä kysymys aikaisemmin hakeneille: jos hakee samaan kouluun, 1. vaihtoehtona fysioterapia, ja pääsee 2. vaihtoehtoon pääsykokeisiin (sekin soteli-ala), niin jos pärjää hyvin tuossa pääsykokeessa, niin voiko yhä päästä opiskelemaan YKKÖSvaihtoehtoonsa, eli tuohon fysioterapiaan?

      2. vaihtoehdon osiossa ei ole sitä liikuntaa tietenkään (sehän olisi vain fyssareilla), mutta voiko silti päästä fyssarin opintoihin kiinni pärjäämällä muissa osa-alueissa?

      • jännityskat

        Niissä on ne tietyt valintarymät, jotka lukee esim. opintopolussa, eli käytännössä voit. Ainakin mie ymmärsin niin


      • Toivoton11111

        Onko kellään tullut tamk bioanalyytikko kutsuja?


      • Suuhyg

    • Odottavanaikaonpitkä

      Kellään tullut kutsua Hämeenlinnaan tai Saloon?

    • Tintti42

      Onko kellään tietoa oulun pisterajoista? :)

    • Hamk

      Onko HAMKiin th hakijoita?? Mikä mahtaa olla pisteraja..

    • Sekasinn

      Soitin just nytten satakunnan AMK ja siellä sanottiin että tänään ne todennäköisesti lähetetään..
      Sosionomin on 40 ja sairaanhoitajan 33.9 alin pisterajat...

      • Stressipallero

        Olit yhteydessä Samk? Mihin itse hait Jan mitä pisteitä sait? Itse hain diakkiin sh ja diakoni sh monimuotoina ja viimeisenä oli samk sh päivätoteutus. Sain hulppeat 39.9 pistettä 😅


      • Sekasinn
        Stressipallero kirjoitti:

        Olit yhteydessä Samk? Mihin itse hait Jan mitä pisteitä sait? Itse hain diakkiin sh ja diakoni sh monimuotoina ja viimeisenä oli samk sh päivätoteutus. Sain hulppeat 39.9 pistettä 😅

        Juu soitin sinne, mut en oo vieläkään saanu mitään sp :( mulla oli ensimmäinen 3 sosionomi.. Hämeenlinna, Tampere ja Pori sit 3 seuraavaa sairaanhoitaja.. sama järjestys Hämeenlinnan, Tampere ja Pori Samk...
        Sain pisteitä 37,2 olin niin pettynyt et en pääse mihinkään... mutta ny ku näin noi pisteet niin odotan innolla kutsua 🙈🙈 en tiiä saanko kutsua ku SAMK on kuudes vaihtoehto ?


      • Stressipallero

        Okei! Sama homma et olin jo heittänyt hanskat tiskiin ja pieni toivonkipinä heräsi 😀 En kans tiedä kun itelki vast 3 vaihtoehto samk ni voi sit kaatuu siihe... mut toivos on hyvä elää 😂Peukut pystyy meille! 😘


      • Sekasinn
        Stressipallero kirjoitti:

        Okei! Sama homma et olin jo heittänyt hanskat tiskiin ja pieni toivonkipinä heräsi 😀 En kans tiedä kun itelki vast 3 vaihtoehto samk ni voi sit kaatuu siihe... mut toivos on hyvä elää 😂Peukut pystyy meille! 😘

        Onks sul tullu mitään kutsuu viä ?


      • Stressipallero
        Sekasinn kirjoitti:

        Onks sul tullu mitään kutsuu viä ?

        Ei 😭Ilmoina kyllä heti jos tulee!


      • Sekasinn
        Stressipallero kirjoitti:

        Ei 😭Ilmoina kyllä heti jos tulee!

        Voi meitä 😭😭😭


    • apuvaapuva

      TURKUUUUU!

      Turun AMK: joko kutsuja tullut? mikä linja ja millä pistein? :--)

      • Ahdistusmöykky

        Ei oo vielä mulle tullu ainakaan ja hain sosionomiksi 48.6 pisteet apua jännittää


      • Suuhyg

        Täällä ootellaan kans! Kutsun uskon tulevan (59p, suuhygienisti), pisterajat vaan kiinnostaa 😁


      • Santtumaaria

        ei vieläkään... :( Eh-monimuotoon hain pisteillä 52,7


      • apuvaapuva

        JEEEEESJEES!!!! Kutsu tuli! :) Bioanalyytikkokoulutus ja esivalintakoepisteet 41,5. Happy, happy!!!!!! :--) Oli 3. hakuvaihtoehto.


