Olen paniikissa.
Aina kun laitan levyn dvd-asemaan ja se menee kiinni, hurisee kone pari sekuntia ja sitten päästää sellaista pärisevää ääntä. Mitä tapahtuu. Mikä on vialla.
DVD-ASEMA PÄÄSTÄÄ OUTOA ÄÄNTÄ
3
147
Vastaukset
- vaihda-asema
Vaihda asema ja kokeile päriseekö toinenkin. Pöytäkoneiden DVD-asemia saa helposti ja halvalla.
Onko kone kannettava?
DVD-asemat on halpoja läppäreihinkin. Keskenään hyvin yhteensopivia. Yleensä jos ottaa toisesta kannettavasta ei tarvitse vaihtaa muuta kuin se muovipaneeli ja se ruuvikiinnityssysteemi toisesta päästä. Jos kone on samaa merkkiä ja suurinpiirtein samaa mallia ei välttämättä tarvitse vaihtaa mitään osia vaan voi laittaa suoraan paikoilleen.
Vai olisiko vika itse levyssä? - hurrrrrrrrr
Toimiiko se asema?
- nkhjjbjj
Jotkin levyt on epätasapainoisia. Silloin kuuluu ääniä ja asema usein kieltäytyy lukemasta levyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.784709- 1842043
- 1321742
- 1741353
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161221- 351076
- 78973
- 52946
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16927Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh273904