Olisikos täällä joku näppärä ja innokas oikeustieteellisestä juuri valmistunut / valmistuva juristinalku joka haluaisi hiukan kokemusta, mutta kohtuullisella palkkiolla?
Aion valittaa hoviin, mutta en enää palkkaa asianajajaa - edellinen piti juttua niin pienenä jne., että häntä ei koskaan saanut kiinni yms., ja sitten mokasi vielä yhden todisteen osalta. Uskomatonta sinänsä, tunnettu asiallisena pidetty kaveri.
Nyt teen valituksen itse jne, mutta mielelläni sen kuitenkin nuorella juristilla luetuttaisin, ja kommentteja hakisin - joten jos sellainen kaveri sopuhintaan Hesasta löytyy, niin laitapa yhteystiedot, niin otan vaikka meilillä ensin yhteyttä.
Nuori aloitteleva avustaja edullisesti
Asianajajiinuupunut
1
107
Vastaukset
- oikavustaja
Ilman kokemusta oleva kaveri ei osaa auttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667