      • kätilö501

        kätilöksi tuli kutsu pisteillä 50,1 iloisesti yllättynyt!!


    • yyh

      35 pistettä, onkohan mitään mahkuja saada kutsua ouluun bioanalyytikoksi

      • Paniiiikkki

        Onkohan 39,7 pisteellä mitään mahiksia Turkuun toimintaterapian pääsykokeeseen...?


    • Jiipajaapa

      Lapin amk:sta tuli kutsu fyssarin pääsykokeeseen!!! Aika puulla päähän lyöty oon koska pisteitä tuli esivalinnasta tosiaan se 39,9 ja olin henkisesti valmistautunut että ei ole mitään mahkuja. Ilmeisesti alin pisteraja on tosiaan tosi alhainen ainakin Lapissa!!

    • Pääsinjeejeeee

      Poriin pääsee fyssarin pääsykokeisiin 48.2 pisteellä 😁

    • Eijaksaodotella

      Tietääkö kukaan laurean (tikkurila) tai metropolian pisterajoista? (Sosionomi)

      • Eipäriitäpointsit

        Laurea julkaisee alimmat pisterajat 16.5.


      • Eijaksaodotella

        Okei:)


    • sinappiset

      Jamk monimuoto sosionomi 47,6 ja Toimintaterapeutti 50,4
      11:00

      • Jepsulleen

        Haikko toimintaterapeutiks myös monimuotona vai päivätoteutuksena?


    • Sekasinn

      JAMK pisterajat päivä
      Sosionomi 52,7
      Sairaanhoitaja 46,5

      • mistänäkee

        Mistä näkee JAMK pisterajat????


    • Jjj___

      Onks TURUN amk tullut mitään? Ite hain salooon ja pisteit ois 40.4.... saa nähdä et riittääkö:/

      • Vieras568

        Soita ja kysy :) kerro sit täällä muillekin myös :)


      • Jjjjj__

        Soitin, kuulemma tänään pitäis tulla kutsut.. muuta eivät osaa sanoa vielä.


    • Yllättynyt

      Xamk kutsu ensihoitajan monimuoto pääsykokeisiin tuli... Yllätys kun pisteet oli mitä oli

      • tulevaamk

        Näkyykö jossain o Xamk pisterajat?


    • Santtumaaria

      Nyt tuli kutsu Turku AMK Eh monimuoto, pisteitä oli 52,7

    • Hakija1234

      Kutsu tuli Xamkiin sairaanhoito!

      • Jänskättää

        Onnea!Paljon sait pisteitä? Päivä vai monimuoto? 😊


    • minnämies

      Onko joku saanut kutsua Laureaan fyssariksi? Onkohan 48,6 pisteestä mihinkään?

      • Millavk

        Oottelen kans sieltä kutsua!


      • minnämies

        Millä pisteillä?


      • Fyssariksii

        Laurean kutsut tulee vasta viikoilla 20 ja 21, eli ens viikolla aikasintaan. Näin luki laurean sivuilla ainakin.


      • Odotellessa1

        Pisterajat laureasta tulee 16.5 ja kutsut vko 20 - 21


      • Millavk

        Mulla pisteitä 55,6


    • Wabina

      Just tuli kutsu XAMKiin terkkariks 👌🏼 Pisteitä miul oli esivalinnasta 34,3. Kiinnostavaa ois tietää mitkä pisterajat tuola on 🤔

    • Sekasinn

      HAMK

      Esivalintakokeen alimmat hyväksymispisteet hakukohteittain:

      •Sairaanhoitaja (AMK), päivätoteutus, Forssa: kaikki hakukelpoiset ja esivalintakokeeseen osallistuneet hakijat kutsutaan
      •Sairaanhoitaja (AMK); päivätoteutus, Hämeenlinna: 34 p.
      •Sosionomi (AMK), päivätoteutus: 39 p.
      •Terveydenhoitaja (AMK), päivätoteutus: 42,8 p
      •Sosionomi (AMK), monimuotototeutus: 43,4 p.
      •Sosionomi (AMK), monimuotototeutus (90 - 120 op): kaikki hakukohteen hakukelpoiset ja esivalintakokeeseen osallistuneet hakijat kutsutaan

