2001 almera

kukkis-5

moottorina multi vave 16 ja icd coin sulake palaa useasti.. mottorin vikavalo palaa aikaajoin myös.. mistä lähdetään vikaa etsimään kun korjaamolla jota käytän ei ole tietokonetta jolla näkisi vikakoodin..ja muuten auto laitettu kaikin puolin kuntoon

1

198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuppanen

Onhan kuppanen korjaamo missä käyt jos ei ole tietokonetta,tilaa vikakoodinlukija
      kiinasta itse tilasin ja siinä on myös suomenkielinen valikko.Etsii automaattisesti
      auton nimen,ei muuta kun piuha kiinni niin pelaa.Suomessa maksaa saman merkkinen 76€ kiinasta tilattuna on alta 30€ ja on ilmainen kuljetus,tämä on tosi
      asia että on aivan saman merkkinen kuin suomessa myytävä laite,kiinasta ne suomeenkin tulevat laitteet tulee.Kauppa rohmuaa ja maahantuoja yli puolet hinnasta,tiedän asian koska sukulais mies on kaupan alalla,voitte tarkistaa näitä
      tavaroita mitä tulee kauppaan myyntiin niin kaikissa on melkein valmistaja kiina.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi

että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1651
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      340
      1244
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

Lähettyvillä??
      Ikävä
      63
      1145
    4. Tappio Rydmanille

Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      192
      919
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      878
    6. 69
      768
    7. Missä tapasit kaivattusi

ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      760
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      35
      702
    9. Aattelin nainen

Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      654
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      620
    Aihe