Menkat vuoden pois. Hikoilupuuskia tulee ja myös silloin tällöin jokunen rytmihäiriö. Onko nuo rytmihäiriöt epänormaaleja? Minulla ei ennen ole niitä ollut, vasta kun nämä vaihtarioireet tuli.
Jos normaaleja, niin mistä sen tietää ettei ole vaikka sydänvika?
Vaihtarit ja rytmihäiriöt
inhottaviamuljahduksia
4
224
Vastaukset
- kardiologille
Sydäntutkimuksiin voi hakeuta tarvittaessa.
- ihanatvaihdevuodet
Eipä ne lääkärit kovin ole kiinnostunut vaihdevuosi-ikäisten naisten sydänvaivoista.Itse pääsin työterveyslääkärin kautta rasituskokeeseen,kun sitä sinnikkäästi vaadin.Lääkäri sanoi.ettei naisten sydänvaivat tule siinä esiin ja ettei varjoaine kuvauksia tehdä,kun siinäkin on riskinsä.Joten tässä vaan odotellaan josko infarkti ilmaantuu.
- olimulla
se on normaaleja, vuoden puoli vuotta
- inhottaviamuljahduksia
Ok. Hyvä tietää, että kuuluvat tähän vaiheeseen. Tuli vain mieleen kysyä, kun ainahan sitä iskee pelko sydänongelmista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 11510223
- 525010
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422181Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052038- 261904
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131581Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411382Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v31971Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54967Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta24953