      • HamkTerkka

        Heips! Mistä sait tietää nämä rajat? Mahtaako kutsut olla jo lähetetty? Itse en oo saanu vielä kutsua😬


      • HamkTerkka

        Ai nytpä löysinkin ne tuolta nettisivulta. Pisteeni riittäisi tuonne mutta kutsua ei ole vielä tullut. Onko muut saaneet vielä kutsua Hamkkiin?


      • Sossuksimm

      • Eltsu1111

        Onko kenelläkään tullut vielä kutsua Hamkin valintakokeeseen?


    • Valintakoeyhteistyöstä

      Osaisko joku kertoa, että onko vielä valintakokeen perusteella mahdollista päästä ylempään hakutoiveeseen opiskelemaan, vaikka esivalintapisteet ei sinne riittänyt, jos käy valintakokeessa saman alan alemman hakutoiveen paikassa ja em. koulut on valintakoeyhteistyössä?

      • Toimintaterapeutiksi

        Joo on mahollista!


    • loikkari

      Kiitos "suuhyg" - nimimerkille. Tuosta linkistäsi selvisi, ettei valinta ole mahdollista, sillä tämä minun 2. vaihtoehto ei kuulu tuohon 3-valintaryhmään. Kiitos selvennöksestä!

      • Suuhyg

        No voi hitsit! Tiedätkö siis jo, ettei fyssarin valintakokeeseen ole tulossa kutsua?


    • Jhik

      Hamk sosionomin kokeeseen kutsuja saaneita?

    • Vivovivo

      Xamkin valintakoekutsu terveydenhoitajaksi tuli! Pisteet pitäisi riittää myös Lappeenrantaan, mutta erillistä kutsua ei ole sinne kuulunut. Meneekö tämä nyt niin kun kuuluvat samaan valintakoeyhteisöön, että tuleekin vain yksi kutsu?

      • Fyssariksii

        Näin oon ainakin ite kuvitellut? Että sais vaan yhen kutsun korkeimpaan hakutoiveeseen minne pisteet riittäis, mut en nyt oo ihan varma. Yritin joskus selvittää tätä mut hirveen hankalasti ja vähän oli tästä mitään kerrottu, niin en mä ainakaan oikeen ottanu selkoo


      • Wabina

        Miulla sama tilanne! Oon mietiskelly kauheesti tota et onks mahdollista ylipäätään saada montaa kutsua pääsykokeisiin.


    • hereicomereadyornot

      Kutsu vierumäelle liikunnanohjaajaksi. CHECK! pisteitä 58,2

    • Jepsulleen

      JAMKKIIN toiminterapeutiks hakeneita? Päivätoteutukseen siis. Onko kutsua tullu vielä?

      • Toimintaterapeutiksi

        Mä hain mut ei oo tullu kutsua. Haitko muualle päivätoteutuksee?


      • Kouluun2019

        Raja tais olla sinne muistaakseni 52,9 tai 53,9


      • Kouluun2019

        Ja vielä lisään että monimuotoon kutsut on ainakin jo lähetetty


      • Toimintaterapeutiksi

        Joo nii oli, kertokaa ku saatte sinne kutsui, mul se oli vast vika hakuvaihtoehto ja sinne pääsen vähintää jos en muualle


    • jurulle

      Kutsu tuli Turun SH kokeeseen pisteitä 40,6

      ohh boyy löydänköhän edes paikalle

    • Malttamaton123

      KAMKista kellään tietoo????

      • jokotietoo

        Minä kans odottelen kamkista. Eilen soitin ja kysyin alimpia pisteitä, mutta kuulema tänään alkavat lähettämään kutsuja. En viitsi uudestaan soittaa ja nyt vaan jännitän ja yritän päivittää spostia.


    • bbrina

      Kysyin äsken Turku amk:sta milloin kutsut tulee, vastaus todennäköisesti tulevat tänään, mutta mahdollisten viivästyksien seurauksena voi siirtyä maanantaihin.

