Hei! Haluan äidiksi ja etsin miestä joka olisi kiinnostunut keskustelemaan mahdollisuudesta toimia isänä ja ystäväperheenä, taikka jokin muoto enemmän kuin spermanluovuttaja.
Olen 38 vuotias heteronainen Helsingistä jolla elämä kunnossa, on paljon matkustanut ja jolla olisi paljon annettavaa lapselle. Mies voisi olla hetero tai hbt etc.
Toivottavasti löydän sinut näin!
Isää/kanssavanhempaa etsimässä
5
2272
Vastaukset
- hoxetre
Tuolla löytyy:
http://www3.iskuri.net/index.php?s=0&osp=0&hsp=0&oika=&imin=&imax=&kau=0&kaupl=0&lk=0&hsana=raskaaksi&hae=Suorita haku
Sekä suhteet24 (kirjeenvaihto/rakkaussuhteet..) ja pari hyvää myös panotreffit sivustolta. Suositan käyttämään aikaa ehdokkaan etsimiseen sillä huono kello kuuluu kauas myös pariutuessa. Itselläni onnisti sivustoilla ja täällä on kasvamassa tarmokas esikoinen yhteistyökykyisen isän siivittämänä :) - kumppanuusvanhemmuus.fi
Katso www.kumppanuusvanhemmuus.fi ja kirjoita minulle :)
- Isäksi
Hei, joko olet löytänyt etsimäsi? Minä olisin halukas keskustelemaan asiasta eli olisin halukas isäksi.
- Anonyymi
Miten otan yhteyttä?
Hei olen Pasi 50 /182/92 Savosta Olen luotettava, avoin, hellä, romattinen, huumoritajuinen, lemppeä ja fiksu. Pusaan ja puhun sekä otan naisen kainaloon. Olen tunteellinen, lemppeä, avoin, otan 045888975
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup312758- 1482163
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene121607Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3881210- 671175
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen1011145Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi571057- 611020
- 711003
- 2841