samalainen 60 euron paska tulossa ei mitään uudituksia
Älkää ostako NHL 18 peliä
8
479
Vastaukset
- miro1
Mistä sitä vielä tietää vaikka jotain tulisikin.Kohta alkaa olla ne ajat kun tietoa pitäisi tulla. Tuskin mitään maatamullistavaa kuitenkaan tulee.
- Päälikkö86
Tai sit oot paska pelaa etkä tiiä mitää jääkiekost
- bt677
Älä osta leipää. Sama paskaa siitä tulee kuin ennenkin?
- Samulahola
Vitun paska peli vituttaa ku juho aina voittaa mut
- jjone123
Pelissähän on paljonkin uudistuksia ei todellakaan ole saman lainen kuin vanhat.
- 1divari
Onko perusteluja miksi nhl18 ei kannata ostaa okei se on hitaampi mutta siinä on paljon uudistuksia esim kikat,valikko ja 3vs3 mode
- hoiwoon
kattelin youtubesta videota eihän tuossa paskassa ole uutta ku äänet
- hoiwoon
JÄÄHYJÄ JÄÄHYJÄ JÄÄHYJÄ JÄÄHYJÄ
YRITÄT PUOLUSTAA NIIN SAAT JÄÄHYN VITTU MIKÄ PASKA PELI
PASKA TEKOÄLY VAMMAISTEN TEKEMÄ PASKA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1292304Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3451850- 401527
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311343Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281250Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941173- 541143
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327887Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104830Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53742