    • futurekätilö

      Just tuli kutsu Turun amk pääsykokeisiin! Hain kätilöksi ja pisteitä mulla oli 44,7!

    • Hakija1234

      Oonko mä ihan pöhkö ku en löydä Sairaanhoitaja (Xamk) ennakkomateriaalia??! Ennakkotehtävän kyllä löysin mutta en mitään luettavia tekstejä?

    • 53.9p

      Tamk terveydenhoitaja pisteraja oli 55.3. Eli se siitä. :c Xamkiin kuitenkin pääsin helposti.

    • Eijaksaoottaa

      Onko kellään tietoo tamkin sosionomi päivätoteutuksen pisterajoista?

      • juuuhhh

        49.8


      • juuuhhh

        49.8


    • Kunhanutelen

      JAMK sh monimuoto pisteraja?

    • pettynyyyyyt

      pieksämäen diakkiin sosionomin monimuotoon tuli kutsu 41,6 pisteellä!

    • eijaksaoottaa

      Onko kenelläkään tietoa milloin OAMK alkaa lähettämään kutsuja?

    • tiiii

      Tietääkö kukaan, mitkä mahtais olla pisterajat OAMK:ssa sosionomeille, monimuoto ja päivätoteutus?

    • Onnekas17

      Laurea sosionomi monimuoto 33p Kutsu tuli :D

      • Soteli

        Tiedätkö laureanin alimmat pisterajat?


      • Soppali

        Mikä toimipiste?


      • Soteli

        Terveydenhoitaja, Otaniemi!


      • msdöigbös

        Mitä miksen saanut laurean sosionomi(monimuoto) kutsu vaikka kokeesta 38p? Vamkiin sain kutsun ja se oli viimesenä hakuvaihtoehtona..?!


    • Malttamaton123

      Soittakaa joku kamkii😂

      • joujoi

        mikset ite soita?


    • Heipppook

      Hakiko kukaan geronomi seamk?

    • Ahdistusmöykky

      En kestä jos Turun AMK sosionomiksi hakevat joutuu odottaa maanantaihin ! Onko joku Turkuun hakeva sosionomiksi saanut kutsua?

      • Malttamaton123

        Soittaisin jos voisin :D kurkkutauti ni en voi puhuu ku ei kuulu ku pihinää


      • Malttamaton123

        Tuli väärää kohtaa vastaus, toho kamkii piti tulla


      • Yrittänyttäeilaiteta

        Ei oo kuulunu mitään. Tosin voi ollakin, ettei mun pisteillä (36,1) mitään kuulukaan.


    • miuiii

      millä pisteillä laureaan sosionomi tai sitten metropolia?

    • jpep

      täällä toinen turun sosionomiin hakeva, ei oo kutsua näkynyt

      • jepsisjeep

        Ei ole kutsua täälläkään näkynyt vielä.


    • innollaodotan

      onko kukaan saanut laurean rikosseuraamus sosionomin kutsua?

    • Malttamaton2017

      Turku lähettää tänään kutsut/ilmoittaa nettisivuille alimmat pisterajat. Soitin malttamattomana :D Metropolia vasta ensiviikolla lähettää kutsut/julkaisee alimmat pisterajat.

      • Malttamaton17

        Ei ollut siis tossa 12-13 aikana kerennyt vielä sosionomiin saakka, joten toivoa on vielä teillekin jotka sinne kutsua odottelee :)


      • Mille sivulle ne alimmat pistemäärät tulee? :)


      • Turkuunko

        Mulle kerrottiin, että kutsuja lähetetään vielä ma ja tällöin tulee myös alimmat pisterajat :)


    • boomkahh

      Turun suuhygienistiin tipahti just kutsu! Ah ei vois helpotttuneempi olla

    • yyh

      oliko joku soittanut oamkiin? ei ole kutsuja näkynyt vissiin kenelläkään?

      • Huohhh

        Ei vissiin oo kuulunu mitään vielä. :(


      • odottavanaika

        Ei ole kuulut mitään. Soittaisin itse, mutta vielä 1,5 tuntia töitä avokonttorissa ja alan vaihto mielessä, niin en kehtaa tästä soitella.


