Pushbullettia on sitten turha suositella. Mutta kun selasin eri viestiketjuja (kaikki vuosien takaa) niin mikään linnki tai palvelu ei toiminut tai sitten olivat poistuneet jne ja sitten on Google-hakujen perusteella tällaisia epämääräisiä ja jotka eivät toimineet, kun kokeilin kaverin kanssa onnistuuko. Tälle kaverille siis ei ole tarkoitus lähettää, vaan ihan toiselle tyypille, eikä mitään spämmäystä yms. Ja tuo Pushbullet se ei ottanut toimiakseen, vaati poistamaan ties mitä ja niinhän yritin mutta kun sellaisia ei ollut ja sotkuksi meinasi mennä. Luovutin suosiolla tuon Pushbullet-vitsin suhteen. Nyt näyttää pahasti siltä, että mitään tällaista mahdollisuutta ei ole, paitsi ulkomaiden osalta, mutta nehän eivät ole toimivia täällä tms.
Miten lähettää netistä tekstiviestejä?
Juha01
2
177
Vastaukset
- ei_spammille
Sehän on vain hyvä ettei puhelimiin voi sitä kautta spammata.
- ei-suositela
Pushbullettia en suosittele, sitä on sitten turha suositella minullekkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026963
- 594612
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s354105- 703209
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271686- 171660
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341439
- 1431227