Olin kyselemässä äidilleni koiran pentua kasvattajalta kaikki meni hyvin. Kasvattaja kysyi mitä ihmeellisempiä asioita, mutta sitten yhtäkkiä ei enää vastannut minun kysymyksiini.
Voiko todella kasvattajat olla noin tympeitä? Luulisi että voisi sitten suoraan sanoa jos ei voi myydä koiraa äidilleni kaikkien niiden kysymysten jälkeen. Ovatko nykypäivän ihmiset todella noin paskoja. (Anteeksi)
Jos itse olisin kasvattaja ja henkilö ei olisi sopiva koiran uusi omistaja niin kyllä minä ainakin sanoisin suoraan, vaikka sitten saisi kaiket kurat/paskat silmille.
Miksi jotkut kasvattajat... ??
4
238
Vastaukset
- Rahoituskuntoon
Neuvottele itsellesi laina ja sen avulla hanki koira. Tuskin kukaan ilmaiseksi koiraa anna.
- malttivalttiavaan
Oletko varma ettei vaan ole ehtinyt vielä vastaamaan? Monilla on muutakin elämää kuin päivystää sähköpostia ja/tai puhelimen viestejä ja vastata välittömästi (jos siis kyselit sähköpostilla tai teksti tms viesteillä)
- koiruli00
Ei ole kysymys että ilmaiseksi oisin kysellyt koiraaa. Rahoitus on kunnossa. :D
- Sielläjatäällä
Itse en koskaan myy koiraa välikäden kautta, vaan haluan vähintään kerran tavata mahdollisen uuden omistajan. Miksi äitisi ei itse ole yhteydessä myyjään? Ja kyllä, kyselen monenlaista asiaa uudelta omistajalta, koska haluan varmistua siitä, että pentu saa mahdollisimman hyvän kodin. Oletan myös, että uudella omistajalla on paljon kysymyksiä mielessä. Itsellä on esimerkiksi sellainen tilanne, että pennunottajia on niin paljon, joten myyn vain aktiiviseen, harrastavaan kotiin. Ja mielellään vielä nin, että omistajalla on jo koiraharrastustaustaa ja sitä myöden tuloksia edellisillä koirillaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005278208- 2342778
- 262621
- 1652045
- 1211921
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61755Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21646- 801262
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621208IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41195