      • yyh

        Toisella foorumilla kerrottiin että oli soitettu oamkiin aamulla ja alkavat tänään lähettää kutsuja, ensiviikolla jatkuu


      • mietiskelevä
        yyh kirjoitti:

        Toisella foorumilla kerrottiin että oli soitettu oamkiin aamulla ja alkavat tänään lähettää kutsuja, ensiviikolla jatkuu

        Lähettääköhän ne ihan sattumanvaraisessa järjestyksessä vaiko koulutusaloittain? Ja tuleeko kieleinen vastaus samaan aikaan?


    • SosterTurku

      Turkuun toimintaterapeutin valintakokeeseen tuli kutsu juuri. Päivätoteutukseen. Pisteitä oli 54.

    • Jeeeeeeeeeee

      Centriasta tuli kutsu sh monimuoto opiskeluun pisteillä 12.1 Olen niin onnellinen. Olin jo niin valmistautunut etten muilla pisteillä pääse mihinkään, tsemppiä kaikille.

      • Onneakaikille

        Apua mitä sairaanhoitajia tiedossa. :D (Sori, olen puolitosissani. Uskon, että voi oppia hyväksi sairaanhoitajaksi, vaikkei teoriaosaamista olisikaan.)


      • Plöplö

        Itse odotan pääsykoe kutsua centriaan sosionomi puolelle surkeilla pisteillä 30.5 toivottavasti tulisi vaikka en usko. Onnea pääsykokeisiin pääsystä :)


    • xx2017

      Tietääkö kukaan metropolian suuhygienistin pisterajoja?

    • Ensikertalainen123

      Minulle tuli tänään kutsu jamk kuntoutuksen ohjaaja. Onko kellään kyseisistä pääsykokeista mitään kokemuksia?

    • Ohhohkuikävi

      Sain kutsun Jamkiin sekä sh että kuntoutuksen ohjaajaksi. Onko muut saaneet kahta kutsua?

    • 123j

      Saako ylioppilaskokeista pisteitä tohon esivalintakoe pisteeseen? Onko nuo loppulliset pisteet jotka tuli spostiin?

      • tiinamiia

        Ei saa ylioppilaskokeista pisteitä esivalintakokeen pisteisiin.


      • hmmhp

        Ei saa. Esivalintakoe on tullut ylioppilastodistuksen tilalle, ei rinnalle. Spostin pisteet ovat lopulliset.


      • tiinamiia

        Ei nyt ihan noinkaan. Esivalintakokeeseen ei saa ylioppilastodistuksesta lisäpisteitä, eli sähköpostiin tulleet pisteet on lopulliset. Mutta ylioppilastodistuksesta voi saada, ja monessa paikassa saakin, lisäpisteitä varsinaisen valintakokeen pisteiden lisäksi. Eli ylioppilastodistus on monessa hakukohteessa vielä hyvinkin merkittävästi valinnassa mukana.


      • Kdföslgksö

        ONko jo Kuopion Savoniasta kuullut mitään? Hain sh linjalle ja pisteitä tuli 47,7.... riittääköhän?...


    • Onnellinen-17

      Laureaan sosionomiksi (tikkurila) tuli juuri kutsu. Pisteillä 53.6

    • Jeejeejepajeeeeee

      XAMK Kotka sosionomi kutsu tuli. Pisteitä oli mulla 42,6. Huh 😅

    • niiiinonnellinen

      Laureaan(otaniemi) terkkariks tuli just kutsu, 51,5 pistettä! oon niiin ilonen!!!

    • Millavk

      Laurea Otaniemeen tuli kutsu fyssariks! ❤️

      • Fysssari

        Millä pisteillä? Tietoa pisterajasta????


      • Millavk

        55,6 mun pisteet


    • Haluaisinvainolla

      Mitkä on xamkin pisterajat? Tietääkö joku? Ensihoitoa kyselisin.

    • niinpä2017

      Turku sosionomi verkko-opinnot onko näkynyt kutsuja?

    • Turku49

      Turku amk sosionomiks tuli kutsu, pisteitä 49,7.

    • suuussu

      Missä vaiheessa muuten ensimmäisen valinnan lisäpisteet (5p) vaikuttaa?

