Pääsykoekutsu tradenomi

Innokas84

Ootteko jo saaneet monimuotokoulutuksen pääsykoekutsuja?

10

384

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ano2

Tänne ei ainakaan oo tullu :(

• anemys

Kysyin juuri hakemastani koulusta niin kuulemma viimeistään ensi viikolla tulee. Harmittaa, että laittavat vasta niin myöhään, jos kutsua ei tulekkaan niin tolkuttamasti tuhlattu aikaa lukemiseen.

• Minnaerika

Kutsu tuli tänään! jee!

• Datanörtti

Kutsu tuli.onko vanhoista kokeista tietoa.mistä voi katsoa

• Datanörtti

Eikö kukaan ole ollut kyseissä kokeessa ? Minkälainen koe on ?

• Ulkomaalaistaustainen

12:lla tuli sähköpostissa - HAMK

• jaajokko

vamkiin on tullut jo joskus tämän viikon alussa varmaankin

• eagle79

Moikka.
      Mulle tuli viime viikolla kutsu Xamkista myynnin ja markkinoinnin monimuotokoulutukseen. Olen HIEMAN ymmälläni... Siellä on ryhmähaastattelu ja itsenäisiä tehtäviä. Mukaan pitää ottaa askartelutarvikkeita (kynä, kumi, terotin, värikyniä, liimaa ja sakset)!!!??? Luulin, että siellä olisi kirjallisia- ja laskutehtäviä, mutta onkin askartelua. Minulle se sopii tietysti paremmin, sillä matematiikka ei oikein ole mun alaa. Mutta mietin vaan, että jos jätän laskut kokonaan treenaamatta ja siellä kuitenkin on niitä, niin pieleen menee... Ja sekin ihmetyttää, että eri koulujen pääsykokeissa on niin eri käytännöt.

• markkinointihihhuli

Tulet vielä huomaamaan, että markkinointi on monesti yhtä askartelupaskartelua ja saa venyä monenlaisiin taikatemppuihin. :D Hyvä, että testaavat luovuutta.

• Tiiteli84

Viime perjantaina tuli kutsu Laureaan (monimuoto/verkko-opiskelu) pääsykokeeseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      123
      2578
    2. 135
      1974
    3. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      115
      1301
    4. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      63
      1286
    5. HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp

Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio
      Seinäjoki
      27
      1143
    6. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      77
      1141
    7. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      35
      1132
    8. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      45
      1099
    9. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      96
      1093
    10. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      84
      1058
    Aihe