Viikko sitten aloin käyttämään siveydenpuu-kapseleita (400mg) kerran päivässä, kiertoni oli silloin juuri alussa, eli menkat loppuneet. Nyt kuitenkin on alkanut uudelleen kp 8-9 tulla verta, ja eilen miehen kanssa yhdynnässä ollessani joka paikka olikin veressä. Kärsin PMS:stä, ja aloin ottamaan siihen vaivaan tätä . Ohjeen mukaan joka päivä pitää ottaa, mutta pitäisikö nyt lopettaa kuitenkin, kun kerran kaikki menee ihan sekaisin. Kiertoni on aina ollut säännöllinen ja nyt tosiaan nähtävästi jo viikon päästä kaikki on sekaisin kun olen ottanut siveydenpuuta.
Osaisiko kukaan auttaa?! Voiko tätä valmistetta ottaa esim.vain PMS:n aikaan, tosin joka paikassa lukee että vaikuttaa hitaasti (jepjep..) ja pitää ottaa joka päivä
Osaisiko kukaan auttaa?! Voiko tätä valmistetta ottaa esim.vain PMS:n aikaan, tosin joka paikassa lukee että vaikuttaa hitaasti (jepjep..) ja pitää ottaa joka päivä
Vastaukset 1
Vanhimmat
Voihan se olla, että luontaistuotteen ja vuodon välillä ei ole mitään yhteyttä, asiat vaan tapahtuivat samaan aikaan. Sekin mahdollisuus aina on, että tuotteessa on jotain muuta, kuin pakkauksen mukaan kuuluisi. Elintarvikkeissa (mihin moni luontaistuotekin luetaan) on paljon tuoteväärennöksiä. Itse teet päätöksesi. Toivottavasti ostit valmisteen luotettavalta myyjältä.