kennel Rocbee

mulleko

Onko kokemuksia?Taitaa kultsu olla kakkosrotu,ei näy näyttelyissä näitä,menee kai kotikoiriksi?

9

6444

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arphippa

No on kokemuksia taitaa nykyään mennä niin että sairaan lemmikin tulee itselleen saamaan toisin oli ennen .Alkaa olla eettisesti kohta arveluttavaa toimintaa.

• ripulirapuli

On kokemusta,6 vuotias uroskoira,aivan ihanan luonteinen koira,Mutta vatsan ongelmat lisääntyneet koko ajan,esim tänä kesänä ripulointia harvinaisen paljon eläinlääkärille kulunut turhan paljon rahaa. valitettavasti ei tiedetty muita samasta pentueesta koiran ottaneita!

• ripulirapuli
        ripulirapuli kirjoitti:

On kokemusta,6 vuotias uroskoira,aivan ihanan luonteinen koira,Mutta vatsan ongelmat lisääntyneet koko ajan,esim tänä kesänä ripulointia harvinaisen paljon eläinlääkärille kulunut turhan paljon rahaa. valitettavasti ei tiedetty muita samasta pentueesta koiran ottaneita!

6.09.-18 jouduimme luopumaan raskain mielin 6.v. kultainen noutaja uroksesta,suolistosairauden vuoksi.

• Anonyymi
        ripulirapuli kirjoitti:

6.09.-18 jouduimme luopumaan raskain mielin 6.v. kultainen noutaja uroksesta,suolistosairauden vuoksi.

Voi, surullista että noin nuorena jo.

• Anonyymi
        ripulirapuli kirjoitti:

Hei, voisitko kertoa tarkemmin mikä suolistosairaus?

• Anonyymi

Meillä täältä otettu welshi eli yli 12 vuotiaaksi. Ei mitään muita sairauksia kuin vatsa tarvitsi erikois ruuan. Tosi kiltti ja toimelias koira loppuun asti. Tietenkin eläinlääkärissä käyty normi rokotukset ym.

• Anonyymi

Minulla welshi eli 15v ja 1 kuukauden ikäiseksi sitten tuli ikä vastaan, Sarilta ostettu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla welshi eli 15v ja 1 kuukauden ikäiseksi sitten tuli ikä vastaan, Sarilta ostettu

Tuuriahan se on mitä koira yhdistelmässä perii, ja mitä sairauksia sairastaa.
        Joillakin se huonompi tuuri, ja silloin ikä jää lyhyeksi. Mutta, eihän se missään rodussa tarkoita, etteikö muut pentueesta silti eläisi pitkään.
        Voi käydä niin, että toinen elää nippanappa 2 v, ja toinen 16 v.
        Ja huonolla tuurilla se joka muutoin eläisi 14 v, voi 5 vuotiaana juosta autonalle.
        Ei yksi sairastapaus pentueessa tarkoita, ettäkö kaikille ongelmia tulisi.

Kaikissa roduissa pitäisi Kasvattajien,keskittyä mahdollisimman laajaan linjaan, eikä käyttää vain omien tuttujen,ja samojen sukujen koiria. Silloin se geenipohja pienenee, ja sukujen sairaudet lisääntyy rodussa.
        Se on suurin ongelma roduissa.
        Ja Kasvattajilla on siihen mahdollisuus vaikuttaa, Omilla jalostus Valinnoillaa.

• Anonyymi00010

Ostajan kannattaa katsoa jalostustietokantaa pentu ja yhdistelmävalintaa tehdessään.

Sieltä näkyy vanhempien ja suvun:
      - terveystutkimustulokset, näyttelytulokset, koetulokset yms.
      -sukusiitosprosentti, mitä suurempi, sen sukusiittoisemia, jolloin riski suvun sairauksiin lisääntyy...

Sieltä näät myös kennelien/ kasvattajien koirien kaikki viralliset tulokset, ja myös pentumäärät yms

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      70
      5798
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      229
      4512
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2547
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      26
      2472
    5. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      11
      1383
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      71
      1315
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      96
      1295
    8. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      128
      1286
    9. Rötösherra käräjillä

Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu
      Ähtäri
      19
      1151
    10. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      1121
    Aihe