Ootteko jo saaneet monimuotokoulutuksen pääsykoekutsuja?
Pääsykoekutsu tradenomi
10
367
Vastaukset
- Ano2
Tänne ei ainakaan oo tullu :(
- anemys
Kysyin juuri hakemastani koulusta niin kuulemma viimeistään ensi viikolla tulee. Harmittaa, että laittavat vasta niin myöhään, jos kutsua ei tulekkaan niin tolkuttamasti tuhlattu aikaa lukemiseen.
- Minnaerika
Kutsu tuli tänään! jee!
- Datanörtti
Kutsu tuli.onko vanhoista kokeista tietoa.mistä voi katsoa
- Datanörtti
Eikö kukaan ole ollut kyseissä kokeessa ? Minkälainen koe on ?
- Ulkomaalaistaustainen
12:lla tuli sähköpostissa - HAMK
- jaajokko
vamkiin on tullut jo joskus tämän viikon alussa varmaankin
- eagle79
Moikka.
Mulle tuli viime viikolla kutsu Xamkista myynnin ja markkinoinnin monimuotokoulutukseen. Olen HIEMAN ymmälläni... Siellä on ryhmähaastattelu ja itsenäisiä tehtäviä. Mukaan pitää ottaa askartelutarvikkeita (kynä, kumi, terotin, värikyniä, liimaa ja sakset)!!!??? Luulin, että siellä olisi kirjallisia- ja laskutehtäviä, mutta onkin askartelua. Minulle se sopii tietysti paremmin, sillä matematiikka ei oikein ole mun alaa. Mutta mietin vaan, että jos jätän laskut kokonaan treenaamatta ja siellä kuitenkin on niitä, niin pieleen menee... Ja sekin ihmetyttää, että eri koulujen pääsykokeissa on niin eri käytännöt.- markkinointihihhuli
Tulet vielä huomaamaan, että markkinointi on monesti yhtä askartelupaskartelua ja saa venyä monenlaisiin taikatemppuihin. :D Hyvä, että testaavat luovuutta.
- Tiiteli84
Viime perjantaina tuli kutsu Laureaan (monimuoto/verkko-opiskelu) pääsykokeeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187464Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662156- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691220RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551151Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019