Haloo, tietääkö joku bussiaikatauluista jotakin muuta kuin mitä
tämä linkki kertoo: https://www.rome2rio.com/s/Malcesine/Milan-Malpensa-Airport-MXP
Minun pitäisi päästä sunnuntaiaamuna 28.5 Malcesinesta Malpensan kentälle
Finskin koneeseen, joka lähtee klo 11:25.
Junayhteys Peschiera del Gardasta kentälle ok, sen aikataulu löytyi ylläolevasta linkistä.
Bussiaikataulujen mukaan ensimmäinen onnikka Malcesinesta kohti Gardan kylää
ja siitä Peschieraan lähtisi pyhäaamuna klo 8:15. Sillä ei kyllä ehdi mihinkään....
Olisko jollakulla jtkn muuta tietoa / vinkkiä.
Kaikista vihjeistä kiitollisena, Paula
Millä Malcesinesta Peschiera d Gardaan pyhäaamuna?
2
280
Vastaukset
- 8765
Tuo on ikävä kyllä mahdoton yhtälö. Itse ottaisin viimeiseksi yöksi hotellin Malpensasta, tai Milanosta läheltä kentälle menevän junan/bussin pysäkkiä.
- eivoiluottaabusseihin
Paikallisbusseihin ei voi luottaa Gardalla eikä muuallakaan Italiassa, eivät kulje minkään aikataulun mukaan. Jos on pyhä/loma/juhlapäivä/autotapahtuma niin bussit eivät kulje laisinkaan aikataulujen mukaan. Myös koululaiset ja paikalliset joutuvat odottamaan busseja tuntikaudet vaikka kaatosateessa, jos on joku pyhä/tapahtuma meneillään. Junat kulkevat hieman paremmin ja lentokenttäbussit kulkevat sekä kansainväliset bussiyhtiöt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1433191EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje403002- 1101443
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1451187Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621087Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661057- 601007
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373979- 41817
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne23813