Menkat vuoden pois. Hikoilupuuskia tulee ja myös silloin tällöin jokunen rytmihäiriö. Onko nuo rytmihäiriöt epänormaaleja? Minulla ei ennen ole niitä ollut, vasta kun nämä vaihtarioireet tuli.
Jos normaaleja, niin mistä sen tietää ettei ole vaikka sydänvika?
Vaihtarit ja rytmihäiriöt
inhottaviamuljahduksia
4
195
Vastaukset
- kardiologille
Sydäntutkimuksiin voi hakeuta tarvittaessa.
- ihanatvaihdevuodet
Eipä ne lääkärit kovin ole kiinnostunut vaihdevuosi-ikäisten naisten sydänvaivoista.Itse pääsin työterveyslääkärin kautta rasituskokeeseen,kun sitä sinnikkäästi vaadin.Lääkäri sanoi.ettei naisten sydänvaivat tule siinä esiin ja ettei varjoaine kuvauksia tehdä,kun siinäkin on riskinsä.Joten tässä vaan odotellaan josko infarkti ilmaantuu.
- olimulla
se on normaaleja, vuoden puoli vuotta
- inhottaviamuljahduksia
Ok. Hyvä tietää, että kuuluvat tähän vaiheeseen. Tuli vain mieleen kysyä, kun ainahan sitä iskee pelko sydänongelmista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768232Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583243- 372556
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj172170Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto362129- 252107
- 131907
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151703- 611647
- 181609