moottorina multi vave 16 ja icd coin sulake palaa useasti.. mottorin vikavalo palaa aikaajoin myös.. mistä lähdetään vikaa etsimään kun korjaamolla jota käytän ei ole tietokonetta jolla näkisi vikakoodin..ja muuten auto laitettu kaikin puolin kuntoon
2001 almera
1
130
Vastaukset
- kuppanen
Onhan kuppanen korjaamo missä käyt jos ei ole tietokonetta,tilaa vikakoodinlukija
kiinasta itse tilasin ja siinä on myös suomenkielinen valikko.Etsii automaattisesti
auton nimen,ei muuta kun piuha kiinni niin pelaa.Suomessa maksaa saman merkkinen 76€ kiinasta tilattuna on alta 30€ ja on ilmainen kuljetus,tämä on tosi
asia että on aivan saman merkkinen kuin suomessa myytävä laite,kiinasta ne suomeenkin tulevat laitteet tulee.Kauppa rohmuaa ja maahantuoja yli puolet hinnasta,tiedän asian koska sukulais mies on kaupan alalla,voitte tarkistaa näitä
tavaroita mitä tulee kauppaan myyntiin niin kaikissa on melkein valmistaja kiina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821319Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021098Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä631093Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631023Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121019Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119801- 77735
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121734