Olin kyselemässä äidilleni koiran pentua kasvattajalta kaikki meni hyvin. Kasvattaja kysyi mitä ihmeellisempiä asioita, mutta sitten yhtäkkiä ei enää vastannut minun kysymyksiini.
Voiko todella kasvattajat olla noin tympeitä? Luulisi että voisi sitten suoraan sanoa jos ei voi myydä koiraa äidilleni kaikkien niiden kysymysten jälkeen. Ovatko nykypäivän ihmiset todella noin paskoja. (Anteeksi)
Jos itse olisin kasvattaja ja henkilö ei olisi sopiva koiran uusi omistaja niin kyllä minä ainakin sanoisin suoraan, vaikka sitten saisi kaiket kurat/paskat silmille.
Miksi jotkut kasvattajat... ??
4
317
Vastaukset
- Rahoituskuntoon
Neuvottele itsellesi laina ja sen avulla hanki koira. Tuskin kukaan ilmaiseksi koiraa anna.
- malttivalttiavaan
Oletko varma ettei vaan ole ehtinyt vielä vastaamaan? Monilla on muutakin elämää kuin päivystää sähköpostia ja/tai puhelimen viestejä ja vastata välittömästi (jos siis kyselit sähköpostilla tai teksti tms viesteillä)
- koiruli00
Ei ole kysymys että ilmaiseksi oisin kysellyt koiraaa. Rahoitus on kunnossa. :D
- Sielläjatäällä
Itse en koskaan myy koiraa välikäden kautta, vaan haluan vähintään kerran tavata mahdollisen uuden omistajan. Miksi äitisi ei itse ole yhteydessä myyjään? Ja kyllä, kyselen monenlaista asiaa uudelta omistajalta, koska haluan varmistua siitä, että pentu saa mahdollisimman hyvän kodin. Oletan myös, että uudella omistajalla on paljon kysymyksiä mielessä. Itsellä on esimerkiksi sellainen tilanne, että pennunottajia on niin paljon, joten myyn vain aktiiviseen, harrastavaan kotiin. Ja mielellään vielä nin, että omistajalla on jo koiraharrastustaustaa ja sitä myöden tuloksia edellisillä koirillaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2642404Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."712383- 1201568
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis431406Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641367- 1331329
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711230Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821029Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731009Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999