Sen tuntee luissa ja ytimissä, että on pitkä sukuhistoria.
http://www.hs.fi/tiede/art-2000005203260.html?utm_campaign=tf-HS&utm_term=3&utm_source=tf-other&share=e54425e8ce01e21edc6774c2c57917d3
Itte olen nuorekas kyllä mutta vanha suku.
Mun geenit on tosi vanhat
11
206
Vastaukset
Noin ne tieteen varmat tulokset heittelevät muutenkin sadoilla miljoonilla vuosilla suuntaan ja toiseen. Mikä haihatus milloinkin.
- wanhanuoriwanha
Eiköhän kaikkien ihmisten suvut ole suunnilleen yhtä vanhat.
Suomalaisten nyt ainakin.- EivätOleOllenkaa
Eivät todellakaan.
Eikö kaikkien ihmisten geenit ole yhtä vanhat, jostain se ensimmäinen ihminen on tullut. Jos ajattelee taaksepäin niin johonkin yhteiseen alkupisteeseen ehkä kaikki lopulta päätyy.
- Kauas-kantoista
Ei kai kaikki ihmiset ole syntyneet yhtä aikaa.
Ensin esi-geeni ja siitä sukuhaara vaikkapa mulkosilmä mutikaiset kuopijossa.
Ehkä se sammakoiden suku joista ihmiset polveutuneet kiiveten apinoiksi puihin.
Sitten kakkosgeeni tappi-otsa tuppuraiset pohjoisesta.
Kolmas geeni pottusuu polpottaja södernilssonit porvoossa ruotsia matkien.
Ja silviissiin.
3 miljardia vuotta sitten ekat suomalaiset lähteneet ruotsiin töihin saap valmentaja tehtaaseen. Kauas-kantoista kirjoitti:
Ei kai kaikki ihmiset ole syntyneet yhtä aikaa.
Ensin esi-geeni ja siitä sukuhaara vaikkapa mulkosilmä mutikaiset kuopijossa.
Ehkä se sammakoiden suku joista ihmiset polveutuneet kiiveten apinoiksi puihin.
Sitten kakkosgeeni tappi-otsa tuppuraiset pohjoisesta.
Kolmas geeni pottusuu polpottaja södernilssonit porvoossa ruotsia matkien.
Ja silviissiin.
3 miljardia vuotta sitten ekat suomalaiset lähteneet ruotsiin töihin saap valmentaja tehtaaseen.Hyvin päätelty. Kiukkuiset suonkuokkijat pohjanmaalta ovat varmaan omien geenieni lähteenä.
- VainVähänAikaaS
En tiedä omista suvuistani 400-lukua pitemmälle
- eppu2
Mun geenit on ihan minun omat.
Aiheet vaan tuli siinä sekoituksessa minkä faija ja äitee teki. - TuskinNiinVanhoja
Evoluutio on varmasti toiminut eri tavoin eri puolilla maailmaa ja geenit muovautuvat kaiken aikaa edelleenkin. Tuskin niitä kaikkein vanhimpia Suomessa löytyy, ei ainakaan suomalaisista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5701957- 93960
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18947Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101826Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2777Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50739- 69728
- 63715
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74668- 65553