Olin kyselemässä äidilleni koiran pentua kasvattajalta kaikki meni hyvin. Kasvattaja kysyi mitä ihmeellisempiä asioita, mutta sitten yhtäkkiä ei enää vastannut minun kysymyksiini.
Voiko todella kasvattajat olla noin tympeitä? Luulisi että voisi sitten suoraan sanoa jos ei voi myydä koiraa äidilleni kaikkien niiden kysymysten jälkeen. Ovatko nykypäivän ihmiset todella noin paskoja. (Anteeksi)
Jos itse olisin kasvattaja ja henkilö ei olisi sopiva koiran uusi omistaja niin kyllä minä ainakin sanoisin suoraan, vaikka sitten saisi kaiket kurat/paskat silmille.
Miksi jotkut kasvattajat... ??
4
287
Vastaukset
- Rahoituskuntoon
Neuvottele itsellesi laina ja sen avulla hanki koira. Tuskin kukaan ilmaiseksi koiraa anna.
- malttivalttiavaan
Oletko varma ettei vaan ole ehtinyt vielä vastaamaan? Monilla on muutakin elämää kuin päivystää sähköpostia ja/tai puhelimen viestejä ja vastata välittömästi (jos siis kyselit sähköpostilla tai teksti tms viesteillä)
- koiruli00
Ei ole kysymys että ilmaiseksi oisin kysellyt koiraaa. Rahoitus on kunnossa. :D
- Sielläjatäällä
Itse en koskaan myy koiraa välikäden kautta, vaan haluan vähintään kerran tavata mahdollisen uuden omistajan. Miksi äitisi ei itse ole yhteydessä myyjään? Ja kyllä, kyselen monenlaista asiaa uudelta omistajalta, koska haluan varmistua siitä, että pentu saa mahdollisimman hyvän kodin. Oletan myös, että uudella omistajalla on paljon kysymyksiä mielessä. Itsellä on esimerkiksi sellainen tilanne, että pennunottajia on niin paljon, joten myyn vain aktiiviseen, harrastavaan kotiin. Ja mielellään vielä nin, että omistajalla on jo koiraharrastustaustaa ja sitä myöden tuloksia edellisillä koirillaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.35511808Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko413527- 803116
IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan1122858- 932710
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam572566Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e1592476Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.2752344- 451501
Kun aika on oikea niin
Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �151488