      • Ööhebihavarma

        Eiks tää koske vaan yliopistoja
        AMK ensikertalais-kiintiö


      • suuussu
        Ööhebihavarma kirjoitti:

        Eiks tää koske vaan yliopistoja
        AMK ensikertalais-kiintiö

        Siis mun mielestä siitä ekasta hakutoiveesta sais 5 lisäpistettä, voi kyllä olla et oon väärässä! Mut joskus on ollut näin ainakin.. :O


    • Miiulä

      Laurea Hyvinkää lähetti kutsun juuri valintakokeeseen! Sh monimuoto 😍

    • Tulevalapsenpäästäjä

      Mikä kestää Oamkilla?!

      • samaa_oottelen

        Toivottavasti ei vaan se että hakijoita olis ihan sikana :o


    • happyylläri

      Kamk valintakoekutsu liikunnanohjaajaan 35.7 esivalintakoepisteillä! Olin ihan varma ettei noilla pisteillä pääse :o

    • lollkv

      Turku AMK Sosionimikutsu tuli, pisteitä 49,5

    • Sekasinn

      Auttakaa mua!!!
      Mulla oli kolmena ensimmäisenä vaihtoehtona sosionomi ja niihin mun pisteet eivät riittäneet. ( Hämeenlinna, Tampereen ja Pori )
      Neljäntenä, viidentenä ja kuudentena sairaanhoitaja ja niihin riittää. ( Hämeenlinna, Tampere ja Pori myös)
      Onko mahdollista että mulle lähetetään kutsu ? Vai ei mitenkään mahdollista kun se on neljäs vaihtoehto vasta ?
      Plz help me!! Sain pisteitä 37,2
      Onko toivoo ??

      • Sekasinn

        Auttakaa!!


      • j32412134

        Tietenkin lähetetään kutsu, jos sun pisteet noihin kouluihin riittää.


    • Pääsykokeisiiiin

      Tamkiin sosionomikutsut pisteillä 56 ja 61,4

    • kkkkkkkkkkkk

      Onko kukaan saanut toimintaterapiaan turkuun kutsua?

      • Toimintaterapia

        Mielestäni ylemmissä kommenteissa joku kertoi saaneensa!


    • Fkslnglssö

      Tietääkö joku savonian sh linjasta? Millä pisteillä vois päästä?

    • Odottavanaikaonpitkä

      Uutta volia?

    • Aanp

      Tietääkö kukaan toimintaterapian pisterajoja Turkuun ja Jyväskylään?

      • Toimintaterapia

        Turun toimintaterapian pisterajat haluaisin myös kuulla:) nimimerkki: kutsua ei tullut :/


    • voihanfyssari

      Onko joku saanut kutsua alle 50 pisteellä Laurean Fyssariksi Otaniemeen?

    • Sh--

      Sain kutsun Sairaanhoitajaksi Laureaan 47,8 pisteellä.

      • uteliaSs123

        mikä toimipiste? vai onko niillä rajoissa mitään eroa tietääkö joku?


    • oujeeeee

      loool lukematta turkuun pääsykokeisiin :)

    • Taukkiko

      Pistin viestiä Porin diakkiin ja kysyin alinta pisterajaa sh. Vastaukseksi sain että alin pisteraja olisi ollut 28.4p. Onkohan se nyt varmaa että pääsisin sinne pääsykokeisiin, kun omat pisteet oli 39.9? Sähköpostia ei ole tullut...

    • Kätilöehkäjoskus

      Millä pisteillää Turkuun kätilöksi pääsykokeisiin päässeitä?

    • Sstana

      Uusi voli tehty!!

    • Yritystäoli

      Laurea SH monimuoto Lohja tuli kutsu pääsykokeeseen pisteillä 43,8. Jes!

    • jarskikoo
    • Epä-Toivoinen

      APUA! En oo saanut Turkuun vielä kutsua, hesaa odotellessa sit ens viikolla. Vaasa oli vikana ja sain reilusti enemmän kuin alaraja, joten kaiken logiikan mukaan mun kuuluis saada sit johonkin ylempään hakutoiveeseen vielä.. Koska Vaasaan on jo kaikki kutsut lähetetty..

    • Jännittäjä

      Tietääkö kukaan Centrian alimmista hyväksytyistä pisteistä? Ootteko saaneet sinne kutsua sh:ksi, millä pisteillä? :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      141
      10346
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2954
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      205
      2794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1596
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1358
    Aihe